BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Geel: 'Aandachtsposities zijn nummer 9 en 10'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - dinsdag 21 februari 2012 - 10:18
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Van Geel: 'Aandachtsposities zijn nummer 9 en 10' (FR12.nl)

Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 21 februari 2012 - 12:18   quote  deeplink  
Roept u maar...
Zelf vind ik Overtoom (en Quansah) van Heracles al vanaf dat hij daar speelt erg goed. En voor in de spits.... tja, dan wordt het toch wel wat moeilijker...., dus roept u maar
johan mansveld
 johan mansveld - dinsdag 21 februari 2012 - 12:22   quote  deeplink  
Vind Nemeth van RKC wel een leuke speler. Niet voor niets mocht hij het drie jaar proberen bij liverpool.....ik heb hem de laatste wedstrijden gevolgt en die jongen is snel, goeie techniek, hele goeie loopacties en zeer doelgericht....ik zou voor 10 alles op alles zetten om vejinovic te halen...die is/wordt heel goed....
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 21 februari 2012 - 12:26   quote  deeplink  
Ik zou echt niet weten wie er betaalbaar is ,en Feyenoord op een hoger plan zou kunnen tillen.
Als er geld zou zijn zou ik graag Janssen willen zien (die van 020)
ik denk dat hij past
tomson
 tomson - dinsdag 21 februari 2012 - 12:36   quote  deeplink  
Als Guidetti weg is,denk ik dat er toch weer een huurconstructie opgezet zal
worden met b.v. een premier league club.Maar een spits gelijkwaardig aan John
vinden gaat wel een heel lastig verhaal worden denk ik..Blijven zal John toch
niet hoor,zo realistisch ben ik ook nog wel.(jammer genoeg)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 februari 2012 - 12:54   quote  deeplink  
Welke middelen zijn er, want dan pas kan je meedenken over deze positie 's.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 21 februari 2012 - 12:57   quote  deeplink  
De klasse van Guidetti is onmiskenbaar maar verbloemt ook...
Want wat zit er om heen?
Ben dan ook heel blij met Vormer en Janmaat. Powerspelers en meer allround.
Dat helpt het totaal te versterken, zodat ook een mindere spits goed uit de verf komt.
De spelpatronen van het huidige team zijn te beperkt, met een beetje verdedigend team heeft Feyenoord al een probleem.
bode
 bode - dinsdag 21 februari 2012 - 13:04   quote  deeplink  
heel gemakkelijk haal Malki van Roda Jc op
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 februari 2012 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 13:04 schreef bode het volgende:
heel gemakkelijk haal Malki van Roda Jc op
Niet te hard straks maak je omekees weer wakker
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 21 februari 2012 - 13:40   quote  deeplink  
Is hij echt zo goed dan? Junker had vorig jaar een prima jaar, maar is niet meer dan gemiddeld. Geldt dit niet ook voor Malki?

En Piet? Janssen is over the hill. Die had vorige jaren nog een grote piek, maar nu is hij historie. Let maar op, over een jaar of twee is hij of gestopt of hij probeert het nog ergens anders, maar in de eredivisie hoeft niemand hem meer...
FR-D@@N
 FR-D@@N - dinsdag 21 februari 2012 - 13:48   quote  deeplink  
Misschien Castaignos huren
Zw' 28
 Zw' 28 - dinsdag 21 februari 2012 - 14:10   quote  deeplink  
Goede speler in opkomst vind ik Wildschut van VVV venlo..
enige probleem is contract tot 2014 met optie +1 jaar.
kuipje
 kuipje - dinsdag 21 februari 2012 - 14:21   quote  deeplink  
Wedden dat schone naar ons komt ipv schalke
serge-fr
 serge-fr - dinsdag 21 februari 2012 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 14:21 schreef kuipje het volgende:
Wedden dat schone naar ons komt ipv schalke
Zou niet verkeerd zijn, ook nog transfer-vrij.. Maar wie haal je als spits???? Ik zeg Everton van Heracles halen, goede afmaker, snelheid, inzicht.
kuipje
 kuipje - dinsdag 21 februari 2012 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 14:32 schreef serge-fr het volgende:

[..]

