|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Apart ja, ook omdat Heracles nog niet helemaal veilig is. Ze hebben nog wel marge, maar toch. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En PSV kampioen was natuurlijk al maanden een kwestie van tijd. Volkomen verdiend, als je zo stabiel bent. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Veel Feyenoord twitteraars laten zich van hun slechte kant zien. De jonge Feyenoorders lijken overtuigd te zijn dat fakkels en pyro's belangrijker zijn dan het voetbal opzich. Word best moedeloos van de hoeveelheid narcistische jonge Feyenoorders wij hebben in het legioen die denken dat het voetbal om hun draait.
Gefeliciteerd PSV! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Helaas de generatie van nu Leon,een paar uitzonderingen daargelaten. PSV dit seizoen terecht kampioen. Ook zat alles mee,maar dat hoort er ook bij. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2024 - 14:37 schreef ar het volgende:Helaas de generatie van nu Leon,een paar uitzonderingen daargelaten. PSV dit seizoen terecht kampioen. Ook zat alles mee,maar dat hoort er ook bij. Helaas inderdaad Ar ,verders geheel met jou eens! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Laffe scheids bij Volendam |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zit nu te kijken naar 020 nee dan heb je echt een reden om naar de kelder te lopen met een stuk touw. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
kwartiertje naar onze nieuwe aanwinst kijken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zelden zo'n onzinnige kaart gezien. Deed werkelijk weinig |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Weinig is genoeg voor sommige scheidsrechters |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2024 - 15:11 schreef piet de paler het volgende:Zit nu te kijken naar 020 nee dan heb je echt een reden om naar de kelder te lopen met een stuk touw. Dit snap ik niet helemaal. Ik heb niet gekeken en ik heb een prima dag tot nu toe. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lekker leeg bloeden, daar zorgt de alcohol wel voor. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee dronken supporter krijgt van een medesupporter een fakkel zegt de medesupporter tegen de dronken supporter ..fijn zo'n medsupporter |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2024 - 21:58 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee dronken supporter krijgt van een medesupporter een fakkel zegt de medesupporter tegen de dronken supporter ..fijn zo'n medsupporter Hmmz ik ken een andere versie : Het ongeluk gebeurde zondag bij het Philips Stadion in Eindhoven, vlak voor de wedstrijd tussen PSV en Sparta. De man dacht een fakkel op de grond te zien liggen en wilde die oprapen, zegt een politiewoordvoerder tegen NU.nl. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wat het ook was,, er was in ieder geval echt flink wat alcohol of wat anders in de man, maar dit gun je echt niemand hoor
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 mei 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2024 - 22:02 schreef tomson het volgende:[..] Hmmz ik ken een andere versie : Het ongeluk gebeurde zondag bij het Philips Stadion in Eindhoven, vlak voor de wedstrijd tussen PSV en Sparta. De man dacht een fakkel op de grond te zien liggen en wilde die oprapen, zegt een politiewoordvoerder tegen NU.nl.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 mei 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dat zou echt naadje zijn als dat zo is gebeurd op zon manier je hand/vingers verliezen,, want op zon feestelijke dag voor ze kun je dingen in n roes beleven mede door genoeg bier etc en dan is dit echt wel zwaar genaaid
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 mei 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Filmpje is verwijderd maar je zag een dronken psv fan bij een groep psvers . 1 zo'n gast zegt tegen die dronken vent hier heb je zo'n fakkel en geeft hem een cobra. Nu was hij wel een tokkie maar dit gun je niemand |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Die medesupporter riep hier heb je een fakkel en gooide die cobra. Hij raapte hem op en boem. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Echt collegiaal feestje daar. In het stadion vielen ook nog klappen vanmiddag |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2024 - 22:23 schreef Gerard_FR het volgende:Die medesupporter riep hier heb je een fakkel en gooide die cobra. Hij raapte hem op en boem. Aha nog erger |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Vlak voor de knal riepen ze nog gooi weg. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat had ik gezien ja ,was ongeveer 1 seconde voor de knal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Niemand hier ooit es iets zot gedaan on zatte bui?
Erg voor die gozer! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ja het is heel erg. Maar hij was 20 jaar terug al knettergek dus heel verbazingwekkend is het ook niet dat dit hem overkomt Deze video is recenter btw
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 mei 2024 door tomson -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat hout hakken zit er voorlopig even niet in voor hem |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op maandag 06 mei 2024 - 18:09 schreef tomson het volgende:Ja het is heel erg. Maar hij was 20 jaar terug al knettergek dus heel verbazingwekkend is het ook niet dat dit hem overkomt Deze video is recenter btw [ filmpje ] Ja, wel bizarre gast :) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Min 2 vingers en een halve š |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Had zān kop moeten zijn |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: "Houthakken" met een voorhamer op een pallet staan rammen hahaha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Fransen zetten volop druk, wel mooi om te zien. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dortmund doet toch lekker mee |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
PSG moet he met die achterstand, en ik hoor dat die sjeik al 2 miljard lichter is daar. Dan mag je ook wel je best doen hahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord zag het goed met Maatsen. Goede speler |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ik snap niet dat psg geen speler heeft die als rol heeft om Mbappe te lanceren. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 mei 2024 - 21:44 schreef MightyAce het volgende:Ik snap niet dat psg geen speler heeft die als rol heeft om Mbappe te lanceren. Hij is zelf daar zo ongeveer de grote baas, hij heeft t er gewoon voor t zeggen. Dus dat is dan ook een beetje zijn eigen schuld als het hem daar aan ontbreekt? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die counters van Dortmund zijn echt levensgevaarlijk. Wat een snelheid voorin. En ze weten elkaar goed te vinden. Mooie pot voetbal. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 mei 2024 - 21:51 schreef tomson het volgende:[..] Hij is zelf daar zo ongeveer de grote baas, hij heeft t er gewoon voor t zeggen. Dus dat is dan ook een beetje zijn eigen schuld als het hem daar aan ontbreekt? Geen idee, maar het valt me al 1,5 wedstrijd op. |
|
|
|