|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Zou tijd worden. Van die invalbeurten van 10 minuten gaat hij natuurlijk nooit wedstrijdfit worden.
Nu alleen maar wel hopen dat hij blessurevrij blijft in dit soort potjes. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En geblesseerd tot einde seizoen, het zou zo 2017/2018 zijn. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Van 10 min. naar basis... Bijzonder. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Blessure Larsson, schorsing Bilal . JP even uit de gratie. Het zou zomaar kunnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Tsja......,van Persie.... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Laat hem maar beginnen ja, kun je 'm altijd in of net na de rust vervangen. Hopelijk sta je dan op een veilige marge ... |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Wat zijn eigenlijk de criteria om de status //HELD in de topic-titel van een speler te plaatsen? En wanneer gaat van Persie hier voor in aanmerking komen? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Moet eerst geopperd worden, vervolgens door een commissie waarna er een stemronde plaats vindt. Eerder mag er geen status //Held geplaatst worden |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De //HELD status verwijderen gaat vaak vlotter. Was bij Kramer ook zo geregeld. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Hoorde dat JP ook op de lijst staat |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Kramer gaf wel een prachtige pass trouwens, vandaag. Nelom iets minder. Iets tussen een pass en een schijnbeweging in, waarin de bal Nelom naar voren leek te sturen. :-) |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op zondag 18 februari 2018 - 21:39 schreef Fart het volgende:Moet eerst geopperd worden, vervolgens door een commissie waarna er een stemronde plaats vindt. Eerder mag er geen status //Held geplaatst worden Ok, dan stel ik voor dat zodra hij een volledige wedstrijd gespeeld heeft en/of een winnend doelpunt in de Amstel-Cup scoort, hij voor die titel in aanmerking gaat komen. :-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kan voetballen , net als Berghuis. Nu nog een stuk of wat erbij. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 18 februari 2018 - 21:55 schreef windoweyes het volgende:[..] Ok, dan stel ik voor dat zodra hij een volledige wedstrijd gespeeld heeft en/of een winnend doelpunt in de Amstel-Cup scoort, hij voor die titel in aanmerking gaat komen. :-) Bij deze is dit waargenomen door de commissie. Dit was het opperen. Ze zullen waarschijnlijk deze week de koppen bij elkaar steken waarna ze Robin gaan monitoren. Hoe lang dit process in beslag gaat nemen hangt van Robin af. Het is nu uit onze handen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 18 februari 2018 - 22:02 schreef Fart het volgende:[..] Bij deze is dit waargenomen door de commissie. Dit was het opperen. Ze zullen waarschijnlijk deze week de koppen bij elkaar steken waarna ze Robin gaan monitoren. Hoe lang dit process in beslag gaat nemen hangt van Robin af. Het is nu uit onze handen. Het doorgaan van de Elfstedentocht moet ook nog besproken worden. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op zondag 18 februari 2018 - 22:02 schreef Fart het volgende:[..] Bij deze is dit waargenomen door de commissie. Dit was het opperen. Ze zullen waarschijnlijk deze week de koppen bij elkaar steken waarna ze Robin gaan monitoren. Hoe lang dit process in beslag gaat nemen hangt van Robin af. Het is nu uit onze handen. Fijn dat ik het balletje aan het rollen heb weten te brengen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Deze aanvraag is veel te laat ingediend. Komt volgend jaar pas aan de orde |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Hoorde in de wandelgangen meer positieve geluiden. Dat werkt wel in zijn voordeel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 februari 2018 door Fart -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Wellicht is dit eerder iets voor de topic `De Biechtstoel`, maar ik put een zeker genoegen uit het aanschouwen van een jankende Wennemars. Die pleister is al puur genieten, wanneer ik die zie. Ik opper bij deze, om de Elfstedentocht in beginsel door te laten gaan en die daarop op het allerlaatste moment af te gelasten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 18 februari 2018 - 22:11 schreef windoweyes het volgende:[..] Wellicht is dit eerder iets voor de topic `De Biechtstoel`, maar ik put een zeker genoegen uit het aanschouwen van een jankende Wennemars. Die pleister is al puur genieten, wanneer ik die zie. Ik opper bij deze, om de Elfstedentocht in beginsel door te laten gaan en die daarop op het allerlaatste moment af te gelasten. Afzeggen is voor mietjes. Gewoon starten, hoe warm het ook is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De trainer vindt dat hij uitstekend gespeeld heeft vandaag. De lat ligt erg hoog... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Robin heeft de trainer uit de wind gehouden. Goed gedaan Robin. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En niet alleen de titel lezen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gelijk basis, altijd. Daar hoef je niet over na te denken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Had het eigenlijk al geschreven voor dat er stond maar nog niet geplaatst was. Ik zeg het ook meer op basis van zijn verschijning toen ie gewisseld werd, daar overstemde zijn verschijning de bank inclusief Gio toen ie aftikte. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van Persie lyrisch: ''Ik zou zeggen: geniet, want je bent zo goed''
Ik dacht wie van onze selectie zou dat zijn, ging over schaatsen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat ze met de selectie lui achterover op de bank hebben zitten kijken ja, moet ook niet gekker worden zeg. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Eerlijk is eerlijk, hij valt me tot nu toe zeker niet tegen. Ik hoop dat hij in de bekerwedstrijden ook beslissend kan zijn, dan blijkt hij een topaankoop. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
RvP is een reden om naar de kuip te gaan |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Echt genieten dat hij terug is. Maar valt me wel op dat hij elke 10 seconden zijn neus leegt op het veld. Last van pattex bulletjes? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op donderdag 01 maart 2018 - 11:47 schreef igor korneev het volgende:Echt genieten dat hij terug is. Maar valt me wel op dat hij elke 10 seconden zijn neus leegt op het veld. Last van pattex bulletjes? Klopt. Of hij heeft een zenuwtik opgelopen of is echt chronisch neusverkouden. Het veld wordt er zo langzamerhand wel spekglad van. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
zou hij dat thuis ook hebben die tik? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Nee, ik denk dat hij werk en privé wel gescheiden houdt. Maar mocht het wel zo zijn dan denk ik dat Bouchra (heet ze zo?) wel een zakdoekje voor hem heeft. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Robin is zó aardig en vriendelijk dat je er bijna wat van gaat denken. |
|
|
|