|
|
Marsco
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik vind dat we hem niet moeten halen. veels te duur voor ons |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote: Miss even aanpappen met zijn vrouwtje, duidelijk de broek aan thuis..;) |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
wat een volley net gebeurd dus later misschien betere kwaliteit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 maart 2012 door albert ten vrijde -- |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote: we hebben zo rond de 1.000.000 max te besteden en hij kost 40.000.000-50.000.000 |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Zag net het laatste kwartiertje incl deze goal. Ongelooflijk hoe scherp! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja hè fantastisch doelpunt. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: als groot-aandeelhouder misschien? . . |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Verbeterde kwaliteit van de goal:
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
wat heeft hij nou nog aan prijzen te winnen op zijn leeftijd laat hem mooi nog een jaar bij Arsenal blijven en dan weer lekker samen met Kuyt naar de kuip komen om voor ons prijzen te halen |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2012 - 01:18 schreef bode het volgende:laat hem mooi nog een jaar bij Arsenal blijven en dan weer lekker samen met Kuyt naar de kuip komen om voor ons prijzen te halen Ik zou niet terugkomen als ik hem was. Hoop het wel. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Dan heb ik het over 7 jaar, eerder is zinloos. |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Van Persie is te goed voor ons. Die moet gewoon lekker nog 3 jaar naar Real/Barca om daar echt wat te winnen. Moet niet naar een andere club in Engeland. Dat soort NSB streken zijn exclusief voor de ZWijnaldums en de FERraders van deze wereld. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2012 - 01:18 schreef bode het volgende:wat heeft hij nou nog aan prijzen te winnen op zijn leeftijd laat hem mooi nog een jaar bij Arsenal blijven en dan weer lekker samen met Kuyt naar de kuip komen om voor ons prijzen te halen wil bij excelsior afsluiten, en als die daarna nog naar de kuip gaat is die 39 of 40. ALS die terug gaat dan was niet zijn planning werd gevraagd door feyenoord tv dus dan kan je moeilijk nee zeggen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Niet te verwend raken als je gewoon beter KAN :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Persie: ''De sportieve kant van carrière staat voorop''
Een topspeler als Robin van Persie krijgt ontzettend veel aanbiedingen van bedrijven om reclame voor hun producten te maken. Toch gaat de Rotterdammer niet overal op in. De focus ligt in eerste instantie op de prestaties met Manchester United en Oranje.
''Er komt door deze situatie heel veel op mij af'', verklaart Van Persie tegenover De Telegraaf de interesse in zijn diensten. ''Maar ik ben degene die bepaalt wat ik wel en niet doe. Ik doe sowieso niet veel en als ik iets doe wil ik er eerst helemaal achterstaan, kijk ik of het een goed signaal is naar de jeugd.'' ''Ik beoordeel de aanbiedingen zelf, wel in overleg met Bouchra (echtgenote, red.) en mijn agenten'', zegt de kersverse aanvoerder van het Nederlands elftal. ''Ik laat heel veel dingen lopen, omdat ik er niet te veel tijd aan wil besteden. De sportieve kant van mijn carrière staat voorop.'' Bron:Voetbalcentraal |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Wie kent m nog, RobinHood 010... hahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2012 - 11:21 schreef Henny het volgende:Van Persie is te goed voor ons. Die moet gewoon lekker nog 3 jaar naar Real/Barca om daar echt wat te winnen. Moet niet naar een andere club in Engeland. Dat soort NSB streken zijn exclusief voor de ZWijnaldums en de FERraders van deze wereld. Niet dus.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Persie wint ook met tafeltennis
Dat Robin van Persie graag een potje tafeltennis speelt was al langer bekend. Het verbaasde ons dan ook niet dat de Rotterdammer aardig overweg kan met een ping pong-balletje. Wanneer hij wordt uitgedaagd door ploeggenoot Rio Ferdinand lijkt het er op dat 'RvP' wordt verslagen, maar onze landgenoot vecht zich knap terug.
Bron:vb |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Nou.... bij Bordeaux doet van Persie het KUT!!!! :( |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
In Oranje onder v. Marwijk ging het ook niet bij v. Gaal wel :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Slechte trainert..!!!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: gg !!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 juni 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Persie showt skills tijdens
Robin van Persie maakte laatst wat tijd vrij voor een interview met #5 Magazine van Rio Ferdinand. Tijdens het interview beantwoord de oud-speler van Feyenoord vragen en laat hij bovendien ook nog wat skills zien. Dit leverde uiteraard prachtige beelden op.
Bron:VB |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord hoeft niet te rekenen op Van Persie-terugkeer
Het heeft er alle schijn van dat Robin van Persie een terugkeer als speler bij Feyenoord niet als optie ziet. De spits van Oranje verklaarde zo lang mogelijk bij Manchester United in de top te willen blijven spelen.
