|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 - 11:52 schreef MightyAce het volgende:[..] Staat geen flikker op het spel voor beide ploegen. Hoe eencellig ben je dan als je een levende legende van het Nederlandse voetbal gaan uitfluiten...maar ja Utrechters staan niet per se bekend om tact en denkvermogen Wij ook niet |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb 30 jaar geleden 350 mensen horen klappen na een speech , waarbij het personeel in mooie verkapte volzinnen was medegedeeld dat ze binnen 12 maanden ontslag zouden krijgen. Die wisten ook van toeten noch blazen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 januari 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Overigens daarna een top feestje in de Efteling . Geen verkeerd woord gevallen. Pas na enkele weken kwamen de eerste dreigbrieven . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 - 11:52 schreef MightyAce het volgende:[..] Staat geen flikker op het spel voor beide ploegen. Hoe eencellig ben je dan als je een levende legende van het Nederlandse voetbal gaan uitfluiten...maar ja Utrechters staan niet per se bekend om tact en denkvermogen Tja ik begrijp je, dat domvolk niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gaf zelf aan voor de camera nog lang niet wedstrijdfit te zijn. Heel langzaam opbouwen lijkt hem het beste . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik kreeg t idee dat hij met een lach zei wat van m veracht werd |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij was bijzonder ontspannen en sympathiek , en grijs :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Rustig opbouwen, "zeggen ze dan", hoorde ik hem zeggen. Alsof hij dat lichte kul vond. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ghèhè, weet ie ook weer dat ie thuis is :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hij ziet er de humor ook wel van in.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Wat vinden jullie. Er word altijd gezegd dat van Persie de nr. 10 positie niet meer kan belopen.. maar is het niet juist zo dat met 2 werkers achter hem zoals El Ahmadi en Vilhena je júist met hem op 10 kan spelen? Want 1 ding is zeker iemand met de creativiteit van van Persie achter onze aanvallers kunnen we heel goed gebruiken toch? Heeft Berghuis ook eindelijk iemand die hem goed begrijpt en ik denk dat een Larsson en ook een Jorgensen ook wel een klik met hem kunnen hebben? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Wat een beauty! Vooral dat tikje langs verdediger. Klasse droop eraf. Mooi ook reactie van teamgenoten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 08 februari 2018 - 22:43 schreef dennie het volgende:Wat vinden jullie. Er word altijd gezegd dat van Persie de nr. 10 positie niet meer kan belopen.. maar is het niet juist zo dat met 2 werkers achter hem zoals El Ahmadi en Vilhena je júist met hem op 10 kan spelen? Want 1 ding is zeker iemand met de creativiteit van van Persie achter onze aanvallers kunnen we heel goed gebruiken toch? Heeft Berghuis ook eindelijk iemand die hem goed begrijpt en ik denk dat een Larsson en ook een Jorgensen ook wel een klik met hem kunnen hebben? Tegen veel tegenstanders kan dat , maar El moet er af , die kan echt niet voetballen. Helaas is er niet echt een vervanger, of je moet veel gaan sleutelen . Jan Arie is onmisbaar eigenlijk achterin. Tapia vind ik een aanfluiting persoonlijk , op elke positie. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 08 februari 2018 - 22:47 schreef van geil het volgende:[..] Tegen veel tegenstanders kan dat , maar El moet er af , die kan echt niet voetballen. Helaas is er niet echt een vervanger, of je moet veel gaan sleutelen . Jan Arie is onmisbaar eigenlijk achterin. Tapia vind ik een aanfluiting persoonlijk , op elke positie. Eens. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Ben ook geen fan van El Ahmadi maargoed, Amrabat rent ook rond als een kip zonder kop. Een Clasie in z'n oude vorm zou een goede zijn voor die positie. En Wat te denken van Jones... je kan toch geen opbouw beginnen met die man.. laten we hopen dat we Vermeer gewoon als eerste man hebben volgend seizoen al zal dat niet gebeuren met die optie tot koop en daarin mee genomen de relatie Vermeer/van Bronckhorst.. al zou ik het sowieso een goed idee vinden om volgend seizoen met een andere coach te beginnen maar dat is weer een andere discussie... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op donderdag 08 februari 2018 - 22:44 schreef netsurfer het volgende:Wat een beauty! Vooral dat tikje langs verdediger. Klasse droop eraf. Mooi ook reactie van teamgenoten. Als een speelse kat. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Eens over Jan Arie, brengt voetballend vermogen.. met daarnaast van Beek en daarachter Vermeer met aan de zijkanten achterin St. Juste/ Nieuwkoop en Haps en een dynamisch blok ervoor en op 10 van Persie, en ook nog op de zijkanten voorin Berghuis/Larsson en (Hopelijk) nog Jorgensen in de spits voor volgend seizoen krijg je zó veel meer voetballend vermogen, dat ik denk dat je dan gelijk 2 klasses beter bent. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
