|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 06 juni 2013 - 22:29 schreef TheMenace het volgende:Wat een lachertje dat je daar van verliest.1 ding is zeker geen van deze 2 landen wint dat zielige ek voor onder de 45.wat een bejaardenvoetbal.Maar buiten dat had duitsland makkelijk moeten winnen.ferrader en strontman zijn samen toch al 60 of niet haha THE MENACE is back!!! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
BRUNO speelde hele wedstrijd als goed slot op de deur.
En die R. de Boer is een lulhannes. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hahaha eindelijk je dwangbuis losgekregen ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik was t wel met m eens.helaas. de overwinning was verdiend.prima eerste helft.en toch de beste kansen in de tweede helft.ondanks n beter Duitsland. werd ingeleid door de Vrij helaas. maar boeien drie punten |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 06 juni 2013 - 22:35 schreef FR-Henk het volgende:BRUNO speelde hele wedstrijd als goed slot op de deur. En die R. de Boer is een lulhannes. mwa, redelijk, liet ook teveel steken vallen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: zelfs het c elftal van duitsland was beter dan nederland maja die moffen vroegen erom dus dan krijgen ze het ook.aufwiedersehen.
mijn finale italie-spanje
by the way rusland engeland israel samen met nederland abbakawalda 6 niveau en duitsland tjah als je niet eens van nederland kan winnen moet je de eerste ronde eruit.halve finale wordt nederland-italie en spanje-noorwegen
ps dwangbuis ach ja ze hadden me geblokkeerd dus ja en nu mag ik weer effe.ik heb zoveel gelul van anderen hier moeten aanzien dat ik nu effe mag moewhahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 juni 2013 door TheMenace -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 06 juni 2013 - 22:52 schreef TheMenace het volgende:[..] zelfs het c elftal van duitsland was beter dan nederland maja die moffen vroegen erom dus dan krijgen ze het ook.aufwiedersehen. mijn finale italie-spanje by the way rusland engeland israel samen met nederland abbakawalda 6 niveau en duitsland tjah als je niet eens van nederland kan winnen moet je de eerste ronde eruit.halve finale wordt nederland-italie en spanje-noorwegen ps dwangbuis ach ja ze hadden me geblokkeerd dus ja en nu mag ik weer effe.ik heb zoveel gelul van anderen hier moeten aanzien dat ik nu effe mag moewhahaha B-elftal. En ze waren gelijkwaardig over de hele wedstrijd. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op donderdag 06 juni 2013 - 22:35 schreef FR-Henk het volgende:BRUNO speelde hele wedstrijd als goed slot op de deur. En die R. de Boer is een lulhannes. ik heb de sleutel! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op donderdag 06 juni 2013 - 22:39 schreef van geil het volgende:ik was t wel met m eens.helaas. de overwinning was verdiend.prima eerste helft.en toch de beste kansen in de tweede helft.ondanks n beter Duitsland. werd ingeleid door de Vrij helaas. maar boeien drie punten eerste helft was goed??whehe teveel feyenoordwedstrijden gezien zeker? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, dat zeker, maar ik was het wel voor 90% met hem eens. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: die kaaskoppen zijn geen 1 keer voor het doel geweest van die moffen de tweede helft en de eerste helft was gelijkwaardig slecht jah en de tweede helft had duitsland 5 keer kunnen scoren |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tweede helft Vrij veel fouten gemaakt en het liep toen met BMI ook niet geweldig maar goed, Fer maakte een geweldige invalbeurt eerlijk is eerlijk en toch nog de drie punten binnen.
Geweldig kan ik morgen lekker de buren stangen dat Duitsland verloren heeft, gg.
BTW Spanje ook niet echt sterk tegen Rusland, zo gaan ze niet in de finale komen hoor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 juni 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
misschien wel dit was beter als de gemiddelde Feyenoord wedstrijd. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: de boer is mongloiede.laat hem lekker met zijn broer hunzelf in die ufo prostitueren. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op donderdag 06 juni 2013 - 22:58 schreef VVout het volgende:Tweede helft Vrij veel fouten gemaakt en het liep toen met BMI ook niet geweldig maar goed, Fer maakte een geweldige invalbeurt eerlijk is eerlijk en toch nog de drie punten binnen. Geweldig kan ik morgen lekker de buren stangen dat Duitsland verloren heeft, gg. tering je lijkt een beetje op een neus.zielig hoor maar wacht maar op het wk in brazilie haha denk dat jij zeker degeen bent die gestangt wordt. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: tering het niveau van feyenoord is dus slechter als jong nederland tering dat gaat lekker?wrom krijgen ze daar allemaal loonsverhoging dan? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 06 juni 2013 - 23:01 schreef TheMenace het volgende:[..] tering je lijkt een beetje op een neus.zielig hoor maar wacht maar op het wk in brazilie haha denk dat jij zeker degeen bent die gestangt wordt. Das dan weer, voorlopig kunnen we eerst hier van genieten. En als jij denkt dat ik op een neus lijkt, ach ja moet jij weten snor. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op donderdag 06 juni 2013 - 23:05 schreef VVout het volgende:[..] Das dan weer, voorlopig kunnen we eerst hier van genieten. En als jij denkt dat ik op een neus lijkt, ach ja moet jij weten snor. genieten?heb je meegedaan dan?
