|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 maart 2026 - 20:26 schreef MMM het volgende:Mooi. Niet bij iedereen even populair maar was voor mij een heerlijke speler, zeker z’n eerste periode in dat jaar met Pellè, had hij 10 goals en 10 assists volgens mij. Hup JPB! Ging mij ook totaal niet over populariteit. Blij dat die jongen kanker overwint. Het fantastische is dat dit anderen ook weer moed kan geven. Ik zag ook weer positieve berichten over Drenthe btw.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 maart 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Wacht maar tot ze een keer trainer worden, wat ze dan toegewenst wordt |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dat soort ellende wens ik nooit iemand toe. We zijn op de hoogte van de Neanderthalers die zich onder ons bevinden, niet mijn ding. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Met een kennis wel eens naar Mainz05 geweest en daar JPB centraal aanvallend zien spelen en deed dat niet verkeerd daar. Daarna natuurlijk met zijn gezondheid aan het tobben geweest, fijn dat het weer goed gaat met hem. Verder gewoon een spontane gast, mag hem wel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Groningen begon sterk, kwam op voorsprong. Sindsdien de neuzen veel sterker en grote kansen, inmiddels 1-1.
Denk dat ze wel winnen helaas |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2026 - 17:04 schreef MMM het volgende:Groningen begon sterk, kwam op voorsprong. Sindsdien de neuzen veel sterker en grote kansen, inmiddels 1-1. Denk dat ze wel winnen helaas Ze spelen vaak een aardige eerste helft heb ik het idee. Om vervolgens de tweede helft helemaal weg te vallen.
Vandaag ook weer blijkbaar, al heb ik geen minuut gezien. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2026 - 18:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ze spelen vaak een aardige eerste helft heb ik het idee. Om vervolgens de tweede helft helemaal weg te vallen. Klinkt me een beetje bekend in de oren :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, klopt. Daar hebben ze vooral wat minder individuele kwaliteiten om op terug te vallen denk ik. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Van de Beukering te gast bij de eretribune. Allejezus nou dacht ik dat ik een dikke kop had🤣 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
020 moet vooral doorgaan met Grim. Ook een fantastische trainer. Alleen de spelers begrijpen het nog niet. Dit is een gratis advies, geen dank, graag gedaan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Nu je kans pakken tegen NAC |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2026 - 18:56 schreef FR-Henk het volgende:020 moet vooral doorgaan met Grim. Ook een fantastische trainer. Alleen de spelers begrijpen het nog niet. Dit is een gratis advies, geen dank, graag gedaan. Cruyff Jr. heeft alvast 1 van Grims stoelpoten ingezaagd. Die heeft al een peloton Spanjaarden klaarstaan in de startblokken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| De man zonder persoonlijkheid |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Blijft een arrogante kwal. Zon mannetje was hij in de Kuip ook al |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2026 - 18:56 schreef FR-Henk het volgende:020 moet vooral doorgaan met Grim. Ook een fantastische trainer. Alleen de spelers begrijpen het nog niet. Dit is een gratis advies, geen dank, graag gedaan. Wat een geluk hebben wij met deze concurrentie. Ongekend. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik zou morgen even afwachten Robin kakt in zijn broek voor NAC Breda |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die Owusu-Oduro van AZ is zo’n slechte keeper. Hoeveel blunders die gozer al gemaakt heeft..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 maart 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Daarom kan ik ook weinig enthousiasme opbrengen dit weekend. Eerst zien dan geloven. En ik geloof niet echt dat ik ga zien. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2026 - 21:18 schreef MMM het volgende:Die Owusu-Oduro van AZ is zo’n slechte keeper. Hoeveel blunders die gozer al gemaakt heeft.. Misschien wat voor ons ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Nee man wij kunnen vast nog wel een slechtere krijgen. Een Chinees of zo, die zijn lekker klein. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| PSV wint. Gunstig voor ons.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2026 - 21:35 schreef tomson het volgende:[..] Daarom kan ik ook weinig enthousiasme opbrengen dit weekend. Eerst zien dan geloven. En ik geloof niet echt dat ik ga zien. Precies dat |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als je vandaag niet wint moet je ook rekening houden met Twente.
Die zijn aan een aardige reeks bezig. Laatste nederlaag oktober 2025. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2026 - 14:59 schreef MMM het volgende:Als je vandaag niet wint moet je ook rekening houden met Twente. Die zijn aan een aardige reeks bezig. Laatste nederlaag oktober 2025. Klopt. Staan nu zelfs virtueel derde. Maar ze hebben wel nog een heel moeilijk programma. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2026 - 15:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Klopt. Staan nu zelfs virtueel derde. Maar ze hebben wel nog een heel moeilijk programma. Zegt ook altijd wel wat vind ik:
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zegt wel wat ja. Hoewel ze zeker geen bijzonder elftal hebben. Denk dat dit het resultaat is van een seizoen zonder Europees voetbal. Die hebben de volledige focus nationaal kunnen leggen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908