|
|
bijft007
|
|
|
quote: Super irritant he, vinden ze dat mooi daar ofso, corrigeren ze in dat stadion elkaar niet,, zo van Kappe met dat gebler en irritante trommels |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 25 juli 2024 - 22:10 schreef bijft007 het volgende:Go Ahead nagenoeg uitgeschakeld nu hoor, kans was eigenlijk huis,, dat is hun kracht ook,, en oja twente kan ook gelukkig Europa league nog in, wat n weelde😀💪😂 hahaha, zo is het! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zelfs die krijgt er niks in |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dat hysterische ultra gedoe.. Nou daar hebben ze hun doelpunt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vovodjina uit, altijd lastig |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als ik Farioli was zou ik nog wat Parmigiano over de selectie strooien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou, volgende week gaat t los. Op naar Eindhoven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We wonnen pas 4 keer deze schaal in de historie. Das best bedroevend. op naar nummer 5. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik zou niet weten hoe maar het zou verrassend zijn als we die winnen . Ik heb er in iedergeval zin in |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je hebt nog twee serieuze oefenwedstrijden. Zondagavond wordt heel interessant |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gratis wedstrijd vanavond is ook niet veel aan. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Eagles eruit, bagger voor de Europese puntjes. Lekker die playoffs. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Die hadden thuis moeten winnen,, nu zit Ajax te ploeteren in Servië🤔 3e 4e ploeg daar ofso zeker,, ik ken wel rode ster(zal wel pijnlijk zijn)belgrado en partizan Belgrado |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Laten we onze jaren niet vergeten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die tellen inmiddels niet meer mee. We staan hier als Nederland nu dankzij onze puntjes. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik bedoel dat dat voor ons ook n reddingsboei was. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: De playoffs bedoel je? Volgens mij gingen die ons nooit zo goed af… Zelfs nooit overleefd dacht ik
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 augustus 2024 door Stylzz -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Om het seizoen wat kleur te geven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eindigde vaak in tranen 🤣 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik begin alvast weer te wennen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha die kans zit er altijd in |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat was even zweten bij t zeilen, feest vieren voor goud bij de verkeerde finish. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Nederland, waterland voorlopig wel even waargemaakt 💦 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Squirtend over de finish, mooie beelden. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: 💦💦💦💦💦
Leuk buitenshuis maar niet in mijn bed... 😇😇😇 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
BMX 3 Franse mannen op 't podium, indrukwekkend. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Behoorlijke overmacht idd. Frankrijk is in eigen huis een echte veelvraat met de medailles. Kosten noch moeite zijn er gespaard daar.. Nederlands grietje met t zilver in de bmx. Ook leuk 😄
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 augustus 2024 door tomson -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 augustus 2024 - 21:59 schreef tomson het volgende:[..] Behoorlijke overmacht idd. Frankrijk is in eigen huis een echte veelvraat met de medailles. Kosten noch moeite zijn er gespaard daar.. Nederlands grietje met t zilver in de bmx. Ook leuk 😄 Ja knap gedaan! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Slotball loopt al lekker in Liverpool. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Typisch Slot en er zit wat in natuurlijk:
quote:"We are very happy with the result. We scored some really nice goals but I don't think we had enough control over the game because United were threatening us more than a few times," Slot said.
"It's a 3-0 win but the score could have been different tonight as well." |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gisteren tour in stadion van Liverpool. Trotse club, pal naast woonwijk. Waar je op veel huismuren levensgrote afbeeldingen van spelers ziet. Klopp wordt hier bijna als een heilige gezien. Als je vraagt aan enkele supporters over Slot zijn ze diplomatiek. Later naar centrum kom je in continue sirenes terecht, maardas ander verhaal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Werkelijk niets gezien. Maar Az de beste oefenstage las ik?? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 04 augustus 2024 - 09:41 schreef FR-Henk het volgende:Gisteren tour in stadion van Liverpool. Trotse club, pal naast woonwijk. Waar je op veel huismuren levensgrote afbeeldingen van spelers ziet. Klopp wordt hier bijna als een heilige gezien. Als je vraagt aan enkele supporters over Slot zijn ze diplomatiek. Later naar centrum kom je in continue sirenes terecht, maardas ander verhaal. Halve burgeroorlog in Engeland Henk. Niks van meegekregen ? Hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als er rellen zijn, is Henkert er bij he. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha zelfs als hij het niet doorheeft |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahaha, waren in centrum, wilden naar de Docks (Beatles museum enzo),hoorden we die sirenes , kregen we toen pas te horen dat er daar een “mass riot” gaande was. Kutzooi, stervensveel politie en ambulances. Terrasje gedaan. Relaxed. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zaken op scherp houden natuurlijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Je gaat het druk krijgen. Heel Europa krijgt deze problemen door de struisvogelpolitiek. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
NL gaat los op de Olympische Spelen, veel medailles in aantocht . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als je die meiden op de 5000m ziet krijg je bijna medelijden. Zo van geef dat kind toch een hamburger |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2024 - 20:38 schreef FR-Henk het volgende:[..] Hahaha, waren in centrum, wilden naar de Docks (Beatles museum enzo),hoorden we die sirenes , kregen we toen pas te horen dat er daar een “mass riot” gaande was. Kutzooi, stervensveel politie en ambulances. Terrasje gedaan. Relaxed. Ja in veel steden daar ,maar goed mag de pret niet drukken natuurlijk ..Mooi rijtje Liverpool FC en de Beatles. Geniet ervan Henk!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 augustus 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Immigratie is ook hier in Engeland een ding en sommige plaatsen kennen inderdaad een geheel andere identiteit, mede omdat de autochtone inwoners ‘wegverhuizen’. Je kunt dat niet negeren als overheid. Uitingswijze van deze rechtse groepen slaat dan weer door. Volgende vakantie dan maar naar IJsland. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Thanx Leon en geile, hebben jullie advies meteen opgevolgd! Zouden die relschoppers ook moeten doen. |
|
|
|