trouwens die kaaskopkeeper en die mofkeeper kunnen net zo goed mulder vervangen zie geen verschil.net zo goed hahahahaha |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op donderdag 06 juni 2013 - 23:05 schreef VVout het volgende:[..] Das dan weer, voorlopig kunnen we eerst hier van genieten. En als jij denkt dat ik op een neus lijkt, ach ja moet jij weten snor. ja alleen neuzen lopen te gloryhunten dat doen feyenoorders niet.die lopen altijd te hunten P:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 juni 2013 door TheMenace -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoor ik daar een echo van Lijdensweg? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: je moet effe wat harder schreeuwen ik hoor je niet!ik ben een beetje doof van het trekken haha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 06 juni 2013 - 23:16 schreef TheMenace het volgende:[..] je moet effe wat harder schreeuwen ik hoor je niet!ik ben een beetje doof van het trekken haha Ik begrijp dat je nog steeds verlegen bent, Menace. Hahahahahaha! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: lol.... naja wel lekker eigenlijk ik heb alles eruitgetypt uhum nu hoef ik niet meer te schreeuwen.du arslochen!!P:
nee hoor ik ben weer rustig.....
gefeliciteerd nederland met de enige overwinning van het ek onder de 45 en dat tegen duitsland.P: |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 06 juni 2013 - 22:58 schreef TheMenace het volgende:[..] die kaaskoppen zijn geen 1 keer voor het doel geweest van die moffen de tweede helft en de eerste helft was gelijkwaardig slecht jah en de tweede helft had duitsland 5 keer kunnen scoren Ten minste 4 keer. Fer 2x, Josefzoon en De Vrij.
Dat aantal heeft Duitsland de eerste helft niet gehaald. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 06 juni 2013 - 22:58 schreef VVout het volgende:Tweede helft Vrij veel fouten gemaakt en het liep toen met BMI ook niet geweldig maar goed, Fer maakte een geweldige invalbeurt eerlijk is eerlijk en toch nog de drie punten binnen. Geweldig kan ik morgen lekker de buren stangen dat Duitsland verloren heeft, gg. BTW Spanje ook niet echt sterk tegen Rusland, zo gaan ze niet in de finale komen hoor. mwa, Fer was dreigend naar de goal, deed ie goed, maar zijn eerste balcontact was balverlies, leverde bijna een kans op voor de Duitsers. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 06 juni 2013 - 22:29 schreef TheMenace het volgende:Wat een lachertje dat je daar van verliest.1 ding is zeker geen van deze 2 landen wint dat zielige ek voor onder de 45.wat een bejaardenvoetbal.Maar buiten dat had duitsland makkelijk moeten winnen.ferrader en strontman zijn samen toch al 60 of niet haha jozefzoon/van rhijn moewhahaha blind whahaha duitsland schaam je! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
NL wint met 3-0 van Indonesië. (Ex-)Feyenoordgehalte: Schaken, Nelom, Janmaat, Van Persie, De Guzman en Vlaar in de basis. Tiendalli viel nog in. Schaken gaf de assist op de 1-0. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Kon ik niet goed zien, kon ook die verdediger zijn. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Leke read afafteken .....me ballen..
jajajdm ze ziotgt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Singh en Omar staan in de basis tegen jong Engeland.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En die Engelsen kunnen wel inpakken. 0-3 na 55 minuten.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die joden kunnen het ook wel schudden.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
0-3 voor Italië inmiddels.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Italianen zijn best goed... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zijn zeker kanshebbers, spelen op zijn Nederlands zeg maar.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kudt Pot, met zijn van Ginkel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Oók een goed ventje hoor. En zo goed was Jordy óók weer niet afgelopen maanden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als ik objectief was zat ik wel in t voetbal algemeen forum :-) |
|
|
|