|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Excelsior heeft geen zin om t spannend te houden. Ondanks de VAR met dik 5 minuten buitenspel check. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het ADO uitvak druipt na 34 minuten al af naar de uitgang. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha en je eigen vlag in de fik steken |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En het kunstgras nog ff slopen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Commentator : ADO maakt sws een uitgebluste indruk vandaag 🤣 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Kunstgras velden slopen eredivisie clubs vind ik dan nog geen verkeerd idee overgens😂 horen niet hoogste niveau
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 mei 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Zoiets dan, zal echt alleen maar populairder en populairder worden door versplintering film en sport aanbod |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Kaiserslautern Leverkusen bij rust 0-1 maar wel pal voor rust 1 Leverkusen eraf met rood,, dat bied nog mogelijkheden voor dat Kaiserslautern,, zou wat zijn |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ver gekomen, finale is natuurlijk al een droom maar dan net niet gehaald. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
ADO wordt compleet afgedroogd. Supporters stonden keihard voor lul en het team nu ook. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja slecht publiek maar het elftal ook 😂😂😂 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En een hatrick van een papagaai |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Formule 1 dreigt weer spannend te worden. Max heeft het steeds moeilijker de laatste weken. En je ziet dat verschillende van zn meest directe concurrenten er weer een beetje in gaan geloven. Niet meer zoals vorig jaar dat voor de wedstrijd het Wilhelmus al klaarlag.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dan is er maar 1 wedstrijd in de Eredivisie vandaag, en dan start die om 18u00. Wat een onzin zeg. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Sjezus,, vuurwerk naar elkaar supporters vakken gooien bij utrecht go ahead, das weer iets nieuws van de keer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 mei 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
In de 90e minuut moet het toch weer verneukt worden op de tribune. Die komen dus absoluut niet voor het voetbal dat is wel duidelijk. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Maar 2 vakken waar er naar elkaar gegooid kon worden dus makkelijk die gasten eruit te pikken zou je denken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Laat Utrecht maar doorgaan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 26 mei 2024 - 19:59 schreef bijft007 het volgende:Maar 2 vakken waar er naar elkaar gegooid kon worden dus makkelijk die gasten eruit te pikken zou je denken Go ahead vak gooide alles en de Utrecht supporters gooide het weer terug. Schoten ook een pijl af richting het utrecht vak |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Eens hoor,, uiteindelijk ook zometeen meer kans op iets van punten in Europa. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ongeloofelijk,, krijgen ze nog beloning ook dan als go ahead supporters echt begonnen met gooien,, nu zijn ze favoriet met 11 man |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die gozer had nog geen normale voorzet gegeven |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 26 mei 2024 - 20:05 schreef bijft007 het volgende:Ongeloofelijk,, krijgen ze nog beloning ook dan als go ahead supporters echt begonnen met gooien,, nu zijn ze favoriet met 11 man Ja mee eens hoor... |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel vermakelijke pot gelukkig nu het voetbal seizoen zo goed als erop zit |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Utrecht krijgt 2x een vrije trap mee waar ik wat twijfels bij heb |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die gelijkmaker is voetbal op z'n best. Heerlijk vind ik dat, zo'n plottwist op het einde. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Perez denkt Utrecht supporters begonnen gooien maar weet je natuurlijk echt niet zeker, ik zag alleen n beeld allebei gooien dus tja😏, normaliter begint het natuurlijk bij ploeg achterstaat logischerwijs
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 mei 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel echt vermakelijk zo, mag best nog even doorgaan |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zelfs met 10 gaat Utrecht dit wel redden denk ik |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 26 mei 2024 - 20:13 schreef bijft007 het volgende:Perez denkt Utrecht supporters begonnen gooien maar weet je natuurlijk echt niet zeker, ik zag alleen n beeld allebei gooien dus tja😏, normaliter begint het natuurlijk bij ploeg achterstaat logischerwijs Ik weet het ook niet zeker maar het eerste wat ik zag was vanuit het uitvak en die vuurpijl ook |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja ze zijn beter maar tja ik weet t niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Krijg je als je Jens wisselt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Betwijfel het buitenspel was
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Oja wij kennen zon buitenspel gegeven actie |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Twee keer dit seizoen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Toch geen strafschoppen dus. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Voor de coëfficiënten natuurlijk een nachtmerrie. GAE in Europa. Die liggen er direct uit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Utrecht het beter geweest voor de Nederlandse puntjes . Grote gevolgen zo'n nutteloze actie waar die gast een rode kaart pakt. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Echt meest domme rooie kaart, zeker nu je je ploeg extreem dupeert |
|
|
|