Zou niet verkeerd zijn, ook nog transfer-vrij.. Maar wie haal je als spits???? Ik zeg Everton van Heracles halen, goede afmaker, snelheid, inzicht.
Maar wel een salaris van 6ton ofzo. Is hij dat waard?
serge-fr
 serge-fr - dinsdag 21 februari 2012 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 14:39 schreef kuipje het volgende:

[..]

Maar wel een salaris van 6ton ofzo. Is hij dat waard?
Is iets boven de salaris-grens van Feyenoord, maar is het risico wel waard. We kunnen ook nog talenten huren van zowel manchester city/helsingsborg, hebben we toch een samenwerkingsverband mee, misschien zit daar ook wel iets bij?? (moet ik mij trouwens nog in verdiepen). Iemand hier, die zich daarin misschien wel heeft verdiept??? Scheelt weer extra kosten, geld!!!
tomson
 tomson - dinsdag 21 februari 2012 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 14:45 schreef serge-fr het volgende:

[..]

Is iets boven de salaris-grens van Feyenoord, maar is het risico wel waard. We kunnen ook nog talenten huren van zowel manchester city/helsingsborg, hebben we toch een samenwerkingsverband mee, misschien zit daar ook wel iets bij?? (moet ik mij trouwens nog in verdiepen). Iemand hier, die zich daarin misschien wel heeft verdiept??? Scheelt weer extra kosten, geld!!!
Guidetti was toch 8 ton salaris. Wordt zowiezo weer huren denk ik.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 21 februari 2012 - 15:09   quote  deeplink  
Everton? :Prima voetballertje, maar geen target-man. Hij is zo'n rommelaar die er af en toe een in prikt. Goed voor zo'n 15 doelpunten per jaar, meer niet. Toch zie ik hem niet als een echte spits, meer een supersub, zoals een Plattje van NEC. Die staat ook garant voor dreiging en kan, bij een invalbeurt, wat onrust brengen bij de tegenstander, maar om hem nou te zien als 'de' spits, nee..., niet wat bij betreft.
Overigens vind ik die Schalke ook maar niets en Schöne is een goede voetballer, maar hij is net niet goed genoeg om ons kampioen te maken. Daarvoor is hij te marginaal...

Ik moet trouwens wel zeggen dat die Wildschut van VVV mij ook wel opgevallen is het laatste halfjaar. Ik zeg niet dat hij goed is, maar hij viel me wel op. Even in de gaten houden de komende tijd. Ik weet niet of hij alles om zich heen wel ziet (vorige week nog wel) of dat het er eentje is met oogkleppen op....
Nibke
 Nibke - dinsdag 21 februari 2012 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 14:21 schreef kuipje het volgende:
Wedden dat schone naar ons komt ipv schalke
Waarom wil je wedden dan?
FR-D@@N
 FR-D@@N - dinsdag 21 februari 2012 - 15:15   quote  deeplink  
Nassir Maachi van fc zwolle is er ook wel klaar voor en wil ook wel graag ook een stapje hoger
Henny
 Henny - dinsdag 21 februari 2012 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 15:15 schreef FR-D@@N het volgende:
Nassir Maachi van fc zwolle is er ook wel klaar voor en wil ook wel graag ook een stapje hoger
Waag het te betwijfelen D@@N. Misschien eerst terug naar Utrecht om te tonen dat ie het op t hoogste niveau ook kan.
kuipje
 kuipje - dinsdag 21 februari 2012 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 15:18 schreef Henny het volgende:

[..]

