|
|
JanM
|
|
|
Komende maand gaat er nog heel veel gebeuren! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind t niet erg. Ik denk dat RvP meer niet dan wel gespeeld had. |
|
|
|
|
Zoon van Geile (g-ch
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2017 - 02:32 schreef Feijenoord1908 het volgende:http://i.imgur.com/FzU16cX.jpgOp naar een goed alternatief dan maar. Alleen Van Persie was wel ideaal geweest, want buiten dat hij gewoon goed kan voetballen, is hij: - multifunctioneel inzetbaar (vleugel, spits, 10) - een doelpuntenmaker - een ervaren leidersfiguur waar de jonkies tegen opkijken. - veel geblesseerd - verdient teveel - is 33 - waar moet ie spelen? - wat als ie op de bank zit?
Mij teveel onzekerheden... prima als hij niet komt. Larsson zie ik nog steeds graag komen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Volgend jaar gratissss, ook dan niet de verlosser. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar wel net ff minder risico. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit is trouwens volgens mij allemaal onderdeel van t spel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Niet uit te sluiten. Van Geel heeft daarin ook z'n route, cq. grens en deadline. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2017 - 07:51 schreef CostadelSol44 het volgende:Ja,wie weet er een?Hij moet minstens 20 doelpunten maken,leiding geven aan de jonkies en uitstraling hebben.Suggesties?Met RvP waren we klaar geweest. Als RvP was gekomen had hij echt geen 20 doelpunten gemaakt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Volgens mij moeten we vooral nog wat spelers kwijt/verhuren.
Erbij Berghuis, plus ik zie graag nog een scorende speler erbij, aanvaller of middenvelder. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Doelpunten het liefst erbij. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, want ik denk dat Jens dit seizoen niet nog zo'n seizoen gaat draaien. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2017 - 07:51 schreef CostadelSol44 het volgende:Ja,wie weet er een?Hij moet minstens 20 doelpunten maken,leiding geven aan de jonkies en uitstraling hebben.Suggesties?Met RvP waren we klaar geweest. Misschien toch Dirkie nog eens lief aankijken. Van Geel heeft er vast begrip voor als zijn stagiair af en toe afwezig is op kantoor. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Ik hoop een beetje op een tropische verrassing ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Mevrouw van Geel ook. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
O was al een pagina verder✔️ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En nu wie moeten we halen een centrale verdediger, of een spits ( die zweed van Heerenveen?) of roept u maar |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2017 - 17:39 schreef piet de paler het volgende:En nu wie moeten we halen een centrale verdediger, of een spits ( die zweed van Heerenveen?) of roept u maar Piet ja doe nog maar een centrale verdediger, hebben we er nog niet zoveel van. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2017 - 17:39 schreef piet de paler het volgende:En nu wie moeten we halen een centrale verdediger, of een spits ( die zweed van Heerenveen?) of roept u maar Larsson..(?)
Aub niet.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee niemand kost te veel,geld. Komt dus niet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mwahhhhhhhhjh, zeg geen nee, en die Iranier gogahnnejannejat |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Toch even....van Persie zelf hoor je helemaal niet hierover. Is evenzeer vreemd. Is hij zelf bereid in te leveren?
Het is nog steeds geen uitgemaakte zaak. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 augustus 2017 - 01:35 schreef FR-Henk het volgende:Toch even....van Persie zelf hoor je helemaal niet hierover. Is evenzeer vreemd. Is hij zelf bereid in te leveren? Het is nog steeds geen uitgemaakte zaak. Als de geruchten kloppen is hij zelf al akkoord met een contract dus dan heb je het antwoord op je vraag. Nu alleen Fener nog ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 augustus 2017 - 08:00 schreef JanM het volgende:[..] Als de geruchten kloppen is hij zelf al akkoord met een contract dus dan heb je het antwoord op je vraag. Nu alleen Fener nog ... Niet helemaal. Van Persie het al horen zeggen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Al is dat zo, dan kan van Persie dat nooit zeggen, contractbreuk. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
V Persie gaat gewoon komen. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Iemand nog interesse in Mahi ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Van dat oude zomerhitje. Maja mahiiiiii maja mahaaaa |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Gvd Van Geel, is het nou nog niet rond? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Beste Jan,
vloeken is niet zo netjes bij ons in het zuiden. Ik begrijp dat je je zorgen maakt? Ik doe mijn best, maarRobin moet zelf ook meewerken en inleveren. En ik moet eerst nog een bedlampje voor Annet kopen. Druk, druk. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 augustus 2017 - 12:29 schreef FR-Henk het volgende:[..] Beste Jan, vloeken is niet zo netjes bij ons in het zuiden. Ik begrijp dat je je zorgen maakt? Ik doe mijn best, maarRobin moet zelf ook meewerken en inleveren. En ik moet eerst nog een bedlampje voor Annet kopen. Druk, druk. Sorry Martin, ik bedoelde natuurlijk potjandorie!
Robin heeft toch al ingestemd met een éénjarig contract met optie voor nog een jaar?
En dat bedlampje zou ik niet doen: in het donker is Annet veel minder lelijk mooier!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 augustus 2017 door JanM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 augustus 2017 - 12:32 schreef JanM het volgende:[..] Sorry Martin, ik bedoelde natuurlijk potjandorie! Robin heeft toch al ingestemd met een éénjarig contract met optie voor nog een jaar? En dat bedlampje zou ik niet doen: in het donker is Annet veel minder lelijk mooier! Dat 1 jaar contract is van geruchtensites. Maar we werken er aan en intussen heb ik een enorme schaduwlijst aangelegd. Ik heb nl. vorige maand een parasol gekocht.
In het donker vergis ik me nog wel eens van mondopening bij Annet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Je moet ook nooit je hond mee naar bed nemen Martin. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 augustus 2017 - 12:40 schreef FR-Henk het volgende:[..] intussen heb ik een enorme schaduwlijst aangelegd. Ik heb nl. vorige maand een parasol gekocht. LOL :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Waf waf Waf! Af! Annet! Zit! |
|
|
|