|
|
tomson
|
|
|
PSG 2 keer de paal in 30 seconden. Nou zijn we los |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Verder spektakel beleef een beetje uit |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vond het wel een leuk potje. Veel kansen aan beide kanten, gek dat het maar 1-0 bleef. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zat de hele wedstrijd op een gelijkmaker te wachten. Maar psg maakt het thuis eenvoudig af denk ik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja was leuk maar het zijn ook geen afmakers hoor in Dortmund. Tenminste Haler en Mahlen wel uiteraard maar deden niet mee |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 01 mei 2024 - 22:57 schreef MightyAce het volgende:Zat de hele wedstrijd op een gelijkmaker te wachten. Maar psg maakt het thuis eenvoudig af denk ik. Als Malen de volgende keer weer meedoet weet ik zo net nog niet hoor. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vanavond Roma - Leverkusen. Ook een aardige. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat die Romeinen maar een goed pak slaag mogen krijgen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Op zich niet, zou de prestatie van Feyenoord op een hoger peil brengen Europees gezien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar ik heb helemaal geen geel zwart hart lol
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kutclub met veel teveel enge invloeden van buitenaf. In feite geen club meer, maar speelbal. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb er ook niet veel mee maar sommige clubs laten ze gewoon kapot gaan en sommige krijgen verkapte steun van hun gemeente. Ben niet kapot van willekeur. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou soms hebben clubs bakken met steun gehad en houdt t gewoon ook opโฆ. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja Twente kreeg 25 miljoen van hun gemeente ,en die kud club bestaat ook nog gewoon. In Rotterdam geven ze die ouwe pleuris Kuip steun om de club dwars te zitten. In Eindhoven verkopen ze de grond en parkeerplasts voor 50 miljoen De verschillen zijn te groot en ik hou niet van onderscheid. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Laat nu gewoon dan de echte supporters daar ook opstaan...
Begin jaren negentig waren wij ook aan de afgrond
Onder leiding van Jorien vd Herik, de GKL, helemaal gereincarneerd , Beker, Kampioenschap, geheel vernieuwde Kuip, nog bekers, weer Landskampioen en wonder boven wonder de UEFA Cup, laatste Europese Beker voor NL club.
Maar ja, ook met pek en veren weggejaagd...
Bah!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 mei 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Haha.. jij bent gewoon te lief voor deze wereld Leon ๐ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De vrouw des huizes hier zegt dat ook altijd maar dan gaan we een keertje minder uit eten . Vorig jaar in Catania 3 afrikaanse autowassers uitgenodigd op het terras waar we zaten.Was geweldig . Deze week hier in de winkelstraat vroeg een dakloze om 50 cent dus ik gaf m een tientje .Hij lachte al zijn tanden bloot en dat waren er 2 . Man daar word ik zo blij van he hahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2024 - 20:45 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] De vrouw des huizes hier zegt dat ook altijd maar dan gaan we een keertje minder uit eten . Vorig jaar in Catania 3 afrikaanse autowassers uitgenodigd op het terras waar we zaten.Was geweldig . Deze week hier in de winkelstraat vroeg een dakloze om 50 cent dus ik gaf m een tientje .Hij lachte al zijn tanden bloot en dat waren er 2 . Man daar word ik zo blij van he hahaha Een beetje gelukzoekers en lapzwanzen gaan lopen te sponsoren. Je lijkt wel een moderne Jezus hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2024 - 20:55 schreef tomson het volgende:[..] Een beetje gelukzoekers en lapzwanzen gaan lopen te sponsoren. Je lijkt wel een moderne Jezus hahaha Ik weet niet man ,als ik zulke jongens zo ziet denk ik altijd aan mijn eigen jongens. Ik vind het triest waarom het zo moet zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat Roma heeft de rookpotjes aardig gekopieert van ons . 