BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het "Tussenstanden-Topic"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kuipje
 kuipje - dinsdag 23 april 2013 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2013 - 21:57 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Toch wacht hij net te lang met passen..
vind ik niet.. daardoor moesten ze juist uitstappen en was er een man meer situatie.. Ribery had hem opzij moeten leggen ipv schieten op doel
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 april 2013 - 22:00   quote  deeplink  
Levensgevaarlijk evengoed
kuipje
 kuipje - dinsdag 23 april 2013 - 22:01   quote  deeplink  
en dit is dus weer ribery.. waardeloos
kuipje
 kuipje - dinsdag 23 april 2013 - 22:05   quote  deeplink  
wissel die fucking ribery
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 23 april 2013 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2013 - 22:05 schreef kuipje het volgende:
wissel die fucking ribery
Hij bakt er maar weinig van ja
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 23 april 2013 - 22:11   quote  deeplink  
En al weer de tweede keer dat Barcelona een vrije trap krijgt omdat de keeper zogenaamd gehinderd zou worden maar absoluut niets aan de hand!
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 23 april 2013 - 22:13   quote  deeplink  
Wat een geweldige actie en goal van Robben!

3 - 0
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 23 april 2013 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2013 - 22:13 schreef Boudewijn het volgende:
Wat een geweldige actie en goal van Robben!

3 - 0
Mooie actie idd.. Barca denkt dat het wel goed komt mr dan moeten ze toch flink aan de bak..
kuipje
 kuipje - dinsdag 23 april 2013 - 22:14   quote  deeplink  
hier had wel voor gefloten mogen worden hoor.. wel een mooie actie daarentegen
kuipje
 kuipje - dinsdag 23 april 2013 - 22:21   quote  deeplink  
hahaha
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 23 april 2013 - 22:23   quote  deeplink  
Einde Barcelona!
4 - 0
MMM
 MMM - dinsdag 23 april 2013 - 22:37   quote  deeplink  
2-0 buitenspel, 3-0 overtreding.
MMM
 MMM - dinsdag 23 april 2013 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2013 - 22:11 schreef Boudewijn het volgende:
En al weer de tweede keer dat Barcelona een vrije trap krijgt omdat de keeper zogenaamd gehinderd zou worden maar absoluut niets aan de hand!
Begin een Real Madrid forum.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 23 april 2013 - 22:38   quote  deeplink  
Zeer goed Bayern Munchen , verdiend gewonnen ...
ar
 ar - dinsdag 23 april 2013 - 22:39   quote  deeplink  
bye bye barca!
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 23 april 2013 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2013 - 22:23 schreef Boudewijn het volgende:
Einde Barcelona!
4 - 0
Nu die 'kut' madrilenen nog !!!
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 23 april 2013 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2013 - 22:37 schreef MMM het volgende:
2-0 was geen buitenspel, de vallende speler 'hing' een stuk verder naar de achterlijn in de lucht en hief daarmee het buitenspel op.
craven
 craven - dinsdag 23 april 2013 - 23:38   quote  deeplink  
HALA MADRID!!!!
craven
 craven - dinsdag 23 april 2013 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2013 - 22:37 schreef MMM het volgende:
hahaha bayern was gewoon beter maat, moet kunnen
JanM
 JanM - dinsdag 23 april 2013 - 23:42   quote  deeplink  
Mooi: het 020 van Spanje eruit en dan Real in de finale winnen van het 020 van Duitsland!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 april 2013 - 06:55   quote  deeplink  
Barcelona benadeeld, zullen nu wel snel hulpmiddelen komen.
Elke competitie is ook een farce zo.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 24 april 2013 - 08:22   quote  deeplink  
Je ziet wel wat een nieuw stadion met een club als Bayern Munchen heeft gedaan !!
Nu maar hopen dat de gemeente Rotterdam ook snel groen licht gaan geven zodat we in Rotterdam ook de goeie weg kan bewandelen. Dan is inpassen van eigen jeugd en een goed financieel beleid ook een belangrijk onderdeel. Het is niet voor niets dat Bayern Munchen zo kern gezond is ...
MMM
 MMM - woensdag 24 april 2013 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2013 - 23:15 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

2-0 was geen buitenspel, de vallende speler 'hing' een stuk verder naar de achterlijn in de lucht en hief daarmee het buitenspel op.
Was duidelijk buitenspel. Maar net als jij had de commentator van de NOS ook een Bayern bril op.
MMM
 MMM - woensdag 24 april 2013 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2013 - 23:39 schreef craven het volgende:

[..]

hahaha bayern was gewoon beter maat, moet kunnen
Dat is waar, maar deze goals hadden wel afgekeurd moeten worden!
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 24 april 2013 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2013 - 08:25 schreef MMM het volgende:

[..]

Was duidelijk buitenspel. Maar net als jij had de commentator van de NOS ook een Bayern bril op.
En die 2 hands ballen? Daar hoor ik je niet over ! Gewoon een terechte winnaar ...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 april 2013 - 08:37   quote  deeplink  
quote:

[..]

Was goed te zien waarom het niet goed te zien was.
VVout
 VVout - woensdag 24 april 2013 - 08:39   quote  deeplink  
quote:

[..]

