|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahahaha, het valt gewoon op. Hij mag het gerust vaker doen, bij voorkeur 1 september ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2024 - 18:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hahahaha, het valt gewoon op. Hij mag het gerust vaker doen, bij voorkeur 1 september ;) Kijk das nou een prima gedachte.. Ik ga die wedstrijd helaas missen, ben ik op vakantie.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Bal haar zit er vaak tussen, vaak is dat niet lekker maar nu wel๐ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2024 - 18:41 schreef RenatoBos het volgende:[..] Kijk das nou een prima gedachte.. Ik ga die wedstrijd helaas missen, ben ik op vakantie.. Gewoon streamen ;) |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik moet hem ook missen helaas,, probeer wel stukken te streamen ed |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jazeker, kijken doe ik op zeker.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lekker, gaan weer voetballen:
Zaterdag,18.45 uur: NEC - PEC Zwolle
20.00 uur: Almere City FC - PSV
21.00 uur: NAC Breda - FC Utrecht
Zondag,12.15 uur: FC Groningen - AZ
14.30 uur: Sparta R'dam - Feyenoord Heracles Almelo - Willem II
16.45 uur: Go Ahead Eagles - RKC Waalwijk |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ik zie veel voorspelbare uitkomsten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat Twente zal er aardig de pest in hebben dat hun wedstrijd verplaatst is. Was uiteraard met het oog op eventueel volgende voorronde CL maar nu ze die niet spelen is het toch vervelend om die later ergens doordeweeks in te halen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 - 14:01 schreef MMM het volgende:Dat Twente zal er aardig de pest in hebben dat hun wedstrijd verplaatst is. Was uiteraard met het oog op eventueel volgende voorronde CL maar nu ze die niet spelen is het toch vervelend om die later ergens doordeweeks in te halen. Zijn zij al geplaatst voor de poulefase? Dacht dat ze nog een voorronde moesten spelen. Dan is het wel apart ja. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 - 14:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Zijn zij al geplaatst voor de poulefase? Dacht dat ze nog een voorronde moesten spelen. Dan is het wel apart ja. Na uitschakeling in de voorronde CL zijn ze geplaatst voor de poulefase EL. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dacht dat ze in dezelfde playoffronde als Ajax zouden instromen na hun verlies, maar blijkbaar niet. Zou misschien ook wel teveel zijn, dat je in de 3rde voorronde om de CL speelt en dan nog zelfs EL misloopt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Leuk KKD op donderdag |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon sneu Sta je dan met je grote muil |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
2 ploegen die er achterin niks van kunnen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die Polen kunnen er weinig van zeg haha tering |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geen VAR? Dit was een penalty voor die Polen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja bizar maar die gast maakt ook geen bezwaar. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Die wodka drinkers kunnen er niet veel van |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ze zitten bij Ziggo serieus dit niveau te analyseren |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hoe heet deze verslaggever ook alweer? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: De commentator bij de wedstrijd of in de studio? Die eerste is Sierd de Vos, de tweede is Alex Pastoor. Als je doelde op degene die de vragen stelt in de studio, dat weet ik niet, die ken ik niet zo goed. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 - 21:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] De commentator bij de wedstrijd of in de studio? Die eerste is Sierd de Vos, de tweede is Alex Pastoor. Als je doelde op degene die de vragen stelt in de studio, dat weet ik niet, die ken ik niet zo goed. Ja dankjewel een halfuur zitten googlen maar natuurlijk Sierd de Vos.
Moet altijd lachen om die vent haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vandaag is hij verliefd op Goots |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zoโn wedstrijd tegen amateurs, dan hoef je zondag toch niet vrij? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Sierd kan ik soms goed hebben en andere keren vind ik hem heel irritant |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Sierd de amsterdamse rukkert! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Die gasten hadden vanmorgen nog hun spijkerschortje om op de bouw. Te niveauloos om uit te zenden, of vrij voor te geven. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha precies dat ,nu word ik weer wat moe van hem . En toen tegen Atletico zijn cluppie ook |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik had na eerste helft afgezet, nog niet veel beter dus die polen,, want de 1e helft konden ze er geen klote van en geloofde ik het wel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 augustus 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zit Brighton tegen Manchester United te kijken, maar bij die laatste nog weinig verbetering te zien. Vullen het ook raar in, zonder echte spits. Staat ook nog een hoop brandhout op het veld.
Brighton speelt beter en aantrekkelijker voetbal. Wieffer is er niet bij vanwege een lichte blessure, maar Minteh speelt wel. Zoals hij bij Feyenoord ook speelde, soms goed, soms simpel balverlies. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Aantal goede gevaarlijke voorzetten van Minteh. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Net op dat moment scoort United. Brighton stond echt op het punt de wedstrijd te beslissen, maar nu is het 1-1. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hilarisch buitenspeldoelpunt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Bal was erin gegaan zonder Zirkzee. Maar die was al aan het glijden en raakt de bal nog met zijn knie op de lijn, daardoor buitenspel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
2 -1 voor Brighton zie ik haha |
|
|
|