Waag het te betwijfelen D@@N. Misschien eerst terug naar Utrecht om te tonen dat ie het op t hoogste niveau ook kan.
Ben ik deels met je eens, maar als het weer zo'n gevalletje mertens strootman is, dan kan je over een jaar de hoofdprijs betalen.. misschien moeten wij ook eens een keer goed scouten in de Jupiler League
Henny
 Henny - dinsdag 21 februari 2012 - 15:36   quote  deeplink  
Strootman was voor mij geen twijfel, je kon bij Sparta al zien dat hij er wel zou komen. Mertens heb ik nooit gezien voordat ie bij Utrecht speelde. Volgens mij heeft Assaidi ook nog in Jupiler League gespeeld. Ben gewoon niet overtuigd van Maachi, maar zie er te weinig van om te kunnen oordelen.
mdr8
 mdr8 - dinsdag 21 februari 2012 - 15:42   quote  deeplink  
als we geld hadden: Dost en Djuricic

in onze situatie: schone en malki. Malki schiet ze er in een beter elftal, waarbij je meer in de 16 speelt wel in denk ik!
FR-D@@N
 FR-D@@N - dinsdag 21 februari 2012 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 15:18 schreef Henny het volgende:

[..]

Waag het te betwijfelen D@@N. Misschien eerst terug naar Utrecht om te tonen dat ie het op t hoogste niveau ook kan.
Ja misschien wel maar als die straks van Utrecht moet komen kost die iets meer
Zal morgen wel even naar de training van zwolle gaan even scouten hahaha
mdr8
 mdr8 - dinsdag 21 februari 2012 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 15:13 schreef Nibke het volgende:

[..]

Waarom wil je wedden dan?
waarom zou een Deen Feyenoord verkiezen boven Schalke04? een Nederlander ok..
Henny
 Henny - dinsdag 21 februari 2012 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 15:48 schreef mdr8 het volgende:

[..]

waarom zou een Deen Feyenoord verkiezen boven Schalke04? een Nederlander ok..
Misschien wel omdat ie het goed naar zijn zin heeft in Nederland. Misschien rekent ie wel op meer speelminuten bij ons. Misschien kan hij het wel uitstekend met John Gossens vinden?
kuipje
 kuipje - dinsdag 21 februari 2012 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 15:13 schreef Nibke het volgende:

[..]

Waarom wil je wedden dan?
biertje..
serge-fr
 serge-fr - dinsdag 21 februari 2012 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 15:30 schreef kuipje het volgende:

[..]

Ben ik deels met je eens, maar als het weer zo'n gevalletje mertens strootman is, dan kan je over een jaar de hoofdprijs betalen.. misschien moeten wij ook eens een keer goed scouten in de Jupiler League
Misschien geen slecht idee, we moeten ons volgend seizoen toch wel beperken met transfervrije, goedkope spelers. Lopen leuke spelers rond die het risico waard zijn.
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 21 februari 2012 - 16:17   quote  deeplink  
Dirk komt terug als vervanger van Guidetti
bode
 bode - dinsdag 21 februari 2012 - 16:43   quote  deeplink  
we moeten weer een echte spits hebben die bij ons past
en weer voor sfeer zorgd in onze Kuip, die loopt niet in de eredivsie (behalve Malki)
en op 10 vind ik Vejinovic van Heracles een goeie optie kontrakt loopt
op 30-06 2012 af, van Overtoom pas op 30-06-2013 en van Quansah pas op
30-06-2014 dus dat gaat veel geld kosten als van Geel een van de twee wilt hebben voor nummer 10 positie dus vergeet hetv maar
Zw' 28
 Zw' 28 - dinsdag 21 februari 2012 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 16:17 schreef de kromme2 het volgende:
Dirk komt terug als vervanger van Guidetti
Die had zelf 2014 in z'n kop om terug te komen.. dus over 2 jaar
Nibke
 Nibke - dinsdag 21 februari 2012 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 16:06 schreef kuipje het volgende:

[..]

biertje..
Oke, krijg ik een biertje van jouw als hij niet komt.
Nibke
 Nibke - dinsdag 21 februari 2012 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 16:17 schreef de kromme2 het volgende:
Dirk komt terug als vervanger van Guidetti
Dit zou het allerbeste zijn! Guidetti nog 1 jaar huren en dan Dirk transfervrij terug!!!!
Omekees
 Omekees - dinsdag 21 februari 2012 - 17:50   quote  deeplink  
MALKI
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 21 februari 2012 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 13:04 schreef bode het volgende:
heel gemakkelijk haal Malki van Roda Jc op
Malki is zeer waarschijnlijk niet transfervrij... Roda heeft een eenzijdige optie op hem.

