|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Geweldig, blijft een klasse appart! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De Steven Gerard van Feyenoord |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat slaat dan weer nergens op. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mooi nieuws. Gaat de club aantrekkelijker maken. En een boost voor medespelers. Hijzelf verwacht fysiek verder te verbeteren. Voor mij reden om twijfel opzij te zetten. Ziet zichzelf eventueel in de spits spelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat laatste was ik al bang voor. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zolang hij maar niet dé spits is als Jorgensen vertrekt. Als creatief voetballer zou hij op het middenveld harder nodig zijn. Vraagt weer meer fysiek. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Wordt zonder al te veel fysieke ongemakken met 2 vingers in de neus topscorer! |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Goed nieuws. Leuk! In welke rol zien we volgend seizoen wel. Hangt erg af van wat er allemaal verandert in de selectie en hoe fit hij na een goede voorbereiding is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Had vroeger nooit kunnen denken dat t iets wat over het paard getilde van Persie zo fijne gozer zou worden. Mooi dat hij nog doorgaat. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Wat mij betreft, is dit de derde prijs die we dit seizoen pakken. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 - 09:09 schreef Leon FR1908 het volgende:Had vroeger nooit kunnen denken dat t iets wat over het paard getilde van Persie zo fijne gozer zou worden. Mooi dat hij nog doorgaat. Over het paard getild wil ik niet zeggen.. Was gewoon nogal verengelst, nu weer terug in Nederland en lekker nuchter geworden |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goed nieuws. Denk dat Berghuis nu misschien ook net wat liever blijft met van Persie erbij. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Goed nieuws, nu heel blijven. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Fantastisch nieuws. Ben nu ook gelijk héél optimistisch over volgend seizoen, denk dat van Persie ná een volledige voorbereiding ons zal laten glimmen en de rest zal laten sidderen.
Heb zelfs het idee, omdat er een week of 6 geleden al een langdurig gesprek tussen hem en Koeman is geweest, dat Oranje gaat meeprofiteren van Robin, die het plezier weer helemaal terug heeft. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En nu een goede 2 e spits erbij....niet Vente die moet 3 e spits worden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 - 19:13 schreef piet de paler het volgende:En nu een goede 2 e spits erbij....niet Vente die moet 3 e spits worden Wat vond jouw commandant er van als je als 3e aan het front ging? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zijn shirtjes zullen wegvliegen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En soms geeft ie er 1 weg. Aan degene die niet met zo'n kartonnetje staat met een bedelvraag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nu wel genoeg gehoord over zijn fysiek |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Wat is er met zijn fysiek? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mooie uitspraken van Persie vandaag in Volkskrant. "Vond het heel erg goed wat ik in het begin zag op de training (qua pass- en trapoefeningen), maar zonder op de stoel van de trainer te gaan zitten zei k: er is een nog hoger niveau. En dat is dit." En laat volgens met vingers op tafel zien. Cruciaal zijn snelheid en zuiverheid, van de kaats ook. "Vier, vijf stappen is mooi, op het hoogste niveau zijn het er maximaal twee." Zijn huidige ploeggenoten willen nu ook naar dat niveau, aldus van Persie. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Mede daarom belangrijk dat xtra jaar. Mooie ontwikkeling. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als je nu op het middenveld 2 lopers zou hebben. Amrabat,en Youb. Zou RvP dan centraal kunnen spelen of zou hij dit niet meer aankunnen,of moet je daar heel veel loopvermogen voor hebben? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Daar speelde die. Op de plaats van Jens |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar hij dook veel op in de spits, de positie van Karim heeft hij volgens mij nooit gespeeld of wel? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee dat Zou ook onlogisch zijn |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Daar heb je niks aan van Persie..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 mei 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha Karim is verdedigende middenvelder, kan toch niet piet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Diverse voetbalsites verwachten dit, hij zou nog een keer een transfer willen maken ( Japan, of Saoedie arab) om zichzelf financieel onafhankelijk te maken.Ik denk ook dat hij het wel gezien heeft maar dat is persoonlijke speculatie. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 mei 2018 door CobusIII -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik bedoel op de bank die 3 e spits |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dan moet daar een ander komen dmv een transfer |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Steven Gerard speelde ook tot hogere leeftijd en nam mensen op sleeptouw. En speelde ook bijna geen volledige wedstrijden meer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zelden zo veel onzin gelezen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het gaat om zien. niet om lezen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jones op de plek van Vilhena, want die gaat weg. Speelt zelfs op hogere leeftijd ook volledige wedstrijden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Leg eens uit o wijsgeer,heeft steven Gerard hele wedstrijden gespeeld op latere leeftijd! En heeft hij niet een soort mentor gespeeld op het veld voor de jongere spelers? Maar ach als je dit niet wil lezen dan lees je het toch niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 mei 2018 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 27 mei 2018 - 17:21 schreef piet de paler het volgende:[..] Leg eens uit o wijsgeer,heeft steven Gerard hele wedstrijden gespeeld op latere leeftijd! En heeft hij niet een soort mentor gespeeld op het veld voor de jongere spelers? Maar ach als je dit niet wil lezen dan lees je het toch niet. Je vergelijkt wederom coquilles met naaktslakken.
Gerrard is altijd een middenvelder geweest, een controlerend ingestelde middenvelder. Soms aanvallend. Van Persie is altijd een aanvaller geweest. Linksbuiten, spits en bij vlagen op tien. Dat zijn twee TOTAAL verschillende posities. En TOTAAL verschillende voetballers.
Dus nee. Dat kan niet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kijk hier kan ik wat mee. |
|
|