|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Maar hoe gaat het eigenlijk fysiek met v Persie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Gisteren fitter dan Makaay |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Nou was dat ook niet heel moeilijk hahahahahahahahaha |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Hahaha ouwe jankmuil;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
RvP begint 10 dagen eerder aan de voorbereidingen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik ben te laat hahaha.. wilde m net droppen hier :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Onverwachts hahaha. Van Drenthe verbaasde me niet maar van RvP ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ding is al honderdvijftig keer op tv geweest |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ga eens wat vaker buitenspelen ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als t niet hoeft, liever niet. |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Driedubbele meerwaarde . Ik zit nu al te duimen dat hij heel blijft |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo ja dat zou een zegen zijn.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Hij heeft alle monden gesnoerd! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Je was veruit de beste speler gister! En wat een speelbal op Berghuis! |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
kan je nagaan hoe goed hij was in engeland niet voor niets topscoorder en beste speler van het jaar verkozen , vind het mooi wat hij nu nog laat zien en nog mooier wat hij met de rest van de groep doet ook voor de camera goed om naar te luisteren , dat vond en vind ik met de grote dirk kuyt show en ze schijnheilige gelul vrij vervelend en niet gemeend die was alleen maar bezig zichzelf groter maken dan de club |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Maar kuyt heeft Feijenoord wel echt kampioen gemaakt. Maar v Persie is gewoon een legende! En stiekem hoop ik op een kampioenschap. Laten wij de underdog zijn.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 02 augustus 2018 - 11:59 schreef Milo het volgende:Maar kuyt heeft Feijenoord wel echt kampioen gemaakt. Maar v Persie is gewoon een legende! En stiekem hoop ik op een kampioenschap. Laten wij de underdog zijn.... That's the spirit, eens. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 02 augustus 2018 - 11:59 schreef Milo het volgende:Maar kuyt heeft Feijenoord wel echt kampioen gemaakt. Maar v Persie is gewoon een legende! En stiekem hoop ik op een kampioenschap. Laten wij de underdog zijn.... wat heeft hij kampioen gemaakt dan hij zat alleen met zijn chagrijn op de bank , ok de laatste wedstrijd was hij super de rest van het seizoen voetballend een drama en terecht wissel |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kenny eens een keer een minuutje positief zijn. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ok vooruit dan maar , v persie en Berghuis kan ik weer positief van worden |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Van Persie sowieso. Berghuis kan het bloed onder je nagels halen, met dat gejank en ballen inleveren bij de verkeerde kleur. En plots dan weer die fenomenale actie en doelpunt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: :) helemaal te gek joh héé. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gewoon lekker gaan zitten, kan je er ok nog een hoop naast leggen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat is nodig sinds er een poster van Berghuis hangt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Kan je nagaan als die in de wc hangt.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
rolletje ajax plee papier erbij om je hol mee af te vegen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geen ajaks meuk in mijn huis |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Je hebt je sterretje vermaand zeg maar ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van Persie: Feyenoord kan met 4-0 winnen van een ploeg als Trencin. Al verdient Moniz een groot compliment wat hij daar doet met een club met een budget van slechts twee miljoen. #feytre |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
en dan die reacties eronder, ik schaam me kapot. Zelfde mensen vonden hem 2 potjes geleden nog een klasbak. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 - 15:47 schreef igor korneev het volgende:en dan die reacties eronder, ik schaam me kapot. Zelfde mensen vonden hem 2 potjes geleden nog een klasbak. Rustiggggg blijven e.v.t. snel ff naar de shop. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Elke bal die hij aanneemt door speelt is heerlijk om naar te kijken. Hij had pech tegen trencin. Scoort hij er 2 dan was hij weer de held! Elke wedstrijd hoop ik dat je speelt. Mocht je dit seizoen beslissen dat je stopt. Heb ik elke minuut van je genoten!! Robin meer dan een held! Legende!!!!! |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 - 17:12 schreef Milo het volgende:Elke bal die hij aanneemt door speelt is heerlijk om naar te kijken. Hij had pech tegen trencin. Scoort hij er 2 dan was hij weer de held! Elke wedstrijd hoop ik dat je speelt. Mocht je dit seizoen beslissen dat je stopt. Heb ik elke minuut van je genoten!! Robin meer dan een held! Legende!!!!! mee eens |
|
|
|