|
|
bijft007
|
|
|
Weer een gouden plak erbij 🏒 dames |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Respect voor de Chinese dames, ik dacht dat ze alleen konden eten met hun stokjes. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik vind wel dat ze voortaan met stringetjes onder de rokjes moeten gaan spelen. Wat jij van Geil? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja klopt wel,, ook even geswitcht |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Brons en goud in een kwartiertje, lekkere oogst hoor. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die oranje massa op de tribune ook. Compleet gekoloniseerd 🤣 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2024 - 21:41 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik vind wel dat ze voortaan met stringetjes onder de rokjes moeten gaan spelen. Wat jij van Geil? Eens, dan gaat het beter lukken na Hassan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2024 - 21:41 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik vind wel dat ze voortaan met stringetjes onder de rokjes moeten gaan spelen. Wat jij van Geil? Ik solliciteerde als voorzitter bij de dames van Den Bosch. Mijn eis om slip-loos te spelen koste mij deze eervolle baan.🤷 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Fietstas ook weer achter, ging ff lekker bij ze. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: China heeft sinds hun spelen in 2008 krankzinnig geïnvesteerd in alle topsport. Ze duiken in alle sporten op tegenwoordig |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Benieuwd wat ze allemaal nog meer kunnen met stokjes? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Valt me ook op ja, in veel sporten doet gewoon echt een goeie aan mee |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2024 - 21:47 schreef tomson het volgende:[..] China heeft sinds hun spelen in 2008 krankzinnig geïnvesteerd in alle topsport. Ze duiken in alle sporten op tegenwoordig Is ook niet gek, met zoveel mensen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Stokjobs in massagesalons.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 augustus 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: O ja ? Heb je gezien hoeveel medailles India heeft ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ja, ik snap je punt. Maar dat is n bijzonder land met zijn klasse systeem. Die investeren echt 0 euro aan "lagere klassen". Zou zelfs n schande zijn als die presteren. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hoeveel grip zou je hebben op die amandel in die kano met stokjes. Beetje als shiitake vissen uit de soep lijkt me.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 augustus 2024 door VVout -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2024 - 21:45 schreef van geil het volgende:[..] Ik solliciteerde als voorzitter bij de dames van Den Bosch. Mijn eis om slip-loos te spelen koste mij deze eervolle baan.🤷 😂😂 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zondag nog een keer Harrie op de fiets lees ik.
quote:Zondag kan hij zijn gouden hattrick op de keirin vervolmaken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2024 - 21:57 schreef VVout het volgende:[..] Hoeveel grip zou je hebben op die amandel in die kano met stokjes. Beetje als shiitake vissen uit de soep lijkt me. Tja met zoveel medailles, sta ik nergens voor in met die Chinese dames. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Yep, em de marathon. De breaking is ook nog. En de 4 x 400 dames. 4 x 400 ZILVER
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bijna weer afgelopen die onzin. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De hockeydames vrijwel allemaal blond. grappig . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ga eens neuken jij. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Breaking, echt moeilijk . Nooit iets gezien waar je zo afhankelijk bent van anderen. De random muziek keuze van de dj en een jury. Bij kunstschaatsen mag je tenminste je eigen muziek nog kiezen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 augustus 2024 door tomson -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2024 - 22:27 schreef tomson het volgende:Breaking, echt moeilijk . Nooit iets gezien waar je zo afhankelijk bent van anderen. De random muziek keuze van de dj en een jury. Bij kunstschaatsen mag je tenminste je eigen muziek nog kiezen Ik zag t net, niet mijn ding, maar prima hoor. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En dan kan je tegenstander je ook nog bekritiseren met handgebaren. Klerelijers hahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als je dat bij hockey doet krijg je wat zielige Duitsers over je heen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ook echt met nummer 74 keepen he. Wat een zuignap |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Die Amerikaanse meiden hebben echt de turbo erop niet te doen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geweldig T hele stadion van links naar rechts Snollebollekes lacht zich de ballen uit zijn broek. Slimme brabander. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Estafette is in de USA op elke universiteit verplichte kost. Daarom was ons eerdere goud echt spectaculair wereldwijd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
PSV 3-0 na 37 minuten. Zo simpel kan het zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nederlanders aan het breaken, als ik t goed zeg? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Surprise medaille. Dames synchroon zwemmen, sensationeel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ze zijn gebreakt in de kwartfinale |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Morgen nog twee kansen Gouden Harry, en Hassan. Nog een of 2 x goud zou echt spectaculair zijn. Elke medaille eigenlijk. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nog ruim op tijd om te neuken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Allemaal lekker de ballen geleegd, toch handig zo'n forum. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hassan in een kopgroep met 20 dames. De dunste heet, je verzint het niet.Lindwurm. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Blijf je lekker in vorm van. |
|
|
|