|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ww willen het graag netjes houden, raamoog. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Voorlopig is het aanmaaklimonade wat er geschonken wordt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Drankje met rijpingsproces. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Sorry, het was niet mijn bedoeling om het niveau naar beneden te halen, hier. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Met azijnsmaak zuurpruim! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat drink jij dan toch, viespeuk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 - 20:23 schreef windoweyes het volgende:[..] Sorry, het was niet mijn bedoeling om het niveau naar beneden te halen, hier. Ik vond je het voorbeeld in dit Forum. Ben diep teleurgesteld. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het blijft een gluurdert. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Schijnen toch echt in gesprek te zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lees het ook net, staat wel bij dat het mogelijk ook voor volgend seizoen kan zijn daar zijn contract nog een jaar doorloopt daar.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wed dat het gaat over zijn toekomst na Feyenoord. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Die is er niet...bij Feyenoord..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 juli 2017 door CobusIII -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tis wel zo'n beetje nu of nooit. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Bij Dirk ook jaren geroepen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar dat kwam omdat Dirk altijd riep dat ie zou komen.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dirk is een geval apart. En ook hij is lang niet altijd onbetwist geweest. Er werd al snel met hem geschoven en naarmate zijn eerste seizoen vorderde begon hij al vaker gewisseld te worden. In zijn tweede seizoen raakte hij zelfs zijn basisplek kwijt. Natuurlijk is hij belangrijk gebleven, maar je kan er niet zomaar vanuit gaan dat elke speler die zo'n 35 is dat nog op kan brengen. Kijk naar iemand als Van der Vaart, die raakte op een gegeven moment geen bal meer. Van Persie was een paar jaar terug nog absolute wereldtop. Tis bij hem toch ook snel minder geworden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dirk is altijd topfit geweest. Van Persie vaak stuk |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Een fitte van Persie schiet er voor ons nog menig vrije trap in, iets wat nu zelden gebeurt! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zeg maar gerust nooit. @nibke
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 juli 2017 door ar -- |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Laat van Persie maar komen, |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 - 16:51 schreef Nibke 7 het volgende:Een fitte van Persie schiet er voor ons nog menig vrije trap in, iets wat nu zelden gebeurt! Ja leuk, dat ie van Hooijdonk weer opzij zet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik weet het niet hoor, die gaat het niet doen. Moet het hebben van incidentjes, waarbij ik me afvraag of het vaak niet meer geluk is dan wijsheid. |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote: Dat zou toch karma van de buitencategorie zijn haha. Vrije trap Feyenoord, Van Persie legt aan, wordt opzij geduwd door bijv Vilhena en dat Van Persie dan boos gaat worden, whoehahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zou RvP terecht boos zijn want Vilhena heeft nog nooit een goede vrije trap genomen :) |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 - 19:57 schreef Stylzz het volgende:Zou RvP terecht boos zijn want Vilhena heeft nog nooit een goede vrije trap genomen :) Ging meer om het idee, vandaar de "bijvoorbeeld" erbij zeg maar.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er is niemand in de selectie die dan terecht boos kon worden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Uit mijn hoofd, alleen Berghuis en Vilhena scoorden uit een vrije trap de afgelopen jaren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Had daarin meer van Toornstra verwacht. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar goed, jullie zijn geen Bluffer. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die meeuw steekt de draak met ons Henk.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee joh, plaatst ie een foto van Geile en zichzelf op de topic. Da's toch grappig? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Gio krabbelt snel terug. Persie deze zomer |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Maar niet voor 4 miljoen! Transfervrij of voor een 1000 schapen,kan ook nog! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind 4 meevallen als start. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Van Persie hard nodig volgens mij. De internationale ervaring mist in dit team. Alleen Karim heeft acceptabel aantal interlands en europese wedstrijden. Werd gisteren duidelijk dat je dat mist. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zou er nog ruimte zijn om te onderhandelen, Robin weet ook dat ie nooit dat salaris bij ons zal gaan krijgen..als Robin voor een stuk minder wil komen voetballen vind ik de vraagprijs nog te billijken.. |
|
|
|