|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Het gaat Gio te fur |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
lijkt mentaal ook even in een dip te zitten. afgelopen donderdag een timide uitstraling |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Moet tegen Utrecht voor de beker zijn klasse weer tonen. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Als hij wel fit is, bewonder ik zijn spel graag |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Larsson, Clasie, Vilhena spelen laatste tijd een stuk beter. Dat is voor Robin ook wel zo prettig. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Rvp had zijn benen gebroken op dit kutveld |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We gaan nog genoeg mooie dingen van hem zien |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Herhaal dit nog eens een keer? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Hij was zo goed gister, jammer miste hij scherpte anders had hij er 3 gemaakt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Klasse voetballer op eenzame hoogte |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Moet er minimaal 1 maken natuurlijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Haha, geef mij maar Nico in de spits |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Jazeker met robin er achter |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Naast elkaar, maar daar zijn ze beiden te vaak voor afwezig. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat had ie zeker, maar hij wisselt mooie dingen af met aanhoudende momenten dat ie totaal niet in zijn ritme zit. Ik heb dat altijd al een minpuntje van hem gevonden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Een spits van zijn kaliber moet er 1 of 2 maken gisteren. De kansen waren er. Vandaardat ik hem tegen vond vallen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dit topic mag wel weer eens uit de mottenballen inderdaad. Persie//held <3 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Odegaard zou een zeer goeie opvolger kunnen zijn voor van Persie |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
3 wedstrijden 4 goals in 1 week, met vandaag als hoogte punt. Ver uit de beste speler vd competitie! Ik smeek je om er nog een jaar aan vast te plakken!!! Held!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ben overigens ook zeer te spreken over Mvr van Persie. Zij wint het ook op alle fronten . Ook van de moeder van St Juste
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 januari 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2019 - 19:35 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik ben overigens ook zeer te spreken over Mvr van Persie. Zij wint het ook op alle fronten . Ook van de moeder van St Juste Lekker |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tis een mooi vrouwtie idd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Laat ik voorop stellen dat ik een v Persie fan ben en dat ik vind dat hij prima wedstrijden heeft gespeeld de afgelopen 2 seizoenen. Heerlijke acties en doelpunten. Maar toch vraag ik me af of het een goede zet is geweest om hem terug te halen naar Feijenoord. Met van Persie moet je eigenlijk met Toornstra spelen op 10 om de vuile meters te maken. Jorgensen moet dan op de bank, maar dat is meteen ook kapitaalvernietiging. Vertrouwen van Jorgensen gaat omlaag, v Persie heeft 100x meer krediet. Voor de duidelijkheid, ik neem V persie niets kwalijk en vind het een held. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Moet in de spits staan. Plus hij en Nico is geen goede combinatie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die gaat alleen voor de beker nog wat energie leveren.
Voor wie zou hij zich nou nog verder druk moeten maken? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Misschien moeten we Robin minder vaak gaan opstellen (in de basis) in uitwedstrijden. Als ie op 10 staat mis een je een middenvelder en als ie in de spits staat lever je diepgang in. Hij is nog steeds goed als ie veel in en om de 16 is. Dan stel je hem nog altijd op |
|
|
|