|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 01 oktober 2018 - 19:26 schreef Fart het volgende:Met Robin absoluut beter denk ik, maar zonder hem niet zo hopeloos als gesuggereerd wordt door dezen en genen Dat denk ik ook, niet beter maar zeker niet veel slechter. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach met RvP vereist wel een bepaalde manier van spelen. T geeft een zeker keurslijf. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
2 wedstrijden en RvP is het er niet mee eens, ben benieuwd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: In beroep gaan, vant weekend spelen en alsnog 020 missen door de 2 wedstrijden |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Krijgen we in ieder geval een Berhuis voor terug die weer oog heeft voor andere spelers..... hopelijk |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: 1 was meer dan genoeg geweest ook . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Daarom ook goed om eens te zien of er wel geantipeerd is/wordt op voetballen zonder van Persie. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Eens met alle argumenten , was zijwaarts ingezet en laag, niet gestrekt. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoppa. las het net ook :) |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Blij mee, maar het is niet terecht. Ik vond het wel rood. Een wedstrijd onvoorwaardelijk was genoeg geweest, vooral omdat hij inderdaad geen speler is die er maar wat op los schopt. Een lage straf was afdoende geweest vanwege dit krediet... Ik geloof zeker dat hij niet de intentie had die speler te raken, maar hij raakte hem wel. Zoals men tegenwoordig fluit volstaat rood. Ik ben het er daarentegen wel weer mee eens dat rood overdreven is, maar dat geldt voor meer overtredingen. Tegenwoordig is elke overtreding een kaart, terwijl men niets doet aan dat kaarten aannaaien. Neem onze eigen Berghuis laatst. Hij kreeg een klein tikkie van die Vitesse-speler en laat zich, na een momentje, op de grond vallen om te gaan rollen. En dan heb je de pers en de trainers die het kwaliteit noemen als je een vrije trap kunt versieren. Ik hekel het. Berghuis had juist door de KNjB gestraft moeten worden, maar nee, zij pakken alleen spelers die blijkbaar een overtreding maakten waar rood op zou moeten staan, echter de scheids heeft het dan niet opgemerkt. Dàt gaat er bij mij niet in. Schwalbes straffen, direct geel. Nu is het heel moeilijk te zien wanneer het echt is en wanneer het acteerwerk is, maar we hebben inmiddels toch de VAR? Schakel die in bij dergelijke gevallen. Keihard straffen en het is zo gebeurd. De spelers doen het nu omdat ze weten dat ze toch niet worden aangepakt. Hetzelfde geldt voor de bal pakken terwijl de andere partij hem moet hebben (vrije trap, inworp, etc). Straffen, net als bij de bal nog even wegtikken om zo tijd te winnen om weer goed te kunnen gaan staan. Ze zijn veel te soft met de naleving van de regels enerzijds, waar ze anderszijds de weg zijn kwijtgeraakt. Dat gerollebol vanwege een tikkie. Als iemand je op de Coolsingel zo aantikt, val je ook niet en ga je ook niet liggen rollen. Waar is het eergevoel van deze jochies? Ik ben trainer van JO9 en daar heb ik het moeten afstraffen. Een jochie ging liggen rollen en greep naar zijn scheenbeen. Dat is tekenend voor het walgelijke, dat zulke kleine jochies het ook al gaan oden |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
in ieder geval weer genieten |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
In ieder geval toneelspel en schwalbes weer met geel bestraffen, die aktie van b.v. Bergluis was om te kotsen. Het is gewoon niet leuk om wedstrijden te zien waar ze gewoon op zoek zijn naar een overtreding met aansluitend elke keer dat gejank naar de scheids toe, moet klaar zijn dat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 oktober 2018 - 11:02 schreef Arie.Klooster het volgende:Blij mee, maar het is niet terecht. Ik vond het wel rood. Een wedstrijd onvoorwaardelijk was genoeg geweest, vooral omdat hij inderdaad geen speler is die er maar wat op los schopt. Een lage straf was afdoende geweest vanwege dit krediet... Ik geloof zeker dat