|
|
Grasmaaier
|
|
|
Aangezien ik samen met Remco K vorige week een ander topic moest gebruiken om het 'wedstrijdverslag' van Jong Ajax te bespreken, maak ik nu er maar een apart topic voor.
Jong Ajax heeft mij vorige week flink geïmponeerd door met 0-7 te winnen bij Jong ADO, maar deze wedstrijd zal waarschijnlijk andere koek zijn.
Dit is de ranglijst in de beloftencompetitie:
1 FC Twente ------------- 16 10 4 2 34 44 16 +28 2 FC Groningen --------- 16 9 2 5 29 41 30 +11 3 PSV -------------------- 15 9 1 5 28 38 23 +15 4 Feyenoord/Excelsior - 15 9 0 6 27 31 25 +6 5 AZ ------------------ 15 8 2 5 26 25 22 +3 6 Heracles Almelo ----- 15 8 1 6 25 30 27 +3 7 FC Utrecht ---------- 16 7 4 5 25 27 25 +2 8 Ajax ---------------- 16 7 3 6 24 43 20 +23 9 Heerenveen/Emmen ---- 15 6 3 6 21 32 22 +10 10 Vitesse/AGOVV ------ 15 6 1 8 19 26 36 -10 11 De Graafschap ------ 16 6 1 9 19 21 37 -16 12 ADO Den Haag ------- 16 5 3 8 18 23 40 -17 13 Sparta ------------- 16 2 4 10 10 24 48 -24 14 N.E.C./FC Oss ------ 16 2 1 13 7 22 56 -34
--------
Echter als Jong Ajax zo zal voetballen als vorige week, dan voorspel ik een overwinning voor de ploeg van Gery Vink.
Mijn voorspelling: 3-0
Opstelling: Cillessen, Ligeon, Veltman, Blind, Toivomaki; De Kamps, Rits; Serero; Lukoki, Ebecilio, Arica.
Wissels: Hahn, Kip, Schouw, de Sa, Rosheuvel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 februari 2012 door Grasmaaier -- |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Vind het wel jammer dat Blind speelt.. |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Hoe zit het eigenlijk met de spitsen van onze opleiding? Ik zie hier namelijk geen echte spits instaan.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 20 februari 2012 - 18:14 schreef 046afca het volgende:Hoe zit het eigenlijk met de spitsen van onze opleiding? Ik zie hier namelijk geen echte spits instaan.. Schoop is eigenlijk de enige nog als je EH effies niet meetelt. En die was 2e keus achter Boere die niet goed genoeg was.
De B1 en jonger weet ik niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 februari 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Spits is altijd een lastig punt bij Ajax.. Arica speelt nu als spits en kan dat best aardig, maar is geen echte sterke spits |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Zo dan, keeper speelt hem recht in de voeten bij Arica, maar die kan hem niet goed controleren en verdediger haalt hem weg.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Goede actie van Serero en geeft af op Ebecilio, maar die schiet (zoals gewoonlijk) erg slecht in |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
1-0 Jong Ajax .. doelpunt Yener Arica!