Is het risico van de manier van spelen, een scheid is een mens en kan het ook fout beslissen vooral bij buitenspel staat altijd iedereen klaar met een mening.
MMM
 MMM - woensdag 24 april 2013 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2013 - 08:36 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En die 2 hands ballen? Daar hoor ik je niet over ! Gewoon een terechte winnaar ...
Eerste was een penalty, tweede vond ik niks.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 24 april 2013 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2013 - 09:33 schreef MMM het volgende:

[..]

Eerste was een penalty, tweede vond ik niks.
Beide keren gingen ze met hun hand naar de bal! Dan is er maar 1 ding mogelijk: Pingel
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 24 april 2013 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2013 - 10:11 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Beide keren gingen ze met hun hand naar de bal! Dan is er maar 1 ding mogelijk: Pingel
Onzin! Hij kopt die bal tegen zijn hand, geen pingel!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 24 april 2013 - 11:56   quote  deeplink  
Je kan na zo'n wedstrijd niet anders dan concluderen dat Bayern München verdiend gewonnen heeft. Ze waren veel en veel beter. Barcelona zat totaal niet in de wedstrijd en heeft eigenlijk alleen in de eerste helft een halve kans gehad waar Messi net niet bij de bal kon. Overigens wel opvallend hoe vaak het verschil werd gemaakt in de lucht. Dat heeft Bayern heel goed uitgebuit.

Dan waren er nog de twee handsballen. Ik vond de ene sowieso een strafschop, de andere was iets twijfelachtiger, maar als ik ze zo in de herhaling zie, zou ik eigenlijk voor beide een strafschop geven, denk ik. Helaas voor Bayern werden ze niet gegeven. Geluk daar voor Barcelona. Aan de andere kant, bij de 2-0 stond Gomez dik buitenspel. Persoonlijk zei ik gelijk na de goal al dat het buitenspel was. Ik kan er dan ook niet bij dat het scheidsrechterskorps, die nota bene met 6!! man op het veld staan, dit niet gezien hebben. Al zag de commentator het bij de herhaling nog niet. Wellicht een beetje een fan van Bayern ofzo. En de 3-0..tsja, mooie actie van Robben, maar voor zo'n overtreding van Müller moet je natuurlijk gewoon fluiten. Dan kan je in feite die twee strafschoppen wegstrepen tegen die twee goals. Al is het natuurlijk nooit een reden om maar niet meer te fluiten, omdat je eerder een strafschop niet hebt gegeven. Ik was voor Barcelona, maar je moet ook zo eerlijk zijn om te zeggen dat Bayern dik en dik verdiend heeft gewonnen. Snap trouwens niet waarom David Villa niet speelde vanaf het begin, maar dit maakt nu ook niet meer uit.

En de scheidsrechter kunnen ze beter maar niet meer laten fluiten. Ongelofelijk, wat een aanfluiting was die man gisteren zeg. Misschien dat Kassai het in Hongarije leuk doet, maar hij zou na de groepsfase van de CL zeker niet meer mogen fluiten. Overtredingen niet gezien, en waar het er geen was gaf hij het wel, corners die geen corners waren (misschien dat uit zo'n corner zelfs wel gescoord werd, maar dat weet ik zo even niet meer), handsballen niet gezien, twee onterechte doelpunten en ga zo maar door. Het leek helemaal nergens meer op. In Nederland fluiten ze nog beter.

Maar goed, alles maar weer vergeten, want Bayern verdiende toch om te winnen. Dit zullen ze in Camp Nou niet meer gaan weggeven. Één finalist is dus bekend en dan hoop ik maar dat Bayern ook de CL wint. Dat gun ik Robben dan wel weer. En bovendien is Bayern één van de weinige Europese clubs zonder schulden. Vanavond denk ik niet dat de tweede al bekend wordt. Borussia Dortmund - Real Madrid. Persoonlijk denk ik dat Real het heel moeilijk gaat krijgen. Duitse teams liggen Madrid sowieso al niet echt. En Dortmund heeft gewoon een heel goed team. Dus voor de Real-fans hier: juich nog niet te vroeg. Ik hoop dat Dortmund wint, maar bovenal hoop ik dat er vanavond weer eens goed gefloten wordt. En al helemaal omdat Kuipers fluit. Toch de beste scheidsrechter van ons land.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 april 2013 door feyenoord!!! --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 24 april 2013 - 13:27   quote  deeplink  
quote:

[..]

