|
|
Leon FR1908
|
|
|
Stom gelul dat de wedstrijd zo moet eindigen volgens snijdert . City was de hele wedstrijd de bovenliggende partij. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 17 april 2024 - 23:39 schreef Leon FR1908 het volgende:Stom gelul dat de wedstrijd zo moet eindigen volgens snijdert . City was de hele wedstrijd de bovenliggende partij. We weten toch waar Snijdert z'n hartje ligt. Zo onverdiend maar Madrid gaat dit killen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jup gekilled heb ook wel meer met Madrid maar City verdiende meer vind ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 april 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Beide kut clubs, dus geen voorkeur. Maar puur qua voetbal verdiende City het natuurlijk. Real heeft alleen maar tegengehouden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind eigenlijk alle teams die over waren drie keer niks. Dortmund misschien een beetje uit sentiment |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik hoop dat Dortmund 'm nu pakt, maar is onmogelijk. Zal wel weer Real worden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Heb zelf iets meer met Real dan City, maar voetballend deden ze er weinig aan. Al had City wel veel moeite het overwicht om te zetten in kansen, dus moet ook zeggen dat Real het goed gedaan heeft.
Wie er verder de CL wint, het maakt me weinig uit. Dortmund zou ergens wel leuk zijn, maar die maken wel de minste kans redelijkerwijs. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vind die Tuchel zo'n griezel. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Op zich wel, speelt alleen voor een club die me niet bekomt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik kijk Roma Milan maar ben wel klaar nu |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Schäkelkanaaltje ESPN 1 . Actie van alle wedstrijden;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 april 2024 door tomson -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Sla vandaag over, geen interesse. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja klopt ik schakel zelf af en toe tussen deze pot en Liverpool |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Goede keuze denk ik haha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wat waren die slecht hè. Verschrikkelijk. Seizoen gaat als een nachtkaars uit daar. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 april 2024 - 08:05 schreef MMM het volgende:[..] Wat waren die slecht hè. Verschrikkelijk. Seizoen gaat als een nachtkaars uit daar. Die goal in de 6e minuut wekte de verwachting dat het aan was in Bergamo.Maar niks van dat. Gelukkig keek ik schakekkanaal want met alleen die pot was het een suf avondje geweest..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 april 2024 door tomson -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Damn fietstas.. Blij met een weekendje vrij denk ik :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Halve finale FA cup Chelsea - Man City op BBC 1. Toch nog wat voetbal voor tijdens het wachten op morgen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Madrid ook nog even winnen. Wat een dag |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Frenkie kan zomaar eens ek aan zich voorbij zien gaan, brancard er vanaf. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja lullig voor hem en beterschap uiteraard ,maar ik ben geen fan van hem . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die van Wolfswinkel heb ik de laatste wedstrijden wel 6 x op de grond zien liggen met koppen tegen elkaar. Wat zou je als ouder denken wetende dat ze een veertje in een ader in zijn hoofd hebben geplaatst. Ik zou de zenuwen krijgen als ik z'n pa zou zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Benita speelt een wereldpot tegen 020
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 april 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Was niet van plan te kijken, maar ga het nu toch ff aanzetten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij brak er net weer bijna doorheen. Heeft ook al een strafschop meegekregen en Bergwijn een rode kaart bezorgt 😂 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Oh en twee keer een schitterende crospass in de opening geschoten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Die rioolgoden hebben het moeilijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik zat ook nog een beetje naar Liverpool te zappen maar de arena blijkt veel vermakelijker |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gewoon een terechte rode kaart zie ik, was een vieze actie van achter. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Rooie kaart voor die knuppel komt 2 wedstrijden te laat. Had m in Rotterdam al moeten hebben.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 24 april 2024 - 21:58 schreef tomson het volgende:[..] Rooie kaart voor die knuppel komt 2 wedstrijden te laat. Had m in Rotterdam al moeten hebben.. Dat al helemaal natuurlijk, met een schorsing die past bij zulk onsportief gedrag. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908