Kuyt zou de ideale keuze zijn voor de spits, maar dat zal hem wel niet worden. Als Kuyt in 2013 terugkomt, dan kan hij nog 1-2 jaar eerste spits zijn. En hopelijk kloppen dan Achahbar en Manu ook nadrukkelijker aan de deur. Voor volgend jaar zouden we weer een spits kunnen huren. Guidetti gaat het voor 95% zeker niet worden. Ik acht die mogelijkheid alleen enigzins haalbaar als we Champions League zouden halen.

Nemeth zou een goede keuze zijn inderdaad, iemand anders opperde het ook al. Doelgericht, goede met de bal aan de voet en ik heb hem ook heel technisch zien koppen. Goede allround aanvaller. Minder een aanspeelpunt dan Guidetti en een ander karakter, maar ik vind hem wel een interessante optie.

Verder zie ik in Nederland eigenlijk geen echt alternatief. Spelers als Everton en Armenteros zijn bij lange na niet goed genoeg in mijn ogen.

Op tien lijkt binnen Nederland Schöne de enige echte optie, mocht Bakkal vertrekken. Het is wel een goede speler, bovendien transfervrij, al vraag ik me toch af of hij de kwaliteiten heeft om spelmaker te kunnen zijn bij Feyenoord. Maar zeker een optie.
RobinHood010
 RobinHood010 - dinsdag 21 februari 2012 - 18:29   quote  deeplink  
Bas Dost mocht Guidetti van de zomer vertrekken.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 21 februari 2012 - 18:33   quote  deeplink  
En hoe gaan we die betalen Robin?
RobinHood010
 RobinHood010 - dinsdag 21 februari 2012 - 18:37   quote  deeplink  
Op de juiste manier investeren is regeren,maar dat begrijpen de juiste investeerders ook wel Bosifyable.
Regeren is vooruitzien!
sevillana
 sevillana - dinsdag 21 februari 2012 - 18:47   quote  deeplink  
denk dat de aandacht het meest naar de 9 moet uitgaan, middenveld is goed bezet en ik zie persoonlijk Clasie wel op de 10 spelen
Henny
 Henny - dinsdag 21 februari 2012 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 18:37 schreef RobinHood010 het volgende:
Op de juiste manier investeren is regeren,maar dat begrijpen de juiste investeerders ook wel Bosifyable.
Regeren is vooruitzien!
Op de juiste manier regeren was in de winterstop Guidetti vastleggen voor 6-8 miljoen door de grote rijke heren. Maar ook Dost is zeer welkom als de "heren" willen schuiven.
sevillana
 sevillana - dinsdag 21 februari 2012 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 18:48 schreef Henny het volgende:

[..]

Op de juiste manier regeren was in de winterstop Guidetti vastleggen voor 6-8 miljoen door de grote rijke heren. Maar ook Dost is zeer welkom als de "heren" willen schuiven.
moet ook wel kunnen natuurlijk hè
RobinHood010
 RobinHood010 - dinsdag 21 februari 2012 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 18:48 schreef Henny het volgende:

[..]

Op de juiste manier regeren was in de winterstop Guidetti vastleggen voor 6-8 miljoen door de grote rijke heren. Maar ook Dost is zeer welkom als de "heren" willen schuiven.
Guidetti kan hooguit nog een jaar gehuurd worden.
Ajax kon Bast Dost vorigjaar betalen maar wilden dat niet,Feyenoord
wilde het ook maar kon het niet.Hij kan dus eind van het seizoen relatief
goedkoop binnengehaald worden.Met een aardige doorverkoop garantie inverband
met zijn nog jonge leeftijd.
tomson
 tomson - dinsdag 21 februari 2012 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 18:55 schreef RobinHood010 het volgende:

[..]

