|
|
Stylzz
|
|
|
| En dan hebben wij een slecht seizoen… |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Twente heeft nog wel een moeilijk schema met oa PSV, NEC en AZ nog als tegenstanders. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 april 2026 - 22:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Twente heeft nog wel een moeilijk schema met oa PSV, NEC en AZ nog als tegenstanders. Heb je gelijk in. Al staan ze op de xG ranglijst niet voor niets tweede.
Zit toch wel goed in elkaar daar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 april 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Die kunnen ons nog een prima dienst bewijzen. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Ja en matige spelers als Zerrouki en van de Belt spelen gewoon een dikke 7 of hoger. Het is een prachtig elftal dat zonder Steijn iig alleen maar beter is gaan voetballen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 april 2026 - 22:45 schreef MMM het volgende:[..] Heb je gelijk in. Al staan ze op de xG ranglijst niet voor niets tweede. Zit toch wel goed in elkaar daar Denk dat ontbreken van Europees voetbal ze erg geholpen heeft. En Feyenoord, Ajax en AZ hebben het ook wel behoorlijk af laten weten natuurlijk.
Maar recent zijn ze inderdaad na PSV het best voetballende team. Zo eerlijk moet je zijn. Een bijzonder elftal hebben ze niet. Op de bank al helemaal niet, maar iedereen is fit, dan kan je wekelijks in dezelfde samenstelling spelen. Dat maakt een groot verschil. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Wat een engnek is die Godts toch ook.
Anyway, als ik Fey was kocht ik direct die Ruud Nijstad van Twente. 18 jarige Nederlander, linksbenige centrale verdediger. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Buiten al het gereken rond de stand , de grauwe bekkies daar zijn gewoon top. En Zerrouki de grote man is wel genoegdoening voor hem. Weer eentje die elders opgeleefd is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 april 2026 - 23:00 schreef tomson het volgende:Buiten al het gereken rond de stand , de grauwe bekkies daar zijn gewoon top. En Zerrouki de grote man is wel genoegdoening voor hem. Weer eentje die elders opgeleefd is. Ik hoop dat een 1 of andere Italiaanse middenmoter zich meld voor hem. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: De zandbak is effe niet in de markt he |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 april 2026 - 23:00 schreef tomson het volgende:Buiten al het gereken rond de stand , de grauwe bekkies daar zijn gewoon top. En Zerrouki de grote man is wel genoegdoening voor hem. Weer eentje die elders opgeleefd is. Zerrouki heeft T onder meerdere trainers niet laten zien. Als ik m nu zie voetballen vind ik t nog steeds traag als dikke stront. Maar al er spelers om m heen lopen die dat voor m op willen knappen kan hij natuurlijk wel voetballen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Traag als dikke stront zal hij altijd blijven hahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Primeur bij GAE-PEC : aftrap uitgesteld wegens gezichtsbedekking in het uitvak. Stelletje weirdo's. Zullen wel weer gasten met stadionverbod zijn, of het plan is een berg vuurwerk naar het veld te gooien of andere bullshit.. Sta je daar op zondag: in alle vroegte uit je nest om om 12 uur aanwezig te zijn, heb je deze vervelias die je dag verzieken. En jawel hoor, na een half uur kwam t vuurwerk tevoorschijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 april 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Volgende week het einde van plek 2.
Het is een schande |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Zag je al maanden aankomen |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Je eindigt gewoon 5de aan het einde van de rit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Gelukkig hadden we een makkelijk programma volgens vele. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Voor ons is elk programma een moeilijk programma.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 april 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|