|
|
Wim2
|
|
|
Wat een kut goal van Frite$$e |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Bony uitschakelen dus |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
die staat op scherp..dus wie weet? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Doet Pelle ook al een wedstrijdje of 10 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Twente psv gaat nergens meer over nu. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Messi laat er geen gras over groeien vandaag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
5e minuut al gescoord. Wordt toch een mooie pot lijkt me. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: En hij heeft een hele lekkere vriendin dus wie weet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Leuk spelertje die Lionel Messi ... al is het natuurlijk geen Jean paul boetiĆ¼s ... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik zie Milan niet terugkomen. Die 100% kans had er gewoon in gemoeten, dan was het pas weer een echte wedstrijd geweest want in de tweede helft moet het wel HEEL gek lopen als Barcelona er niet nog minstens 2 bij prikt. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ben overigens geen Barcelona fan, maar AC Milan heb ik nog minder mee. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Barcalona naar de kwartfinale, over en uit voor Milaan.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Koeman is toch geen neus. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Onzin! .. Bah! Bah! ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Barca of wat dan ook, het maakt me niet uit. Mooi voetbal, daar gaat het om. Prettig daarom dat Barca door is, met ook gisteren bijzonder oogstrelend voetbal. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 13 maart 2013 - 08:30 schreef FR-Henk het volgende:Barca of wat dan ook, het maakt me niet uit. Mooi voetbal, daar gaat het om. Prettig daarom dat Barca door is, met ook gisteren bijzonder oogstrelend voetbal. Juist Henk .. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 - 21:47 schreef Boudewijn het volgende:Ik zie Milan niet terugkomen. Die 100% kans had er gewoon in gemoeten, dan was het pas weer een echte wedstrijd geweest want in de tweede helft moet het wel HEEL gek lopen als Barcelona er niet nog minstens 2 bij prikt. zienert |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Hala Madrid! (kom maar met het commentaar!:) ) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Maar wel voor 020 ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
nee wim2 is niet voor de neuzen :P |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: En neuzen zijn voor Barcelona! |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
JanM sorry maar ik ben ook barca fan! maar ben echt geen neus en dat weet jij maat |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Ik ben een neus omdat ik zeker niet klaar kom op de Kuip. |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
Wim2 dat zeggen ik niet en JanM ook niet volgens mij? dus weet nou niet wat je probleem is ? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op woensdag 13 maart 2013 - 14:47 schreef Thijs het volgende:Wim2 dat zeggen ik niet en JanM ook niet volgens mij? dus weet nou niet wat je probleem is ? Het probleem is dat deze 'supporters' iedereen die niet met de stroming mee gaat voor Neus uitmaken. Best triest eigenlijk |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Goeie onderbouwing voor je stelling. |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: nog steeds niet door dat je hier niet serieus genomen wordt? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Nog steeds niet door dat ik zulke types als jou negeer? |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
Tijd dat we jou maar eens gaan negeren wim2! word gewoon niet leuk meer met jou azijn pis gedrag hier. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Kijk, luister, hoor 's ff hier, snotneus/lullo; ..... Anti-Barca is vergelijkbaar met Anti-voetbal .. |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
Nou snotneus zal het wel niet meer zijn? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 13 maart 2013 - 15:24 schreef sevillana het volgende:[..] Kijk, luister, hoor 's ff hier, snotneus/lullo; ..... Anti-Barca is vergelijkbaar met Anti-voetbal .. Sorry sevi, nu moet ik je toch even afvallen ;-P Ken genoeg 020-fans die beweren daarom voor hun club te zijn. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Hij past zich aan tot jouw niveau |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: internet-hooli dan soms? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 13 maart 2013 - 16:29 schreef JanM het volgende:[..] Sorry sevi, nu moet ik je toch even afvallen ;-P Ken genoeg 020-fans die beweren daarom voor hun club te zijn. daar kan ik niet over oordelen, ik ken geen 020 fans .. ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
onze Clasie kan wel eens die kant opgaan. |
|
|
|