|
|
RenatoBos
|
|
|
Arsenal met 10 man verder.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
ongelooflijk hoe Koscielny staat opgesteld bij die rode kaart... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Hij ontving em prima |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
We hebben een H We hebben een E We hebben een N We hebben een K
HENK HENK HENK HENK.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Pfft, op basis waarvan verdienen we punten. Ondanks dat die van mij altijd terecht zijn natuurlijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 - 20:42 schreef Bosifyable het volgende:Pfft, op basis waarvan verdienen we punten. Ondanks dat die van mij altijd terecht zijn natuurlijk. tja daar zit wat in....
onder de gordel telt dubbel:) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Mes in de rug ook toch ? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 - 20:42 schreef Bosifyable het volgende:Pfft, op basis waarvan verdienen we punten. Ondanks dat die van mij altijd terecht zijn natuurlijk. Waarom krijg jij punten omdat hij zielig is zeker?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 januari 2013 door Wim2 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: digitaal,,,niks mis mee :) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Nounou, hoef je van geil er niet bij te betrekken. Waarom is hij nu weer zielig? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ik doe niet mee aan deze onzinwedstrijd.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
jammer.....
het staat 3-3.
bij n spelhervatting neemt Boudewijn het over....
n Ban is win the match and game over. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 - 20:53 schreef van geil het volgende:jammer..... het staat 3-3. bij n spelhervatting neemt Boudewijn het over.... n Ban is win the match and game over. Waar komt zijn 3e punt nu weer vandaan? Voor die aangepaste quote in het café? Terecht trouwens, die was gooooeeeed! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 - 21:02 schreef Bosifyable het volgende:[..] Waar komt zijn 3e punt nu weer vandaan? Voor die aangepaste quote in het café? Terecht trouwens, die was gooooeeeed! Waar krijg jij dan punten voor? Op het corrigeren van spellingfouten? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zoals ik al eerder zei, mijn punten zijn altijd terecht. Ongeacht waar ze vandaan komen, of hoe ik ze zou hebben verdiend. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 - 21:10 schreef Bosifyable het volgende:Zoals ik al eerder zei, mijn punten zijn altijd terecht. Ongeacht waar ze vandaan komen, of hoe ik ze zou hebben verdiend. Gelukkig neem je jezelf ook niet serieus. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Kijk, we komen ergens Wim! Heeft mijn 'zeiken' (ik prefereer: aangeboden hulp) toch geholpen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Henk de spermatank! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Klopt, en ik spuit jou van 8 hoog zó van je brommert. Ben je klets-natjos. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Personeellid Aegon vlagt Klassieker Feyenoord in het nadeel |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Ik denk nu hij zo onder een vergrootglas licht hij eerder voor Feyenoord gaat vlaggen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En Zwolle ook nog een strafschop door de neus geboord blijkbaar. Hands marcello. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
En niet zomaar hands, legt de bal gewoon eventjes stil. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
el triste
|
|
|
Wat een dwaas is die Pieters! Slaat dwars door een ruit heen na rode kaart! Alles onder t bloed :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dezelfde problemen hebben de neuzen,,
van heel warm naar zeer koud.....
gas op die lolly! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: we hebben een dak op de ArenA en een mooi sporthalletje om in te trainen, maak je nou maar geen ilussies... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
PSV zal ook wel met een andere motivatie aan de wedstrijd zijn begonnen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 - 22:08 schreef NatjosFC het volgende:[..] we hebben een dak op de ArenA en een mooi sporthalletje om in te trainen, maak je nou maar geen ilussies... zijn ze daar 24 uur per dag dan.....
het gaat over de aanmaak van bloedlichaampjes...............
dat duurt nogal even....snapt te???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 januari 2013 door van geil -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ben nog niet overtuigd,als er een concurent punten laat liggen dan wij dat ook erg vaak. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dat is wel een soort jinx idd. |
|
|
|