|
|
tomson
|
|
|
quote: Inderdaad.. Naja op 4 punten is ook niet verkeerd :')
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 april 2013 door tomson -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Laat ook Twente ff verliezen, morgen Utrecht. Ik wil die 4e plaats alvast op zeker. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Precies, geeft niet, maar dat er wel even rekening mee houdt. Vergissen is menselijk ;) |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Ja, en wij 59 uit 29. Hebben ze er nu dus twee meer. En na morgen hebben wij er als het goed is 1 meer. Dus na volgende week hebben we er dan 4 meer als we winnen. Edit: Laat maar, je hebt het zelf al aangepast ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 april 2013 door feyenoord!!! -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 april 2013 - 21:12 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Ja, en wij 59 uit 29. Hebben ze er nu dus twee meer. En na morgen hebben wij er als het goed is 1 meer. Dus na volgende week hebben we er dan 4 meer als we winnen. Edit: Laat maar, je hebt het zelf al aangepast ;) En weer terug op aarde.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 april 2013 - 21:03 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Nee, nee. Ik (en vele Feyenoorders denk ik met mij) hoop stiekem nog op de titel. En daarvoor is het gewoon het gunstigst als PSV wint. PSV moet nog uit naar AZ en op de laatste dag uit naar Twente. Als het gelijk wordt, moet Ajax nog twee keer gelijkspelen of 1 keer verliezen. Verliezen zouden ze alleen kunnen doen tegen Heerenveen. Maar dat is in de Arena. Verder gaan ze misschien nog punten verspelen bij Groningen door de spanning, maar ze gaan daar geloof ik nooit verliezen. Nee, ik hoop nog altijd op winst voor PSV. Maar natuurlijk eerst zelf winnen. Niet kijken naar de concurrenten, op je eigen wedstrijden focussen en dan zien we wel waar het schip strandt. vind ik ook. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 april 2013 - 21:03 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Nee, nee. Ik (en vele Feyenoorders denk ik met mij) hoop stiekem nog op de titel. En daarvoor is het gewoon het gunstigst als PSV wint. PSV moet nog uit naar AZ en op de laatste dag uit naar Twente. Als het gelijk wordt, moet Ajax nog twee keer gelijkspelen of 1 keer verliezen. Verliezen zouden ze alleen kunnen doen tegen Heerenveen. Maar dat is in de Arena. Verder gaan ze misschien nog punten verspelen bij Groningen door de spanning, maar ze gaan daar geloof ik nooit verliezen. Nee, ik hoop nog altijd op winst voor PSV. Maar natuurlijk eerst zelf winnen. Niet kijken naar de concurrenten, op je eigen wedstrijden focussen en dan zien we wel waar het schip strandt. Ik ga ervan uit dat Ajax en PSV verder geen punten meer zullen verspelen, dus als PSV wint dan blijven beiden boven Feyenoord staan en eindigen we hooguit als derde. Met een gelijkspel hebben we de tweede plaats in eigen hand en kunnen we blijven hopen op een offday van Ajax. Maar reëel gezien hadden we vooraf voor die tweede plek getekend toch? |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 11:01 schreef Gerard49 het volgende:[..] Ik ga ervan uit dat Ajax en PSV verder geen punten meer zullen verspelen, dus als PSV wint dan blijven beiden boven Feyenoord staan en eindigen we hooguit als derde. Met een gelijkspel hebben we de tweede plaats in eigen hand en kunnen we blijven hopen op een offday van Ajax. Maar reëel gezien hadden we vooraf voor die tweede plek getekend toch? Voorafgaand aan het seizoen had ik ook blind voor plaats 2 getekend. Zeker toen we nog niet wisten dat we zo'n geweldige spits kregen. Maar nu in deze situatie vind ik toch dat je voor het hoogst haalbare moet gaan. Aan de andere kant is plaats 2 ook heel fijn, maar blijf je met de vraag zitten of je wel echt de groepsfase van de CL haalt, want je kan zomaar een Arsenal loten en dan krijg je twee loodzware (maar wel verschrikkelijk mooie) potjes. Maar goed, gewoon zelf alles winnen en we kijken wel waar het schip strandt. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Tsja, ik had het neergezet en toen zag ik dat jij net je bericht had aangepast. Mooi opgelost, zo ;) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Rode kaart voor Kali bij AZ-Utrecht.
