|
|
van geil
|
|
|
we moeten alles winnen,dus ook vitesse. het puntverlies moet elders vallen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Als we over 2 weken tegen Vitesse hetzelfde spel laten zien als gister, komt er een einde aan die mooie ongeslagen reeks in de Kuip vrees ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Na ongeveer meer dan de helft van Willem II geblesseerd te hebben weet PSV de 1-2 te maken. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Benieuwd wat die therapeuten gezegd hebben van de week. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jammer, maar ach was de verwachting.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
de neuzen en heracles zijn de kampioenen van de gelijke spelen. dus,je weet nooit |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Geloof dat maar niet, het gaat een makkie worden voor die rukkers uit 020 ... vraag het maar aan RenatoBos !!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 april 2013 - 22:44 schreef lijdensweg het volgende:[..] Geloof dat maar niet, het gaat een makkie worden voor die rukkers uit 020 ... vraag het maar aan RenatoBos !!! je weet t nooit.denk niet dat t gebeurt. maar daarvoor zijn de verrassingen in het leven geroepen.
ik vind t wel ruk dat we zo'n slecht doelsaldo hebben.zelfs Vitesse is ruim beter |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 april 2013 - 22:44 schreef lijdensweg het volgende:[..] Geloof dat maar niet, het gaat een makkie worden voor die rukkers uit 020 ... vraag het maar aan RenatoBos !!! Waar slaat dat nou weer op.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
er moet meer geneukt worden! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vind ik ook, sta al een maand droog.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik heb mijn steentje bijgedragen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
FT FC Utrecht 1 - 0 ADO Den Haag FT FC Groningen 3 - 1 SC Heerenveen FT NEC 1 - 1 AZ
En die snavels staan ook al 1-0 voor |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ha ha ik zie het ook net, eens kijken wat er verder nog gebeurt, gg. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nee he 2-0 voor die snavels |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ze zin er wel aardig aan het verzamelen trouwens 2 x geel en 1 x rood, mmm. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
t lijkt welof heracles twee keer rood heeft.
Vermeer en gelijk daarna Cilessen verkomen de 1-1. en uit de tegenstoot gelijk 2-0,dat was n kantelpunt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat was het dan van 't weekend niet veel verandert. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Met 10 tegen 11 3 keer scoren riekt naar matchfixing ;-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: 't is stom maar gebeurt heel vaak dat ze met 10 man ineens beginnen te voetballen, hebben we alleen niks aan en had dus effe gehoopt dat het ander zou lopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Castillion die open kansen mist Snavel huurling |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bij deze dus aan alle snavels, NIET gefeliciteerd. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
't is jammer, maar ik zie het er toch van komen dat de neuzen als 1e gaan eindigen, en ik heb goede hoop dat wij er vlak achter terecht komen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 07 april 2013 - 19:03 schreef sevillana het volgende:'t is jammer, maar ik zie het er toch van komen dat de neuzen als 1e gaan eindigen, en ik heb goede hoop dat wij er vlak achter terecht komen. Helaas Sevi maar we worden of derde of vierde :( Vitesse komt alleen nog maar laagvliegers tegen op ons na.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Potverdomme wat ging dat heracles makkelijk naar de slachtbank.bah en ik vindt die trainer toch zo een rancuneus mannetje. Maar er zat niets maar dan ook niets aan agressie in dat team. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 07 april 2013 - 20:31 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Helaas Sevi maar we worden of derde of vierde :( Vitesse komt alleen nog maar laagvliegers tegen op ons na.. Look who's here:
Home | Uitloggen | Instellingen | Zoeken | Berichten | Geen notificaties
Index / Berichten / Bericht: 1 ste
Bericht van: Nenam_tiLblokkeer deze gebruiker Verzonden op: 2013-04-07 19:28 Onderwerp: 1 ste Bericht: 't is jammer, maar ik zie het er toch van komen dat de neuzen als 1e gaan eindigen, en ik heb goede hoop dat wij er vlak achter terecht komen.
Daar hebben wij een neusje voor Sevillana......anders mogen jullie 1ste worden van mij ;-) antwoord meteen op dit bericht |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 07 april 2013 - 20:41 schreef piet de paler het volgende:Potverdomme wat ging dat heracles makkelijk naar de slachtbank.bah en ik vindt die trainer toch zo een rancuneus mannetje. Maar er zat niets maar dan ook niets aan agressie in dat team. ik zeg: ..... Straftraining voor die gasten! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 07 april 2013 - 20:49 schreef sevillana het volgende:[..] Look who's here: Home | Uitloggen | Instellingen | Zoeken | Berichten | Geen notificaties Index / Berichten / Bericht: 1 ste Bericht van: Nenam_tiLblokkeer deze gebruiker Verzonden op: 2013-04-07 19:28 Onderwerp: 1 ste Bericht: 't is jammer, maar ik zie het er toch van komen dat de neuzen als 1e gaan eindigen, en ik heb goede hoop dat wij er vlak achter terecht komen. Daar hebben wij een neusje voor Sevillana......anders mogen jullie 1ste worden van mij ;-) antwoord meteen op dit bericht ? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik begrijp er weinig van Sevi...wat heb ik met nenam te maken? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: jij hebt (voor zover mij bekend) niets met hem te maken, ik wilde je alleen ff informeren hoe hij dat ziet (wat 1e en 2e betreft dus) in reactie op mijn eerdere post, en, .. ach, eigenlijk gaat het helemaal nergens over, toch? ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: t duurt altijd even, maar ik ook. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 07 april 2013 - 22:00 schreef sevillana het volgende:[..] jij hebt (voor zover mij bekend) niets met hem te maken, ik wilde je alleen ff informeren hoe hij dat ziet (wat 1e en 2e betreft dus) in reactie op mijn eerdere post, en, .. ach, eigenlijk gaat het helemaal nergens over, toch? ;) Oh ok lol,nou dan hoop ik dat we toch nog de coolsingel halen Sevi. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
niet te geloven... Galatasaray maakt 3 doelpunten in 10 minuten ofzo... nog 20 minuten te gaan! Tweede van Sneijder. (staat nu 3 - 1) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 april 2013 - 22:20 schreef Boudewijn het volgende:niet te geloven... Galatasaray maakt 3 doelpunten in 10 minuten ofzo... nog 20 minuten te gaan! Tweede van Sneijder. (staat nu 3 - 1) Klote ik was echt overtuigd dat t niet meer de moeite was om nog te gaan kijken. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dortmund ook een knettergekke ontknoping ! |
|
|
|