Guidetti kan hooguit nog een jaar gehuurd worden.
Ajax kon Bast Dost vorigjaar betalen maar wilden dat niet,Feyenoord
wilde het ook maar kon het niet.Hij kan dus eind van het seizoen relatief
goedkoop binnengehaald worden.Met een aardige doorverkoop garantie inverband
met zijn nog jonge leeftijd.
Zie ik anders,Dost zijn waarde is echt niet omlaag. Contractduur kun je afstrepen tegenover verbeterde prestaties.
RobinHood010
 RobinHood010 - dinsdag 21 februari 2012 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 18:58 schreef tomson het volgende:

[..]

Zie ik anders,Dost zijn waarde is echt niet omlaag. Contractduur kun je afstrepen tegenover verbeterde prestaties.
Dat is zeker maar we mogen er wel vanuit gaan dat de investeerders of investeerder nu
wel dat extra miljoen ergens heeft/hebben kunnen opvissen.
Henny
 Henny - dinsdag 21 februari 2012 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 19:03 schreef RobinHood010 het volgende:

[..]

Dat is zeker maar we mogen er wel vanuit gaan dat de investeerders of investeerder nu
wel dat extra miljoen ergens heeft/hebben kunnen opvissen.
De aanwezige miljoenen kunnen ook verdampt zijn hoor, kan hard gaan in slechte tijden.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 21 februari 2012 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 18:48 schreef Henny het volgende:

[..]

Op de juiste manier regeren was in de winterstop Guidetti vastleggen voor 6-8 miljoen door de grote rijke heren. Maar ook Dost is zeer welkom als de "heren" willen schuiven.
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Die "heren" waar jij het over hebt hebben al eens grootschalig geinvesteerd. Dat is niet goed bevallen. En de laatste 2 spelers. Fernandez en Cissé zijn ook geen stuiver meer waard.

Hier moeten zowel wij als zij niet meer aan beginnen. Alleen uitgeven wat je daadwerkelijk zou kunnen missen, mocht het mislopen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 februari 2012 door T-FeYeN00rD --
tomson
 tomson - dinsdag 21 februari 2012 - 19:05   quote  deeplink  
Geen idee,eerst categorie 2 maar eens in he?
Henny
 Henny - dinsdag 21 februari 2012 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 19:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Die "heren" waar jij het over hebt hebben al eens grootschalig geinvesteerd. Dat is niet goed bevallen. En de laatste 2 spelers. Fernandez en Cissé zijn ook geen stuiver meer waard.

Hier moeten zowel wij als zij niet meer aan beginnen. Alleen uitgeven wat je daadwerkelijk zou kunnen missen, mocht het mislopen...
Er werd toen redelijk grof en niet bijster slim ingekocht, zou nu om 1 gerichte aankoop gaan, een jonge goed aanvaller en geen oudere gevestigde orde.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 21 februari 2012 - 19:11   quote  deeplink  
Drenthe probeerde ik eerst, is tranfervrij na dit seizoen.
Shone nummer 10 transfervrij.
Spits zou ik egt niet weten.
Als het maar niet die Malki is, dat is een 1seizoensvlieg.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 21 februari 2012 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 19:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Die "heren" waar jij het over hebt hebben al eens grootschalig geinvesteerd. Dat is niet goed bevallen. En de laatste 2 spelers. Fernandez en Cissé zijn ook geen stuiver meer waard.

Hier moeten zowel wij als zij niet meer aan beginnen. Alleen uitgeven wat je daadwerkelijk zou kunnen missen, mocht het mislopen...
Helemaal mee eens T. Investeerders gaan (vrijwel) niets terug zien van die investeringen, en zoals is gebleken zijn die TalentPools ook nooit een succes geworden.

Gewoon terug in categorie 2, (jeugd)spelers verkopen voor goud geld, en aan de hand daarvan steeds verder opbouwen. We zitten nu ook pas in het eerste jaar van het 5-jarenplan, wat een hoop mensen lijken te vergeten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Geel: 'Aandachtsposities zijn nummer 9 en 10'









0.0066628