Ah, en om een tussenstand te melden, waar het topic natuurlijk voor is; het staat 0-1 bij RKC-Feyenoord. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waar zit jij dan naar te kijken..d:-) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: dan ook maar effe melden dat AZ - Utrecht 3-0 staat |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Sorry 4-0 voor AZ, maar een logisch gevolg. Jammer dat er bij Feyenoord ook niet een paar treffers meer te vermelden zijn, misschien later. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Of bij een dood spelmoment even kijken op de andere zender. Of gewoon op internet een beetje de stand van zaken bijhouden. Mogelijkheden te over. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik kijk soms 4 wedstrijden tegelijk op firstrow |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
PSV 0-1 Ajax Wel gunstig voor de strijd om plek 2 voor ons. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: Tjonge wat verbaast het me zeg dat jij hiermee komt aanzetten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
True, Wim zal verheugd zijn voor,zijn cluppie.. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Prima, boeit mij eerlijk gezegd niet zoveel dat het je verbaasd. Ik mag toch zeker wel een tussenstand melden? Als je het niet eens bent met mijn berichten, prima hoor. Even goede vrienden. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Inmiddels trouwens alweer 1-1 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 17:12 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Prima, boeit mij eerlijk gezegd niet zoveel dat het je verbaasd. Ik mag toch zeker wel een tussenstand melden? Als je het niet eens bent met mijn berichten, prima hoor. Even goede vrienden. Ja hoor,geen probleem liever 4de en pisvee kampioen dan 2de en die neuzen kampioen... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 17:16 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja hoor,geen probleem liever 4de en pisvee kampioen dan 2de en die neuzen kampioen... Als je het mij zou vragen sluit ik me bij Leon aan.. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 17:16 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja hoor,geen probleem liever 4de en pisvee kampioen dan 2de en die neuzen kampioen... Geen probleem, ieder zijn mening. Alleen ben ik van mening dat je voor Feyenoord bent en niet tegen een andere club. Dus de prestatie van je eigen club zou voor moeten gaan. Daarmee zou je voor de hoogste plaats voor Feyenoord moeten gaan. Maar dat is in mijn ogen. Ieder is vrij er anders over te denken. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is het heel erg als Feyenoord 4e wordt? Liever langdurig Europees voetbal (ervaring maakt selectie sterker) dan scenario van vorig jaar. Denk bovendien dat we in de CL niets te zoeken hebben. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 17:22 schreef FR-Henk het volgende:Is het heel erg als Feyenoord 4e wordt? Liever langdurig Europees voetbal (ervaring maakt selectie sterker) dan scenario van vorig jaar. Denk bovendien dat we in de CL niets te zoeken hebben. Met de vierde plek speel je volgens mij twee voorrondes, dus in principe evenveel als bij de tweede plaats. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 17:22 schreef FR-Henk het volgende:Is het heel erg als Feyenoord 4e wordt? Liever langdurig Europees voetbal (ervaring maakt selectie sterker) dan scenario van vorig jaar. Denk bovendien dat we in de CL niets te zoeken hebben. Als wij gewoon winnen van Vitesse worden we 3e. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat moeten we minimaal nog kunnen behalen. En altijd hopen op een 2e plek. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kan maar ik gun die snavels helemaal niets Kees.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Houd de schijn nou niet op joh, we weten dat jij een jood bent.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Joden kampioen, gemeente eindhoven failliet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ti's niet anders..maar kost mij wel moeite.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: hopen ja, .. en dan heb je daar wel de juiste instelling van wat Feyenoord spelers voor nodig |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Vind de uitslag eigenlijk nu wel gunstig. Kampioen worden ging toch niet meer en of het dan Ajax of PSV wordt, boeit mij dan eerlijk gezegd niet zo meer. Nu maken we nog een goede kans op de tweede plaats. Ik zie PSV nog wel punten verspelen, maar dan moeten we zelf wel echt beter gaan spelen, anders wordt het alsnog niets. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 20:07 schreef feyenoord!!! het volgende:Vind de uitslag eigenlijk nu wel gunstig. Kampioen worden ging toch niet meer en of het dan Ajax of PSV wordt, boeit mij dan eerlijk gezegd niet zo meer. Nu maken we nog een goede kans op de tweede plaats. Ik zie PSV nog wel punten verspelen, maar dan moeten we zelf wel echt beter gaan spelen, anders wordt het alsnog niets. dat beter gaan spelen, .. daar staat en/of valt alles dus mee idd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Met deze tamme instelling word het volgende week heel lastig.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: kan dan weer totaal anders zijn, je weet 't niet hè ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Aight, we blijven vertrouwen houden in onze club he.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Shit yoh, wanneer gaat Heerenveen nou is gelijk maken !
Ha ha nu ik net aan het schrijven ben, yes. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik ga nog maar is wat schrijven misschien trapt Heerenveen er nog een in.
mmmm, jammer werkt dit keer niet. |
|
|
|