|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
YESSSSSSSSSSSS Lampard 2-1d:-))))))) Chelsea in de champions legue |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Eens!
Kut Geldski!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: K.U.T. geldskiiiiiiiiiii!!!:) |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Al die koopclubs, het is om gek van te worden. Fan zijn van Chelsea en ondertussen zeker wel een hekel hebben aan Vitesse of niet? Ik vind dat Chelsea echt helemaal niets, net zoals dat City. Al die clubs die alleen maar zover komen door ene miljardair. En vervolgens spelen ze vaak ook nog eens voetbal waar je niet voor je lol naar kijkt. Vaak ook veels te verdedigend. Gaat volgend seizoen daar onder Mourinho ook weer gebeuren. Let maar op.
Hopelijk wordt Arsenal in elk geval vierde, dat is tenminste een club die het zonder al die gekke aankopen doet. Met een visie en met goed voetbal. Dat vind ik veel leuker om te zien. De echte clubs in Engeland zijn voor mij nog altijd Liverpool, Arsenal en Manchester United. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 - 16:26 schreef feyenoord!!! het volgende:Al die koopclubs, het is om gek van te worden. Fan zijn van Chelsea en ondertussen zeker wel een hekel hebben aan Vitesse of niet? Ik vind dat Chelsea echt helemaal niets, net zoals dat City. Al die clubs die alleen maar zover komen door ene miljardair. En vervolgens spelen ze vaak ook nog eens voetbal waar je niet voor je lol naar kijkt. Vaak ook veels te verdedigend. Gaat volgend seizoen daar onder Mourinho ook weer gebeuren. Let maar op. Hopelijk wordt Arsenal in elk geval vierde, dat is tenminste een club die het zonder al die gekke aankopen doet. Met een visie en met goed voetbal. Dat vind ik veel leuker om te zien. De echte clubs in Engeland zijn voor mij nog altijd Liverpool, Arsenal en Manchester United. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
de hele engelse competitie vind ik RUK |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Leuke ontknoping FA cup finale : Man C- Wigan athletic 0-1. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gaat lekker met Pisvee (2-0) en Fietstas (0-1) allebij op acherterstand, zetten de lijn mooi door.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 mei 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 12 mei 2013 - 15:03 schreef VVout het volgende:Gaat lekker met Pisvee (2-0) en Fietstas (0-1) allebij op acherterstand, zetten de lijn mooi door. Des te meer jammer voor Feyenoord dat ze het tegen ADO hebben weggegeven.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Zeker na de tussenstanden nu op het moment;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Goed hou nou maar op met dat genar, jij hebt al helemaal geen reden tot lachen. De hele zilvervloot ingezet om de titel te halen en wat is het resultaat, juist helemaal niets, zelfs geen beker,gg! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En Willem II wint van AZ, lijkt OSMtje wel -.- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 12 mei 2013 - 16:09 schreef VVout het volgende:Goed hou nou maar op met dat genar, jij hebt al helemaal geen reden tot lachen. De hele zilvervloot ingezet om de titel te halen en wat is het resultaat, juist helemaal niets, zelfs geen beker,gg! Rustig he jankert..je komt zelf met tussenstand al lachend dus niet zeiken als je reactie krijgt.. En de JC schaal is ook een prijs.. Poedelprijs dan..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 mei 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Moet ook weer ff, kan niet altijd koek en ei zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Verschrikkelijk, moet verplicht mee kijken! :( |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Oostenrijk geweest, nu Estland.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oostenrijk is hier nog op... Il moet ook meekijken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Klinkt allemaal van geen meter.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
die jurk had wat korter gemogen |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Slovenie nu Stylzz haha :0 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lijdensweg zingt voor Spanje...n Gerard Jolink act |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ohja even vergeten dat ik 5 minuten gepauzeerd had met de digitv :-) nu zeur ik weer in synch |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson