|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Grote Kenner wie is JP |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het wordt er allemaal niet makkelijker op H. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Te moe om het allemaal uit te leggen vG.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
dB weet het. Is van betaalde organisatie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Signalen steeds meer op groen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: dus van Gastel niet |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Weet nog steeds niet of ik daar echt blij van moet worden. Mij staat gewoon bij dat het een verwend mannetje is, die Kromme weg stuurde omdat ie niet spoorde. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Schijnt in de tussentijd een krantenwijkie genomen te hebben. Loopt op dit moment de Rotterdamsdagblad in Kralingen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
RVP je bent meer dan welkom |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 - 12:34 schreef VVout het volgende:Weet nog steeds niet of ik daar echt blij van moet worden. Mij staat gewoon bij dat het een verwend mannetje is, die Kromme weg stuurde omdat ie niet spoorde. Toen was hij nog piep. Inmiddels is hij volwassen geworden en ja, hij heeft een eigen mening, maar dat mag toch? Dat is juist mooi. Kijk maar naar Balotelli. Eigenwijsheid druipt er af, maar stiekem zijn enfants terrible toch schitterend? (tenminste, als ze daarnaast hun aanvankelijke kwaliteiten, voetbal dus, tentoonstellen) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 - 18:30 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Toen was hij nog piep. Inmiddels is hij volwassen geworden en ja, hij heeft een eigen mening, maar dat mag toch? Dat is juist mooi. Kijk maar naar Balotelli. Eigenwijsheid druipt er af, maar stiekem zijn enfants terrible toch schitterend? (tenminste, als ze daarnaast hun aanvankelijke kwaliteiten, voetbal dus, tentoonstellen) Hoop dat laatstgenoemde ons binnenkort positief gaat verrassen..! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Volgens Rijnmond eind van de zomer bekendheid..das een kut manier van zaken doen..als je gaat wachten betaal je de hoofdprijs.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nog een keer wapperen met miljoenen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wees óók blij dat het kan, van geil |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kan je een ritje inplannen.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ben benieuwd of RVP komt |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Met zo'n vriendin? Op zeker. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Niet alles draait om vieze gore vuige geile sex ...........of toch ? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Eigenlijk wel ............ of toch niet? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik kijk hier net zo naar uit als MMM naar Berghuis. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij komt, kabouter meenemen in de rugzak Robin. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik ben het 100% eens met Willem om van Persie niet te gaan halen |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
http://i.imgur.com/FzU16cX.jpg
Op naar een goed alternatief dan maar. Alleen Van Persie was wel ideaal geweest, want buiten dat hij gewoon goed kan voetballen, is hij:
- multifunctioneel inzetbaar (vleugel, spits, 10) - een doelpuntenmaker - een ervaren leidersfiguur waar de jonkies tegen opkijken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 juli 2017 door Feijenoord1908 -- |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Is er een alternatief? Denk wel dat we achter Toornstra nog een aanvallende middenvelder nodig hebben. Benieuwd of van Geel nu toch blijft wachten op van Persie of verder gaat kijken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2017 - 07:30 schreef netsurfer het volgende:Is er een alternatief? Denk wel dat we achter Toornstra nog een aanvallende middenvelder nodig hebben. Benieuwd of van Geel nu toch blijft wachten op van Persie of verder gaat kijken. Een creatieve speler op middenveld is de ontbrekende schakel inderdaad. |
|
|
|
|
CostadelSol44
|
|
|
Ja,wie weet er een?Hij moet minstens 20 doelpunten maken,leiding geven aan de jonkies en uitstraling hebben.Suggesties?Met RvP waren we klaar geweest. |
|
|
|