|
|
RedDevil1990
|
|
|
Gekkenwerk 89'ste minuut dacht ik ti's wel klaar zet de tv uit Maar over 2 wedstrijden Dortmund wel terecht door die 1-2 had zoieso afgekeurd moeten worden |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zo dadelijk deel II van de CL zit in Duitsland dus live met Bayern op de tv opgescheept, kijken of Juve er noch wat aan kan doen. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Tijd voor het brengen van Messi... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Juve-Bayern nog steeds 0-0, wel een aantal harde duels gezien maar het kan alle kanten opgaan. |
|
|
|
|
piet
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Tjah, zonder messi is scoort Barcelona toch een heel stuk minder makkelijk! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: klopt idd, men denkt momenteel in Barcelona ook aan een naamswijziging voor de club. Messilona dus, ... het schijnt dat enkele socios het er nog niet helemaal over eens zijn! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Op basis van de uitslagen en strijdlust had ik da ook liever Paris gezien dan die club van onze oppersnavel. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Cruijff lijkt er al meer op ja. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 11 april 2013 - 14:32 schreef sevillana het volgende:[..] klopt idd, men denkt momenteel in Barcelona ook aan een naamswijziging voor de club. Messilona dus, ... het schijnt dat enkele socios het er nog niet helemaal over eens zijn! Lol |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Leuke pot voetbal van Newcastle. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zwolle deed goede zaken in dld.! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Norwich voor tegen Arsenal..ghehe.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hmmmm, ga ik een hapje eten is het 3-1 d:-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
tieeeeeeft.. 3-3 wordt afgekeurd |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Hopelijk valt 'ie alsnog! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
jaaaaaaaaaaaaaaaaa 3-3!!!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Bedoel ik! En morgen PiSVee winnen! |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
was terecht.is terecht.en zal terecht blijven...
3-3 |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
3-3 brengt ons niets. Zelf (blijven) winnen en neusjes naar de gallemiezen... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
En nu zelf maar de 3 punten pakken. Ik HOOP dat het lukt maar te vaak ben ik teleurgesteld dit seizoen ... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Volgende week kunnen we 5 punten boven ze staan. The suspense is killing me :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 april 2013 door tomson -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Was dat nou voor gelul PV, je kan zelf wel blijven winnen maar als de andere niks laten liggen schiet je er weinig mee op.
Super 3-3, stop dat maar in je fietstas,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 april 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Kunnen, kunnen ja kunnen. Dat is al zo vaak gevallen dit seizoen. Als alles was uitgekomen waren we allang kampioen. Helaas hebben we met een wisselvallig elftal te maken met af en toe hoogtepunten en teveel dieptepunten ... |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 april 2013 - 20:51 schreef VVout het volgende:Was dat nou voor gelul PV, je kan zelf wel blijven winnen maar als de andere niks laten liggen schiet je er weinig mee op. Super 3-3, stop dat maar in je fietstas, Simpelweg omdat we volgende week thuis tegen Vitesse spelen. Als je die wint, sta je toch al boven ze. En aangezien we toch alles moeten winnen, maakt het in feite weinig uit. Dus laten we niet te hard juichen. Heb persoonlijk liever dat we zondag zelf winnen en dat PSV wint, maar alles is meegenomen natuurlijk ;) |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 april 2013 - 20:52 schreef lijdensweg het volgende:[..] Kunnen, kunnen ja kunnen. Dat is al zo vaak gevallen dit seizoen. Als alles was uitgekomen waren we allang kampioen. Helaas hebben we met een wisselvallig elftal te maken met af en toe hoogtepunten en teveel dieptepunten ... Haha, dan waren we kampioen geweest, ja. Maar blijf positief hè. Volgende week (en morgen trouwens ook) gaan we winnen. En (dat is overigens niet jouw fout) we staan dan 'maar' 4 punten boven ze en geen 5. Ze staan nu namelijk 2 boven ons. Als we morgen winnen, staan we 1 voor. Dat, plus die 3 van volgende week, maakt logischerwijs 4 punten verschil. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 april 2013 - 20:53 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Simpelweg omdat we volgende week thuis tegen Vitesse spelen. Als je die wint, sta je toch al boven ze. En aangezien we toch alles moeten winnen, maakt het in feite weinig uit. Dus laten we niet te hard juichen. Heb persoonlijk liever dat we zondag zelf winnen en dat PSV wint, maar alles is meegenomen natuurlijk ;) Nee wij winnen en 040-020 moet gelijk eindigen. Dat zou mooi zijn ... Een overwinning zoals jij zei voor Pisvlek is ook niet verkeerd. Maar laten we eerst zelf maar eens proberen de 3 punten binnen te slepen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
psv moet winnen.veel gunstiger als je het hoogste ambieert. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
lekker voor RKC, morgen 3 punten :) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 april 2013 - 20:56 schreef lijdensweg het volgende:[..] Nee wij winnen en 040-020 moet gelijk eindigen. Dat zou mooi zijn ... Een overwinning zoals jij zei voor Pisvlek is ook niet verkeerd. Maar laten we eerst zelf maar eens proberen de 3 punten binnen te slepen Nee, nee. Ik (en vele Feyenoorders denk ik met mij) hoop stiekem nog op de titel. En daarvoor is het gewoon het gunstigst als PSV wint. PSV moet nog uit naar AZ en op de laatste dag uit naar Twente. Als het gelijk wordt, moet Ajax nog twee keer gelijkspelen of 1 keer verliezen. Verliezen zouden ze alleen kunnen doen tegen Heerenveen. Maar dat is in de Arena. Verder gaan ze misschien nog punten verspelen bij Groningen door de spanning, maar ze gaan daar geloof ik nooit verliezen. Nee, ik hoop nog altijd op winst voor PSV. Maar natuurlijk eerst zelf winnen. Niet kijken naar de concurrenten, op je eigen wedstrijden focussen en dan zien we wel waar het schip strandt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Heeft ene W je dat ingefluisterd B-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik dacht dat we daar al uit waren, ik heb 3-2 getipt bij eurobet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee, maar als we kunnen profiteren... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zeg dan gewoon Wim2, dan is het duidelijk waar die onzin vandaan komt!!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 april 2013 - 20:56 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Haha, dan waren we kampioen geweest, ja. Maar blijf positief hè. Volgende week (en morgen trouwens ook) gaan we winnen. En (dat is overigens niet jouw fout) we staan dan 'maar' 4 punten boven ze en geen 5. Ze staan nu namelijk 2 boven ons. Als we morgen winnen, staan we 1 voor. Dat, plus die 3 van volgende week, maakt logischerwijs 4 punten verschil. Vite$$e staat maar 1 punt boven ons! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hij wiens naam niet genoemd mag worden. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Niet waar, man. Je moet het punt dat ze vandaag pakken wel mee tellen hè. Zie anders teletekst als je het niet gelooft: http://nos.nl/teletekst/#819_01 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Morgen komt wel goed! En als 020 dan ook nog eens verliest ... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Niet waar, kijk zelf maar: http://nos.nl/teletekst/#819_01 61-59=2!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 april 2013 door feyenoord!!! -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Sorry, je hebt gelijk. 3-3 levert natuurlijk wel een punt op ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 april 2013 - 20:47 schreef lijdensweg het volgende:En nu zelf maar de 3 punten pakken. Ik HOOP dat het lukt maar te vaak ben ik teleurgesteld dit seizoen ... Echt? Niet een te hoog verwachtingspatroon dan? De 3 ploegen die boven ons staan hebben veel meer te besteden, dus erg verrassend is het toch niet dat we niet niet bovenaan staan.. |
|
|
|