En de ontbrekende schakels zijn dan denk ik van Persie tussen middenveld en aanval, Jan Arie tussen verdediging en middenveld, en Vermeer tussen doelman en defensie.. ik denk dat op het oog zulke kleine details heel veel verschil kunnen maken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vermeer wordt wel een dingetje |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Denk t ook, blunder van Gio. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ook een blunder van Vermeer vandaag |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Robin zeer ontspannen en vrolijk voor de camera, en oprecht. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote: Tja, je zou dan de keuze tussen Vermeer Jones of Bijlow hebben.. Vermeer mist ook wel wedstrijdritme natuurlijk |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op donderdag 08 februari 2018 - 23:07 schreef dennie het volgende:[..] Tja, je zou dan de keuze tussen Vermeer Jones of Bijlow hebben.. Vermeer mist ook wel wedstrijdritme natuurlijk Ik vindt Vermeer geen slechte keeper hoor, zonde van zijn verhuur. Maar goed Jones die zal aftaaien van de zomer, dus je kan gaan werken met Vermeer en Bijlow. Misschien mag van Persie er nog wat over zeggen :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 februari 2018 door R()b -- |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Ik denk dat de kans groot is dat Vermeer niet terug komt.. optie tot koop en bekoelde relatie met Gio |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op donderdag 08 februari 2018 - 22:56 schreef dennie het volgende:En de ontbrekende schakels zijn dan denk ik van Persie tussen middenveld en aanval, Jan Arie tussen verdediging en middenveld, en Vermeer tussen doelman en defensie.. ik denk dat op het oog zulke kleine details heel veel verschil kunnen maken. 100% mee eens. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat tikkie om zichzelf vrij te spelen. Fenomenale actie en geweldige goal |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
hoop dat we nog veel van hem gaan zien wat een klasse speler , al zou hij maar op 80% terug kunnen komen dan nog is het een topspeler |
|
|
|
|
Heeloudefan
|
|
|
Als de trainer weggaat kan van Persie op het middenveld en Vermeer deze zomer weer terug. Vilhena verkopen. Alle problemen opgelost. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 februari 2018 - 10:46 schreef Heeloudefan het volgende:Als de trainer weggaat kan van Persie op het middenveld en Vermeer deze zomer weer terug. Vilhena verkopen. Alle problemen opgelost. Bij Vermeer ga je ook niet van zekerheid uit, Bijlow is nu de man die het moet gaan waarmaken. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Wat een klasbak! Maar ook Berghuis' wippertje ervoor en die assist op St. Juste: smullen! |
|
|
|
|
Einzelganger
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nog eens goed teruggekeken. Berghuis met idd dat woppertje, Persie ook dat kleine tikje gevolgd met die fenomenale uithaal, dát hebben we zo hard nodig in die linie. Iedereen wordt daar beter van, ik baal ook dat Larsson voorlopig out is, die begon het net op te pakken.. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
moet zeggen dat hij in interviews ook echt goed en respectvol overkomt , dit is toch echt een wereldspeler in alles all time top scroorder van ned elftal wordt je niet voor niets , deze speler hoort bij de allergrootste spelers die nederland ooit heeft voortgebracht |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Tip voor volgend jaar: Bij VVV staat een wel heel goede keeper in het doel, zou bij ons niet misstaan. Dan van Beek. Botteghin, van der Heide en Haps achterin. Nieuwkoop en Toonstra op het middenveld. Van Persie op 10. Voorin Larsson en Berghuis. Jorgensen zal wel vertrekken. Nieuwe centrumspits wordt een probleem. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 februari 2018 - 14:07 schreef daan limbos het volgende:Tip voor volgend jaar: Bij VVV staat een wel heel goede keeper in het doel, zou bij ons niet misstaan. Dan van Beek. Botteghin, van der Heide en Haps achterin. Nieuwkoop en Toonstra op het middenveld. Van Persie op 10. Voorin Larsson en Berghuis. Jorgensen zal wel vertrekken. Nieuwe centrumspits wordt een probleem. Nieuwkoop en RvP zijn binnen een maand geblesseerd. En dan... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij was even schaduwspits zag er ineens beter uit, maar zou Gio dat ook durven bij een achterstand? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Moet je aan de carnavalskraker vragen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Zal zich wel afvragen waar hij in terecht is gekomen... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Genant zo een grote speler inzetten |
|
|
|
|
Heeloudefan
|
|
|
Hoe lang zal van Persie zich nog laten piepelen door deze totaal onbekwame trainer? Vorig jaar Kuyt niet op waarde ingeschat en nu dit weer. Weg met die prutser. NU! |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
vorig jaar was het het publiek die kuijt niet op waarde schatte en dit soort forums na ging praten omdat er een paar neuzen in de media waren die hem te oud vond. Toen Gio kritiek kreeg van zijn eigen achterban dat hij kuyt nog steeds op stelde was hij een zwakkeling en heeft hij gehoor gegeven aan het verzoek kuyt op de bank te zetten. En nu heeft van Persie met Gio in goed overleg een plan opgesteld om hem op de bst mogelijke wijze weer fit te krijgen. zodat ze het langste plezier aan rvp kunnen beleven. weg met succes supporters |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Robin is net als Larsson te laat binnengekomen. Je kunt niet zomaar hop hop de basis in vanuit het niets. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|