|
|
RenatoBos
|
|
|
Goed nieuws.. Had een paar maanden geleden er al moeten zijn. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op woensdag 04 oktober 2017 - 14:21 schreef netsurfer het volgende:Dus alleen opstellen tegen de onderste 4? Nou, lijkt me niet dat we dan alle moeite moeten gaan doen om hem alleen daarvoor binnen te halen. Dit zou met de huidige selectie ook al moeten lukken (ja, ik weet het de uitzondering hebben we met NAC al gehad). Als basisspeler, ja. Als hij (nog) in vorm is, dan kan hij tegen alle andere teams +/- de laatste 30 minuten gewoon meespelen natuurlijk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hoppa! Altijd welkom, in wat voor rol dan ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Als zakkenvuller ook goed ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ook goed. Kan mij het schelen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hoop mensen vergeten misschien dat Robin van de buitencategorie is. Behalve zijn voetbalkwaliteiten brengt hij ook een bulk ervaring én aanzien bij de jongens. Maar laten we Kramer toch gewoon spelen hé |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op woensdag 04 oktober 2017 - 18:40 schreef ar het volgende:Hoop mensen vergeten misschien dat Robin van de buitencategorie is. Behalve zijn voetbalkwaliteiten brengt hij ook een bulk ervaring én aanzien bij de jongens. Maar laten we Kramer toch gewoon spelen hé Misschien is het anderen weer ontgaan dat hij van de buitencategorie WAS. Zijn laatste goede wedstrijd was op het WK van 2014, meer dan 3 jaar geleden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 04 oktober 2017 - 18:57 schreef netsurfer het volgende:[..] Misschien is het anderen weer ontgaan dat hij van de buitencategorie WAS. Zijn laatste goede wedstrijd was op het WK van 2014, meer dan 3 jaar geleden. Voor Feyenoord nog steeds waardevol. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Hopen mag altijd, natuurlijk. Op de momenten dat hij niet geblesseerd is en in conditie is, zal hij best nog wel kunnen vlammen op eredivisie niveau. Maar tegelijkertijd hebben we momenteel zo veel talent in huis, dat we hier helemaal niet meer afhankelijk van zijn. Persoonlijk zit ik er meer op te wachten dat spelers zoals Berghuis, Larsson, Boëtius en Jorgensen gaan vlammen dit seizoen. Maar, in een aanvullende rol is RvP welkom, zolang hij de ontwikkeling van die andere spelers niet in de weg staat. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:... Dus alleen opstellen tegen de onderste 4? Nou, lijkt me niet dat we dan alle moeite moeten gaan doen om hem alleen daarvoor binnen te halen. Dit zou met de huidige selectie ook al moeten lukken (ja, ik weet het de uitzondering hebben we met NAC al gehad).
Daar zat ik ook mee in mijn maag, daar ga je toch geen speler voor zoeken. We zoeken spelers die Feyenoord wezenlijk sterker maken, geen risico gevallen die met aanneembaar vermoeden maanden aan het revalideren zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En dus anoniem, mogelijk vervelend en qua salaris te duur zal zijn. Ingrediënten die ook event. onrust kan geven in een selectie. |
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
Ik kan me herinneren dat iemand hier de definitie van pinchhitter ergens had overgeomen van wiki. RvP valt hier wel onder lijkt me... |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ik vind deze groep absoluut talentvol, maar tegelijk karakterloos muv El Ahmadi en Berghuis.
Daarom wacht ik -nog steeds- met smart op zijn komst. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Op 1 been, gekneveld en geblinddoekt beter dan Kramer |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Feyenoord primeur weer zeker? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Als je een steen in het water gooit weet je ook dat ie zinkt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niet de eerste keer dat zo'n bericht opdoemt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Veel blessures heeft v Persie , het lijkt helemaal over met hem. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: De enige Turkse verslaggever die ik vertrouw zit in de bak. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Volgens mij werd er gezegd dat v. Persie wat Turkije betreft weg mag in Januari. En dat een logische keus Feyenoord zou zijn en Turkije hem daarin niet in de weg staat. Dat hij bijna Feyenoorder zou zijn wordt daar zelf bij verzonnen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Haha je bedoelt al die betrouwbare verslaggevers zitten in de bak |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik hoop dat ik na de winterstop Van Per-zie! |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: I see what you did there. ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Serieus, van mij mag het. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
van mij ook, van geel zal toch steeds net als bij kuit steeds met een jaar contract aankomen. dus baat het niet, schaad het niet.(naja hooguit dan een jaar) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik ben er niet van overtuigd dat we dit moeten doen. Maar goed, ik hoop het natuurlijk van harte dat ie nog van waarde is, als ie ooit echt terugkomt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Voor een normaal salaris, okee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
4000 netto per maand Henk ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, gemiddeld middeninkomen. Doet Robin wel. Met z'n echte clubliefde. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Voor een miljoen moet feyenoord het niet doen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Laat ze maar bloeien voor hun onsimpatieke handelswijze, nog geen 5 Euro. Wat van Persie betreft laat hem maar lekker bij Excelsior gaan voetballen, die heeft daar geen vrienden gemaakt en gaat het in De Kuip ook niet doen. Das valse hoop, gelijkend aan een strandend Oranje met enkele vedettes van vroeger. Ik zet liever op jeugd die fanatisme in de ploeg brengt, met een uitglijder op de koop toe. Beter dan routiniers die schermen met hun prestatisch van vroeger en het dan uiteindelijk zelf ook niet snappen dat het niet lukt. Het heilige vuur van rood en wit, die spelers als Pelle of Guidetti en Kuyt op wonderbaarlijke wijze konden brengen. Ik zie Robin dat nog niet doen bij Feyenoord en dat is nou juist wat ik zo mis op dit moment. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zit iets in gif moet je hebben, tja Guidetti huren is een optie. Voor de rest zie ik weinig gifkikkertjes in de spits rondlopen, in Europa die betaalbaar zijn. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
"Feyenoord lijkt de komst van Robin van Persie te kunnen vergeten. De aanvaller heeft met zijn gezin besloten om naar Amerika te vertrekken; Los Angeles Galaxy heeft de beste papieren." |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Deze stap geeft precies weer wie hij is, hoop ook dat ie daar heen gaat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is hem gegund , geen moeite mee. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
waar is de bron van dit gerucht? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
quote: laten we hopen dat dit waar is komen wij daar mooi vanaf,ik zeg niets van de voetballer van Persie maar hij brengt niet wat een Kuyt wel bragt ,een Guidetie kan dit wel volgens mij aar is hij financeel wel haalbaar? |
|
|
|