Mwah ik hoop dat NAC ook zo slaagt zaterdagavond..
Maar dat zal wel weer niet..:(
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 april 2013 - 13:41   quote  deeplink  
NAC is nog niet veilig he, maar ik geloof dat ze echt in zetten op de wedstrijd tegen RODA JC.
Als NAC die wedstrijd wint, hebben wij geen kind aan ze 12-5.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 24 april 2013 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2013 - 08:37 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Was goed te zien waarom het niet goed te zien was.
haha, dit dus!
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 24 april 2013 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2013 - 08:22 schreef lijdensweg het volgende:
Je ziet wel wat een nieuw stadion met een club als Bayern Munchen heeft gedaan !!
Nu maar hopen dat de gemeente Rotterdam ook snel groen licht gaan geven zodat we in Rotterdam ook de goeie weg kan bewandelen. Dan is inpassen van eigen jeugd en een goed financieel beleid ook een belangrijk onderdeel. Het is niet voor niets dat Bayern Munchen zo kern gezond is ...
Inderdaad, zie Arsenal. Al 20x kampioen en 4x de Champions League sinds de het nieuwe stadion ;)
VVout
 VVout - woensdag 24 april 2013 - 19:22   quote  deeplink  
Zou het iets met de Freistaat Bayern te maken hebben, de levensstandaard boven gemiddeld, buitengewone aanwezigheid industrie (Audi,BMW,MAN,Siemens) om er een paar te noemen.

Gebrek aan kapitaal en de kennis iets te managen is daar altijd al ruim aanwezig geweest en niet te vergeten de Stolz van een Bayer.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 april 2013 - 22:01   quote  deeplink  
De tyfus voor real
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 24 april 2013 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2013 - 22:01 schreef Stylzz het volgende:
De tyfus voor real
slecht weekje voor Spanje!
tomson
 tomson - woensdag 24 april 2013 - 22:14   quote  deeplink  
Bundesliga finale..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 april 2013 - 22:17   quote  deeplink  
Laatste keer dat Duitsland Europa zo overheerste was....
tomson
 tomson - woensdag 24 april 2013 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2013 - 22:17 schreef Stylzz het volgende:
Laatste keer dat Duitsland Europa zo overheerste was....
Hahaha to soon ?
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 24 april 2013 - 22:43   quote  deeplink  
Mooi man, als er 1 mooie club is in Duitsland, is het Dortmund. Hele avond op een verjaardag geweest, zie net de laatste 5 minuten, maar gun het ze wel!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 24 april 2013 - 22:48   quote  deeplink  
En wat een prachtig doelpunt die 3de..
VVout
 VVout - woensdag 24 april 2013 - 22:49   quote  deeplink  
Voorlopig effe geen praatjes in het zuiden op de terrasjes.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 april 2013 - 23:23   quote  deeplink  
Terechte Duitse finale. Gepassioneerd, technisch hoogstaand voetbal. En aanvallend.
Soccer with a bite.
En in Mei duitse invasie in Engeland.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 25 april 2013 - 07:04   quote  deeplink  
Geweldig dat de 'gezonde' clubs het voorlopig hebben gewonnen van de in de schuld stekende clubs uit Spanje ...
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 25 april 2013 - 07:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2013 - 22:49 schreef VVout het volgende:
Voorlopig effe geen praatjes in het zuiden op de terrasjes.
Volop te bespreken lijkt mij op de terrasjes in het zuiden en niet alleen in het zuiden ...
MMM
 MMM - donderdag 25 april 2013 - 08:26   quote  deeplink  
Wat een geweldige goal die derde van Lewandowski!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 25 april 2013 - 16:12   quote  deeplink  
Ik heb de Real-fans hier nog gewaarschuwd. Gelukkig dat Dortmund gewonnen heeft. Gun het ze heel erg, zeker nadat ze ook zo in de schulden hebben gezeten. Geweldige wedstrijd van Dortmund. Speelden zeer goed met een fantastische Lewandowski natuurlijk. Die eerste goal was al knap, de tweede waarbij hij de bal goed meenam was nog mooier en die derde...tsja, een geweldige goal natuurlijk. Vier goals in de halve finale tegen Real..ik denk dat er weinig spelers zijn die dat kunnen zeggen. Vind het dan alleen zo zonde als je dan hoort dat Götze komend seizoen bij Bayern speelt en dat Lewandowski er misschien ook heen gaat. Heel de competitie ligt dan op zijn gat. Dan wordt Bayern denk ik in februari al kampioen. Niet normaal wat die allemaal kunnen kopen. Wel respect dat ze het met goed beleid doen.

Maar het wordt waarschijnlijk dus een Duitse finale. Gun beide clubs het winnen van de CL wel. Ik gun het de ploeg van Dortmund meer, maar ik gun het Robben nu ook wel eens dat hij hem wint. Nou ja, dat de beste moge winnen. We gaan in elk geval nog drie mooie wedstrijden zien, denk ik zo. Voorlopig staat het in elk geval 2-0 voor Duitsland. Is dit een voorbode voor een eventuele finale op het WK in Brazilië tussen Duitsland en Spanje?

Edit: Trouwens ook een geweldige wedstrijd van Kuipers!! Mag ook wel eens gezegd worden. Floot geweldig gisteren. Niet te veel zeuren, veel laten doorspelen, maar de wedstrijd wel in de hand houden. Geen noemenswaardige fouten. Hebben we in Nederland toch één goede scheidsrechter. Ben alleen zo bang dat het ook de enige is...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 april 2013 door feyenoord!!! --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 april 2013 - 18:59   quote  deeplink  
Groningen geeft het ook wel makkelijk weg, binnen het kwartier 3-0..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het "Tussenstanden-Topic"

0.0576040