|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 mei 2024 - 21:53 schreef tomson het volgende:Die counters van Dortmund zijn echt levensgevaarlijk. Wat een snelheid voorin. En ze weten elkaar goed te vinden. Mooie pot voetbal. Op de paaaaaal |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hoppa.. nou begin er maar aan PSG |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Trouwens handig achter je eigen keeper al die fakkels in de hens |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Was niet handig nee maar die Adeyemi is een best spelertje . En Maatsen doet het ook echt goed |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 mei 2024 - 22:15 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Was niet handig nee maar die Adeyemi is een best spelertje . En Maatsen doet het ook echt goed Ik zag voor de rust ook al mooie dingen, de analisten vonden er geen zak aan zeiken ze . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het is niet dat ze het niet proberen die Fransen hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Paalris Saint-Germain |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Op 5 cm na.. net als die paal |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dood publiek die van Paris |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dembele mag blij zijn dat dit z'n 1e geel is vandaag. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nijhuis geeft hier rood voor ,tenminste gisteren wel |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wat een spetter op de lat poewee |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Duitsers hebben meerdere engeltjes op de lat |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bizar dat zo’n matig elftal de finale haalt haha. Zit echt weinig soeps tussen.
Maar wel leuk dat ze het gehaald hebben |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 mei 2024 - 22:55 schreef MMM het volgende:Bizar dat zo’n matig elftal de finale haalt haha. Zit echt weinig soeps tussen. Maar wel leuk dat ze het gehaald hebben Makkie voor Real Madrid |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Duitse finale zou ik me kapot lachen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 mei 2024 - 22:55 schreef MMM het volgende:Bizar dat zo’n matig elftal de finale haalt haha. Zit echt weinig soeps tussen. Maar wel leuk dat ze het gehaald hebben Voetballend gezien ja op een enkeling na maar 2 x zoveel energie en karakter in de wedstrijd leggen als je tegenstander is ook kwaliteit. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Vind het zowiezo altijd mooi dat die financieel buitensporige samengeraapte clubs als psg het onderspit delven. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja vind ook altijd prachtig lol |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar t bewijst ook elk jaar dat alleen oliedollars niet genoeg zijn. Ik heb oprecht ook het idee dat geld bepaalde spelers met een bepaalde mentaliteit aantrekt. Je geeft je hart niet voor geld. Wel voor een mooie aansprekende club. Iemand loopt net ff harder voor Bayern, Dortmund, Madrid of Liverpool, ondanks dat daar ook veel geld zit. Is het toch anders dan bij Chelsea, City of PSG. Plus als je veel geld hebt maak je soms ook nog wel eens de foute beslissingen. Qua selectie balans. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
City wel een uitzondering vergeleken met Chelsea en PSG. Die winnen al jaren heel veel in de sterkste competitie ter wereld.
PSG ook maar die hebben 0 concurrentie binnen de landsgrenzen.
Chelsea is wel echt een parodie op een voetbalclub ja haha. Ongelooflijk. Honderden miljoenen uitgegeven aan waardeloze spelers.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 mei 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
City dan ook de club met nog enig beleid, ook weer onder een al jaren vaste coach.
Psg blijft een bijeengekocht zooitje ..
Daarom ook mooi van Dortmund, ook vanwege de historie tegen hen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 mei 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 08 mei 2024 - 11:15 schreef Stylzz het volgende:Maar t bewijst ook elk jaar dat alleen oliedollars niet genoeg zijn. Ik heb oprecht ook het idee dat geld bepaalde spelers met een bepaalde mentaliteit aantrekt. Je geeft je hart niet voor geld. Wel voor een mooie aansprekende club. Iemand loopt net ff harder voor Bayern, Dortmund, Madrid of Liverpool, ondanks dat daar ook veel geld zit. Is het toch anders dan bij Chelsea, City of PSG. Plus als je veel geld hebt maak je soms ook nog wel eens de foute beslissingen. Qua selectie balans. Dit zag ik gisteren een Manchester United fan schrijven over Paris .. Je heb zeker een punt en het is gewoon waar maar ik dacht hoe kan je dit schrijven als United fan want die dofn hetzelf ook zeer slecht met veel uitgavens |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Gelukkig is met alleen geld niet alles te koop in voetbal...
Ah ja toch, alles is te koop, maar instant succes niet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Benieuwd of we vanavond ook weer zo'n spannende pot krijgen. Zin an. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
De buitenkant van Bernabeu lijkt net op zo'n robot grasmaaier |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Prachtig stadion van binnen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Kost naar 't verluidt meer dan een miljard. Maar dan hebbie ook wat.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha ik dacht aan computermuis de eerste keer dat ik zag |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Een bidet. Zo'n kontenwasser. Met t dakkie open uiteraard 😄
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 mei 2024 door tomson -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Gaan we weer een verrassing krijgen? |
|
|
|