"Ik heb nog drie jaar te gaan en ik wil graag langer blijven", maakt Van Persie duidelijk in gesprek met MUTV. "Ik wil zo lang mogelijk op het hoogste niveau blijven spelen. Prijzen winnen, dat is waar het allemaal om draait." Zijn keuze om zo lang mogelijk bij United te blijven is wel doordacht. "Ik ken de verhalen en zie het om me heen, mensen die beslissingen nemen waarvan ik denk dat die jongens achteraf zullen denken: 'Was dit de goede keuze?' Dat wil ik niet." Bron:Elfvoetbal |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Doelpuntenmachine Van Persie scoort altijd
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Onbegrijpelijk dat De Vrij om die reden geen aanvoerder is'
Robin van Persie snapt weinig van de kritiek die Stefan de Vrij van zijn trainer Ronald Koeman van Feyenoord kreeg. De oefenmeester verweet zijn verdediger dat hij niet gemeld heeft dat hij extra krachttrainingen afwerkt.
'Ik heb veel contact met Stefan', zei Van Persie woensdag in de aanloop van de interland tussen het Nederlands elftal en Hongarije. 'Ik vind het heel goed dat zo'n jonge jongen zijn tekortkomingen ziet en zich wil verbeteren. Hij wil beter worden en doet daar iets extra's voor. Dat moet je toejuichen.'
Van Persie hecht er niet zo veel waarde aan dat De Vrij niet aan Koeman had verteld dat hij extra arbeid verrichtte. 'Ik weet niet of hij dat wel of niet gedaan heeft', zei de aanvoerder van het Nederlands elftal. 'Maar volgens mij had alles ook anders kunnen worden gecommuniceerd. Nogmaals, De Vrij wil alleen maar sterker worden. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat De Vrij om die reden geen aanvoerder meer is van Feyenoord.'
'Ik zal je iets bekennen', vervolgde Van Persie. 'Ik voetbalde nog op straat in Rotterdam toen ik al in het eerste elftal van Feyenoord speelde. Daar heb ik ook nooit iets over gezegd. Ik ben er ook nooit geblesseerd van geraakt. Ik ben er ook geen slechtere voetballer van geworden.'
Bondscoach Louis van Gaal vertelde dat hij met De Vrij heeft gesproken. 'Ik vind dat hij heel volwassen met alles omgaat', zei hij. 'Mijn complimenten daarvoor. Ik vind dat hij daar goed mee omgaat. Hij is aan het terugkrabbelen.' Bron:AD |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waar bemoeit hij zich mee? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daar waar iedereen zich mee blijkt te bemoeien toch.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
wat zou hij nog meer buiten de deur doen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hij kon zich ook niet voorstellen dat de Vrij daardoor zijn aanvoerdersband is kwijt geraakt. Dus nemen ze een deel van die uitspraak, verdraaien het wat en dat wordt dan de titel "Onbegrijpelijk dat de Vrij daardoor geen aanvoerder meer is", vreemd toch. Een typisch staaltje sensatie journalistiek. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Arsenal-fans hebben spandoek voor Van Persie gemaakt
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En hoe antwoord je daar op..
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: De Dirk Kuyt van Arsenal. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Robin zal wel niet naar Excelsior terug keren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Van Persie wil vertrekken en dient transferverzoek in'
Schokkend nieuws uit Manchester. Robin van Persie zou dinsdag een transferverzoek in hebben gediend bij Manchester United.
Dit zegt analyticus Mark Lawrenson in gesprek met Today FM. "Het is onrustig bij United en ik hoor verschillende geruchten. Twee United-watchers zeggen zelfs dat Van Persie om een transfer heeft gevraagd. Mocht hij daadwerkelijk vertrekken, dan is dat een grote klap voor de club", aldus de voormalig Liverpool-verdediger.
Van Persie is bezig aan zijn tweede seizoen bij de Mancunians en kende een uitstekend debuutjaar. Hij pakte de landstitel en kroonde zichzelf tot topscorer van de Premier League. Dit seizoen kampt hij met de nodige blessures en is zijn inbreng een stuk geringer. Bron:Elfvoetbal |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 12:11 schreef RenatoBos het volgende:'Van Persie wil vertrekken en dient transferverzoek in'[ afbeelding ] Schokkend nieuws uit Manchester. Robin van Persie zou dinsdag een transferverzoek in hebben gediend bij Manchester United.Dit zegt analyticus Mark Lawrenson in gesprek met Today FM. "Het is onrustig bij United en ik hoor verschillende geruchten. Twee United-watchers zeggen zelfs dat Van Persie om een transfer heeft gevraagd. Mocht hij daadwerkelijk vertrekken, dan is dat een grote klap voor de club", aldus de voormalig Liverpool-verdediger. Van Persie is bezig aan zijn tweede seizoen bij de Mancunians en kende een uitstekend debuutjaar. Hij pakte de landstitel en kroonde zichzelf tot topscorer van de Premier League. Dit seizoen kampt hij met de nodige blessures en is zijn inbreng een stuk geringer. Bron:Elfvoetbal Heb ik toch wel gelijk, is mijn Topic wel waar! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik ga uit pure waanzin wat plukken haar uit m'n hoofd trekken. Wat een figuur zeg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
feyelinde