2 weken terug hoorde ik ook een Feyenoordliedje in t Italiaans |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2024 - 21:03 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik weet niet man ,als ik zulke jongens zo ziet denk ik altijd aan mijn eigen jongens. Ik vind het triest waarom het zo moet zijn. De wereld is nou eenmaal geen rechtvaardige plek. Onrecht is een fact of life. Als je daar gevoelig voor bent kan je heel verdrietig door het leven gaan denk ik. Onvoorstelbaar hoe mensen zonder te knipperen anderen kunnen martelen of omleggen om maar een voorbeeldje te noemen. Of hoe een heel land achter een groep oorloghitsers aan kunnen lopen ook zoiets. Niets rechtvaardigt massamoorden op de onschuldige burgers een ander volk of geloof in mijn ogen, maar toch hangt de geschiedenis aan elkaar van dat soort ellende. En blijkt dat het vandaag de dag gewoon verdergaan, met dankzij internet de hele wereld als live toeschouwers. Hoe ziek is dat dan ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Op t schakelkanaal is het meteen bingo met (afgekeurde) goals. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2024 - 21:08 schreef Leon FR1908 het volgende:Dat Roma heeft de rookpotjes aardig gekopieert van ons . 2 weken terug hoorde ik ook een Feyenoordliedje in t Italiaans Die Duitsers hebben ook al een bloedhekel aan ze zag ik net in een reportage ๐ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2024 - 21:13 schreef tomson het volgende:[..] De wereld is nou eenmaal geen rechtvaardige plek. Onrecht is een fact of life. Als je daar gevoelig voor bent kan je heel verdrietig door het leven gaan denk ik. Onvoorstelbaar hoe mensen zonder te knipperen anderen kunnen martelen of omleggen om maar een voorbeeldje te noemen. Of hoe een heel land achter een groep oorloghitsers aan kunnen lopen ook zoiets. Niets rechtvaardigt massamoorden op de onschuldige burgers een ander volk of geloof in mijn ogen, maar toch hangt de geschiedenis aan elkaar van dat soort ellende. En blijkt dat het vandaag de dag gewoon verdergaan, met dankzij internet de hele wereld als live toeschouwers. Hoe ziek is dat dan ? Dat heb je goed gezien allemaal ,ik kan daar inderdaad moeilijk mee omgaan . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2024 - 21:16 schreef tomson het volgende:[..] Die Duitsers hebben ook al een bloedhekel aan ze zag ik net in een reportage ๐ Mooi hahaha Ik kijk nooit schakelkanaal jaaaaaaa doelpunt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 mei 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ricky weer in de stervende zwaan modus |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik was ooit groot fan van hem maar daar is niet veel meer van over |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Eng op alle levels die gozert. Hij is een antivoetballer pur sang Ik moet zeggen alle wedstrijden begonnen al spectaculair. Olympique-Atalanta en Aston Villa - Olympiakos en ook Fiorentina - Brugge : overal snelle doelpunten en vlot voetbal gezien. 2 wedstrijden stonden na een kwartier al 1-1 . Duidelijk dat de halve finale plaatsen niet gestolen waren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2024 - 21:57 schreef tomson het volgende:[..] Eng op alle levels die gozert. Hij is een antivoetballer pur sang Ik moet zeggen alle wedstrijden begonnen al spectaculair. Olympique-Atalanta en Aston Villa - Olympiakos en ook Fiorentina - Brugge : overal snelle doelpunten en vlot voetbal gezien. 2 wedstrijden stonden na een kwartier al 1-1 . Duidelijk dat de halve finale plaatsen niet gestolen waren. Ja vind het ook een eng mannetje geworden. Ja is mooi man die strijd op al die velden. Hoop dat Leverkusen het nu helemaal afmaakt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lekker. 0-2
En boos dat ze bijna Roma zijn. Sneu |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vlam in de pan.. wat een pauperbende is dat toch ook hรจ... hahaha |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Echt wel bizar gewoon uit het niets zon seizoen voor leverkusen, ik zou als ik ze was is ff goed van genieten want volgend seizoen waarschijnlijk gewoon 10e ofso
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 mei 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nauwelijks echte bekende toppers ofso in dat team ook, echt wel fantastisch
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 mei 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
T Zand scoort weer voor Dordt, nu tegen Willem 2 |
|
|
|