hij niet de intentie had die speler te raken, maar hij raakte hem wel. Zoals men tegenwoordig fluit volstaat rood. Ik ben het er daarentegen wel weer mee eens dat rood overdreven is, maar dat geldt voor meer overtredingen. Tegenwoordig is elke overtreding een kaart, terwijl men niets doet aan dat kaarten aannaaien. Neem onze eigen Berghuis laatst. Hij kreeg een klein tikkie van die Vitesse-speler en laat zich, na een momentje, op de grond vallen om te gaan rollen. En dan heb je de pers en de trainers die het kwaliteit noemen als je een vrije trap kunt versieren. Ik hekel het. Berghuis had juist door de KNjB gestraft moeten worden, maar nee, zij pakken alleen spelers die blijkbaar een overtreding maakten waar rood op zou moeten staan, echter de scheids heeft het dan niet opgemerkt. Dàt gaat er bij mij niet in. Schwalbes straffen, direct geel. Nu is het heel moeilijk te zien wanneer het echt is en wanneer het acteerwerk is, maar we hebben inmiddels toch de VAR? Schakel die in bij dergelijke gevallen. Keihard straffen en het is zo gebeurd. De spelers doen het nu omdat ze weten dat ze toch niet worden aangepakt. Hetzelfde geldt voor de bal pakken terwijl de andere partij hem moet hebben (vrije trap, inworp, etc). Straffen, net als bij de bal nog even wegtikken om zo tijd te winnen om weer goed te kunnen gaan staan. Ze zijn veel te soft met de naleving van de regels enerzijds, waar ze anderszijds de weg zijn kwijtgeraakt. Dat gerollebol vanwege een tikkie. Als iemand je op de Coolsingel zo aantikt, val je ook niet en ga je ook niet liggen rollen. Waar is het eergevoel van deze jochies? Ik ben trainer van JO9 en daar heb ik het moeten afstraffen. Een jochie ging liggen rollen en greep naar zijn scheenbeen. Dat is tekenend voor het walgelijke, dat zulke kleine jochies het ook al gaan oden Ik denk dat je gelijk hebt, maar heb niet de kracht om het te checken. Leest niet lekker weg zo. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Die Rus Slutski vind ook weer wat over de vrijspraak. Meneer Slutski ga lekker computers hacken, en vodka drinken......zennnnnnnnn |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 oktober 2018 - 16:49 schreef piet de paler het volgende:Die Rus Slutski vind ook weer wat over de vrijspraak. Meneer Slutski ga lekker computers hacken, en vodka drinken......zennnnnnnnn Beter lezen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik hoop voor Robin dat hij in ieder geval af kan sluiten met de gouden schoen , en als topscorer . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En dat hij heel blijft, wat ik mooi vind , is toch de gedrevenheid om te kunnen spelen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
as. zondag de grote van Persie show, laat maar zien wie de beste van de eredivisie is. laat Huntelaar maar gras happen en kwijlend toe kijken hoe goed je bent. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
erg jammer dat het niet zo mocht zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Al 2 weken niet getraind. Zorgelijk. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Valt mee, we kunnen ook zonder hem....Als Jorgensen maar ff fit blijft. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Een speler van deze klasse hoeft niet te trainen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Op de weg terug. Ik weet niet of het voldoende is om te spelen tegen PSV , hoop het wel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vond het idee van die vz van Dordrecht wel,het proberen waard. v Persie op links, Jorgensen spits |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 november 2018 - 20:53 schreef piet de paler het volgende:Vond het idee van die vz van Dordrecht wel,het proberen waard. v Persie op links, Jorgensen spits Heen en weer rennen naar de achterlijn? Houdt ie niet vol. Dus zal.ie constant naar binnen trekken. Ik zie het voordeel niet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
malacia loopt wel voor hem |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die wil ook naar voren. Dus ia je linkerflank defensief heel kwetsbaar. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Klopt maar wel heel gevaarlijk |
|
|
|