|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 23 april 2012 - 14:09 schreef detrapstaandervanvak het volgende:Zo, de vijftigste post is een feit, zit me dus echt te vervelen vandaag!!!!!!! d:) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mochten we dan ook 2 maanden over doen... |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
kijken of we de volgende 50 eerder kunnen halen....denk het wel, schijnen volgende week inj Utrecht te gaan beginnen met het aanleggen van riool en stromend water....Over 10 jaar gaat het hier LOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zijn we al bij de volgende 50 Posts...wakker worde Utrecht.. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
I want to wake up in a city that never sleeps zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Then don't fall asleep in Utrecht.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nog iemand gesignaleerd.... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Doet me een beetje denken aan het grote goedemorgen- goedenavond topic....
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Inderdaad...
Goedemorgen Utrecht..d:-)) |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Toch wel leuk dat ze na elk doelpunt (zoveel waren het er dit jaar niet) een liedje draaien ten ere van de Kakkerlak. Ik heb altijd al geweten dat heel Utreg voor Feyenoord is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Goedenavond Utreg en Renato...
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Vergeet mij niet Stomson. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Goedemorgen Tommy en Hendy-man.. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Zuidwest Nederland weer sterk vertegenwoordigd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das niks nieuws toch..
Goedemiddag utrecht ook warm bij jullie..?? |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Ze zijn massaal komkommers plukken, al maanden lang, want het is hier komkomkomkommertijd |
|
|
|
|
van god los
|
|
|
je liep al zo raar wat heb je gedaan met die komkommer |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Renato wie is er van god los? ontopic Goedemorgen Oetrek ! |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Dat is wel knap van je, want ik zit al 14 jaar in een rolstoel. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: zallik jÁh is een hétah voah je trétah gevuh zodat juh tanduh peletons gewés, je reet uit komme marshere?
respect voor Henny...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 mei 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 mei 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Schone lei..Goedemorgen maar weer |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: nou vooruit dan maar.. goedemorgen jongelui |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Had je hem 14 jaar geleden maar op moeten eten ipv....
(PB)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 mei 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Te ranzig deze. Gadverdamme, waar zoek jij allemaal op gozer? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Was een foutje ik wilde hem pben maar had per ongeluk op quote gedrukt.. Deze gaat nog wel toch..?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 mei 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van god los
|
|
|
dan heb jij een groot poepgaatje renatobos wat ben jij vies om je hulpstuk te laten zien henny heeft hem ook al gebruikt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En nu wil jij hem natuurlijk ook gebruiken..!! |
|
|
|
|
van god los
|
|
|
nee hesaal niet voor jou zelf ben ik hetero kijk niet naar jongens of mannen zoals jij haha |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 28 mei 2012 - 17:22 schreef van god los het volgende:nee hesaal niet voor jou zelf ben ik hetero kijk niet naar jongens of mannen zoals jij haha hesaal????? |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op maandag 28 mei 2012 - 17:22 schreef van god los het volgende:nee hesaal niet voor jou zelf ben ik hetero kijk niet naar jongens of mannen zoals jij haha Ik hoorde dat jij 1 van de schandknaapjes van Fons Spooren was en dat je na zijn arrestatie "Van God Los" geworden bent. |
|
|
|
|
van god los
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Gaat goed zijn, dankzij de bijdrage van Van God Los zijn we al bijna op page 3... En page 3 is van oudsher voor (.)(.) boobiezzzzzzzzzz |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 28 mei 2012 - 17:22 schreef van god los het volgende:nee hesaal niet voor jou zelf ben ik hetero kijk niet naar jongens of mannen zoals jij haha Maar ik benniet vies van Henny, die is best lief.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 - 11:47 schreef Henny het volgende:[..] Ik hoorde dat jij 1 van de schandknaapjes van Fons Spooren was en dat je na zijn arrestatie "Van God Los" geworden bent. LOL.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 30 mei 2012 - 11:33 schreef Henny het volgende:Gaat goed zijn, dankzij de bijdrage van Van God Los zijn we al bijna op page 3... En page 3 is van oudsher voor (.)(.) boobiezzzzzzzzzz Hoop dat die pagina er snel is dan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En Henny en infamous ook..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 mei 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|