|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Terechte penalty dortmund |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Zeg JanM, heb jij je horloge voor staan? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Zal ik de uitslag dan maar vast geven? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Robben wil echt niet scoren. Wat slap ingekomen zeg! Wat een verschil met die Subotic! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 - 22:14 schreef JanM het volgende:Robben wil echt niet scoren. Wat slap ingekomen zeg! Wat een verschil met die Subotic! Nogal ja, hij startte ook te laat omdat hij niet meer dacht dat de bal nog gehaald zou worden |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Nare spelers die Müller en Ribéry! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Muller is een aansteller, ribery een echt nare speler |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Die lewandowski kan er ook wat van trouwens... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Daarom gaat 'ie ook naar M! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Weet je waarom een Duitser z`n groot hoofd heeft....
Anders past die grote bek er niet in! :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Wat een keeper die Weiden feller |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Nja, knap voor de goal gezet. Maar op een uiterst schlemielige wijze ingeschoten :') |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Typisch München natuurlijk, het 020 van Duitsland ... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 - 22:31 schreef Bosifyable het volgende:Nja, knap voor de goal gezet. Maar op een uiterst schlemielige wijze ingeschoten :') Heb je de herhaling goed bekeken? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Verschillende keren, maar als ik jou mag geloven heb ik wat gemist. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 - 22:31 schreef Bosifyable het volgende:Nja, knap voor de goal gezet. Maar op een uiterst schlemielige wijze ingeschoten :') Juist in die eenvoud zat de perfectie! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jammer, was voor Dortmund. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vooraf dacht ik nog,als die Duitsers nou maar niet gaan winnen he !!:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zondag 26 mei 2013 - 00:44 schreef Leon FR1908 het volgende:Vooraf dacht ik nog,als die Duitsers nou maar niet gaan winnen he !!:) Tja, ik was ook voor die andere.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: raakte hem niet helemaal goed vriend, maar dat geeft niet |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Leuk voor Robben dat het eindelijk gelukt is. Jammer voor Dortmund, had het ze zeker ook gegund om te winnen. Of het nu terecht is of niet, mijn vraag blijft toch hoe het was gelopen als de scheidsrechter correct had gefloten: Ribèry: elleboog, had rood moeten zijn. Dante: bij de strafschop had hij duidelijk zijn tweede gele moeten hebben. Dan staat Bayern met 10 of dus zelfs met negen man. Hoe verloopt dan de wedstrijd? Moet ik wel nog opmerken dat Dortmund later ook nog tweemaal rood had moeten hebben, de eerste bij het neertrekken van een doorgebroken speler (was overigens wel buiten de zestien, dus had volgens mij een vrije trap plus rood moeten zijn) en daarna voor Lewandowski die op de enkel van een Bayern-speler ging staan. Vier rode kaarten die niet gegeven zijn in een CL-finale, waar als het goed is één van de beste scheidsrechters ter wereld fluit en nota bene vijf!! assistenten op het veld heeft staan. Blijkbaar moet er toch nog altijd wel wat gebeuren. Niettemin: gefeliciteerd voor alle mensen die voor Bayern waren gisteren! (Op basis van prestaties in het gehele toernooi is het zeker verdiend dat jullie de CL wonnen, al had het eigenlijk vorig jaar al moeten gebeuren...)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 mei 2013 door feyenoord!!! -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gaat hard in Utrecht zo.. 2 aardige goals. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 26 mei 2013 - 00:44 schreef Leon FR1908 het volgende:Vooraf dacht ik nog,als die Duitsers nou maar niet gaan winnen he !!:) poosje terug zeker, Leon? ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Ribèry: elleboog, had rood moeten zijn.
Mee eens, heel nare, vervelende speler ! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: 1-2, come on Utreg! |
|
|
|
|
piet
|
|
|
Hehe. Heerlijk. Hellemaal niets in Enschede!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 mei 2013 door piet -- |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Sparta promoveert net niet. Eerste wedstrijd was 0-0. Sparta stond halverwege 0-1 voor. Twee vrije trappen van Fledderus helpen Roda. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Winnende goal in de slotminuten. Maar wat die keeper aan het doen was... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
hahaha, die keeper kiest gewoon een hoek, alsof het een penalty is... zou je gek van worden als je een Sparta supporter bent.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk