|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 mei 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nounou toe maar, wat een kadootje op de vroege morgen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Page 3 zijn blote tieten Bossie..... Deze pagina heeft een te hoog H & M gehalte... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 03 juni 2012 - 09:51 schreef Henny het volgende:Page 3 zijn blote tieten Bossie..... Deze pagina heeft een te hoog H & M gehalte... Had dat eerder gezegd.. Kunnen ze dat in Utrecht wel handelen denk je..?? |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Ik denk dat ze helemaal van god los gaan als ze dat zien! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe ouwe rolstoelerT.. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als je mijn vrouw kent.. Weet je hoe ze een komkommer verwent.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Goedemorgen Henny en Tommy.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mogge Utreg.. En Renato :) |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Moge Renato..... Kut tommy. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hey D ook welkom jongen. Alles goed met Henny en Tommy, kunnen jullie wat vriendelijker doen hier.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Is infamous familie van Bode??
Avond Infamous, Renato, Tomson en wie er verder nog in dit U-doolhof verdwaalt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 juni 2012 door Henny -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hoi bode.. En Tommy en Henny..voor jullie
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Is het ziekelijk te noemen dat ik de namen ken van bijna alle vrouwen op deze pagina? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juni 2012 - 01:08 schreef Boudewijn het volgende:Is het ziekelijk te noemen dat ik de namen ken van bijna alle vrouwen op deze pagina? als je ze n veeg gegeven heb ,niet.... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als je de posts quote, kom je ook al een eind. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 - 21:38 schreef Henny het volgende:Is infamous familie van Bode?? Avond Infamous, Renato, Tomson en wie er verder nog in dit U-doolhof verdwaalt nee hoor |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juni 2012 - 01:08 schreef Boudewijn het volgende:Is het ziekelijk te noemen dat ik de namen ken van bijna alle vrouwen op deze pagina? Nee man Boudewijn///Held, kun je ook nog meer vertellen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
wat wordt het doel van pagina 4? gapende grotjes, kamelentenen, beelden van utrechters die hun eigen stadion slopen of jankende oranjespelers en "-fans"? |
|
|
|
|
van god los
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 - 21:21 schreef Henny het volgende:wat wordt het doel van pagina 4? gapende grotjes, kamelentenen, beelden van utrechters die hun eigen stadion slopen of jankende oranjespelers en "-fans"? Zeg het maar Henny, zolang er maar geen poep in voorkomt zoals van god los voorstelt.. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Die kamelenweek deed het toch goed vorige keer? Ik stem voor de kamelentenen! |
|
|
|