|
|
RenatoBos
|
|
|
Lof voor Van Persie: ''Hij oogt écht fit''
Robin van Persie was zondag opnieuw belangrijk voor Feyenoord. De aanvaller kopte in de wedstrijd tegen FC Utrecht de enige treffer van de wedstrijd binnen, waardoor zijn team de drie punten in Rotterdam hield.
Kenneth Perez is onder de indruk van de fitheid van de 35-jarige Van Persie. "Ik vind het echt een groot verschil met vorig jaar, hij oogt écht fit en beweegt ook veel fitter", zegt hij in het FOX Sports-programma Dit Was Het Weekend. "Hij speelt ook de meeste wedstrijden negentig minuten en maakte vandaag de winnende treffer."
"Dat hij goed kan voetballen is bekend maar nu met zijn fitheid erbij... In de eerste helft vond ik hem veruit de beste speler van het veld. Hoe hij beweegt en diepgaat... Ik kan me voorstellen, als je niet zo lang fit bent, dat je je momenten kiest. Hij blijft nu gaan. Dat vond ik bij hem het meest opvallend de laatste weken."
Ondanks de overwinning op FC Utrecht is voormalig Feyenoord-trainer Gertjan Verbeek niet enthousiast over het spel van de Rotterdammers. "Het is niet zo sprankelend als bijvoorbeeld Ajax normaal gespeeld speelt. Dat is fris, technisch hoogstaand en op een hoog tempo. PSV idem ditto. Bij Feyenoord zie je dat niet. Het blijft wachten op hoogstandjes van Van Persie en Steven Berghuis." |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hij is nog best wel snel ook! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zal wel lang last hebben van pijntjes en speeksel in z'n nek. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Met Van Persie op het middenveld en Jørgensen ervoor moet het haast wel beter worden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Met Ayoub voor Vilhena en Tapia voor Clasie. Van Beek ipv Botteghin |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Verwacht het op zeker.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zou ik wel eens willen zien inderdaad.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat vraagt veel welzijnswerk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En hoge bloeddruk medicijnen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Meer voetbal dan nu het geval is. Ik zou het aandurven |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja , maar jij woont in Veenendaal . En eigen goals is voetbal, maar schiet niet echt op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 september 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Maar je hebt gelijk. Het middenveld heden is dynamisch genoeg,dus waarom iets veranderen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De enige verbetering zou kunnen zijn Ayoub voor Clasie Maar ook dat is een heel groot vraagteken |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ok doen we dat. En dan Tapia voor Vilhena, kan ook |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ar , OPHOUDEN met die flauwekul |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gullit voor Gio dan maar? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Maar van Beek weet het niet precies. Bij de training doen ze aan zelfoplossend vermogen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Je vergeet Wouter Burger, die nu klaarstomen voor het 1e en het met Clasie voor gezien houden als ie zich niet snel gaat verbeteren. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
megalomane super held! nog een jaar bij tekenenen aub!
jammer dat er een rode kaart is
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 september 2018 door igor korneev -- |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Niet te hopen dat het 3 wedstrijden wordt,dan doet hij tegen de joden niet mee |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gaat in beroep , vond het geen rood. Ik citeer v Persie |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Effe Joris bellen :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Gelijk die goal aanvechten van Berghuis. Het beeld wat we te zien kregen met de lijn , daar ging de voet van van Persie nog naar de bal toe. De speler in het midden loopt terug, en dan pas raakte v Persie de bal. Die VAR schiet zijn doel voorbij, en maakt het veel irritanter. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
KNVB kennende zullen het wel 3 wedstrijden worden. Mist ie 020 tenminste. |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Never Minimaal 2
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 september 2018 door Fart -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Beetje onbesuisd en ongelukkig ingekomen, geen opzet in welk opzicht dan ook. Zal met een wedstrijdje toch wel beklonken zijn. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Hoop het. Mrja knjb hé |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Geen zorgen, 1 wedstrijdje rust. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Denk 2-3 wedstrijden. Zou mooi zijn als ie er in de Klassieker in ieder geval bij is. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
NOS journaal : ROBIN VAN PERSIE KRIJGT RODE KAART !!!!!!!!
o ja en die van Vitessse kregen er ook 2...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 oktober 2018 door tomson -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Nijhuis en var geeft rood en de openbaar aanklager vind het geen kaart waard? Het is een bende, zal je zien dat v persie straks 3 wedstrijden krijgt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 oktober 2018 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gekke gedachte, misschien zonder RvP loopt t wel. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Daar gaan we nu achterkomen dan. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Met Robin absoluut beter denk ik, maar zonder hem niet zo hopeloos als gesuggereerd wordt door dezen en genen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 oktober 2018 door Fart -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Oehh vloeken in de kerk.. moet je op feyenoorprimeur of feyenoordpings eens zegen dan word je gelynched hahaha |
|
|
|