Actie van Lukoki buitenom op de linkerflank en geeft hem goed voor waardoor Arica hem kan inschieten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 februari 2012 door Grasmaaier -- |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Vrije trap van Groningen op de lat .. daarna bal over de achterlijn
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Tot 2x toe een schot van Jong Ajax.. 1x Arica en 1x Serero, maar die worden beide geblokt door Ebecilio. Jawel, hij blokkeert schoten van eigen spelers |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Arica is volgens mij geen echte 9 of wel? Ik meen dat hij meestal vleugelaanvaller was. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Nee hij is een type Lodeiro.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
U dacht dat Vermeer geen bal kan uittrappen? Ga maar eens kijken naar de keeper van Jong Groningen, die kan het al helemaal niet |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Ebecilio maakt telkens een goede actie, maar weet het schot dan niet gevaarlijk af te vuren.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Ajax beter dan Groningen, maar na de goal geen grote kansen meer gehad. |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Ajax.nl maar moet je wel 1,95 betalen voor maand lang Ajax Exclusive TV |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Kun je van alles bekijken (jong ajax live, speciale filmpjes etc..) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
2e helft begint, geen wissels zo te zien |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Gelijk een goede kans voor de inmiddels kale ebecilio |
|
|
|
|
yngwie
|
|
|
leuk verslag. spelen er bij groningen nog bekenden mee? |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Arica speelde tegen jong ado ook al als spits.Hij is zeer beweeglijk en maakt ruimte voor opkomende middenvelders, buitenspelers en backs.Althans wat ik er van gezien heb op Ajax tv, de samenvatting van die wedstrijd en toen werden er ook nog 3 buitenspeldoelpunten gemaakt.Maar ontzettend veel beweging in dat team en combinatievoetbal. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Enevoldsen.. voor de rest weet ik niet |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 20 februari 2012 - 19:37 schreef 46ajaxio het volgende:Arica speelde tegen jong ado ook al als spits.Hij is zeer beweeglijk en maakt ruimte voor opkomende middenvelders, buitenspelers en backs.Althans wat ik er van gezien heb op Ajax tv, de samenvatting van die wedstrijd en toen werden er ook nog 3 buitenspeldoelpunten gemaakt.Maar ontzettend veel beweging in dat team en combinatievoetbal. Ja het middenveld van Jong Ajax is perfect.. Joeri de Kamps, Mats Rits, Thulani Serero |
|
|
|
|
yngwie
|
|
|
speelt die ricardo kip nog wel eens. heeft bij mijn dochter op school gezeten in zoetermeer |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Lukoki alleen op de keeper af, maar speelt de bal te ver voor zich uit.. kans weg |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Jep, zit nu op de bank |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Vind Veltman, Rits en de Kamps erg sterk spelen.. maken vrijwel geen fouten.
Lukoki mag wel gewisseld worden voor Lesley de Sa |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
yngwie
|
|
|
quote: okay, dat is zijn plek:) |
|
|
|
|
yngwie
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
grassie, jij moet commentator worden! leuk verslag, ik haal er alleen uit dat het allang 3 a 4-0 had moeten zijn en dan groningen weinig in te brengen heeft? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 20 februari 2012 - 19:55 schreef Luis_suarez_19 het volgende:grassie, jij moet commentator worden! leuk verslag, ik haal er alleen uit dat het allang 3 a 4-0 had moeten zijn en dan groningen weinig in te brengen heeft? hahahaha lijkt me wel wat.. ja ze hadden het al veel verder moeten uitbouwen, maar het is wel knap want Groningen staat in de competitie veel hoger.
Echter is dit voor de beker (halve finale) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 20 februari 2012 - 19:56 schreef Grasmaaier het volgende:[..] hahahaha lijkt me wel wat.. ja ze hadden het al veel verder moeten uitbouwen, maar het is wel knap want Groningen staat in de competitie veel hoger. Echter is dit voor de beker (halve finale) ow hahaha, maar jong ajax op weg naar de finale dan? wie zou de tegenstander dan zijn? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ik voel aan me urine dat ze met 3-0 winnen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Weer een kans verprutst door Lukoki.. via verdediger gaat de bal over |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: eigenlijk staat er gewoon heel veel ervaring uit het eerste in! tis vind ik ook niet te begrijpen dat jong ajax zo laag staat |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
terwijl de a1 nog niet verloren in de competitie heeft |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 20 februari 2012 - 19:57 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] ow hahaha, maar jong ajax op weg naar de finale dan? wie zou de tegenstander dan zijn? Jong Utrecht of een ander team.. hahah weet niet welke |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
''Door technische problemen is er helaas geen verbinding mogelijk''
FUCK |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hoeveel minuten moesten ze nog spelen? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Wissel lees ik op twitter: de Kamps eruit en Lesley de Sa erin.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
lijkt wel eredivisie live |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Livestream is weer terug. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ok dan, en hoe is het spel tot nog toe? |
|
|
|
|
yngwie
|
|
|
|
|
|
yngwie
|
|
|
de a1 ging in de beker ook in de laatste minuten onderuit. (2-2) hopelijk gaat het nu niet gebeuren |
|
|
|