BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Geel: 'Aandachtsposities zijn nummer 9 en 10'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - dinsdag 21 februari 2012 - 10:18
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Van Geel: 'Aandachtsposities zijn nummer 9 en 10' (FR12.nl)

RobinHood010
 RobinHood010 - dinsdag 21 februari 2012 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 19:04 schreef Henny het volgende:

[..]

De aanwezige miljoenen kunnen ook verdampt zijn hoor, kan hard gaan in slechte tijden.
Ik wil niet teveel speculeren maar Feyenoord word 2de in competitie.
Spelen en winnen vervolgens van Anderlecht in de voorronde en ontvangen 10 miljoen.
Vooruitzien is regeren,we zijn groot en moeten ook weer wat groter leren denken.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 21 februari 2012 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 19:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Die "heren" waar jij het over hebt hebben al eens grootschalig geinvesteerd. Dat is niet goed bevallen. En de laatste 2 spelers. Fernandez en Cissé zijn ook geen stuiver meer waard.

Hier moeten zowel wij als zij niet meer aan beginnen. Alleen uitgeven wat je daadwerkelijk zou kunnen missen, mocht het mislopen...
Dat is de enige beleidsgerichte optiek met het oog op gezondmaking Feyenoord.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 21 februari 2012 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 19:15 schreef RobinHood010 het volgende:

[..]

Ik wil niet teveel speculeren maar Feyenoord word 2de in competitie.
Spelen en winnen vervolgens van Anderlecht in de voorronde en ontvangen 10 miljoen.
Vooruitzien is regeren,we zijn groot en moeten ook weer wat groter leren denken.
Dachten ze 6 jaar geleden ook...
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 21 februari 2012 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 19:15 schreef RobinHood010 het volgende:

[..]

Ik wil niet teveel speculeren maar Feyenoord word 2de in competitie.
Spelen en winnen vervolgens van Anderlecht in de voorronde en ontvangen 10 miljoen.
Vooruitzien is regeren,we zijn groot en moeten ook weer wat groter leren denken.
Het zou ontzettend mooi zijn, maar ik ben en blijf benieuwd hoe we het vol gaan houden tot het eind van het seizoen. En of we überhaupt in de CL komen.
RobinHood010
 RobinHood010 - dinsdag 21 februari 2012 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 19:15 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dachten ze 6 jaar geleden ook...
Dachten is verleden tijd van het woord denken,en denken deden ze toen niet.
Hovett
 Hovett - dinsdag 21 februari 2012 - 19:18   quote  deeplink  
Haal Malki en laat Overtoom van Heracles op 10 maar vergeet niet dat we nog een 2de spits moeten aantrekken nl Armenteros
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 februari 2012 - 19:18   quote  deeplink  
We worden 6e.
tomson
 tomson - dinsdag 21 februari 2012 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 19:15 schreef RobinHood010 het volgende:

[..]

Ik wil niet teveel speculeren maar Feyenoord word 2de in competitie.
Spelen en winnen vervolgens van Anderlecht in de voorronde en ontvangen 10 miljoen.
Vooruitzien is regeren,we zijn groot en moeten ook weer wat groter leren denken.
Kan je niet van uitgaan he? Dromen is leuk,maar je moet s'morgens weer wakker worden ook.
RobinHood010
 RobinHood010 - dinsdag 21 februari 2012 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 19:17 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Het zou ontzettend mooi zijn, maar ik ben en blijf benieuwd hoe we het vol gaan houden tot het eind van het seizoen. En of we überhaupt in de CL komen.
De helft van het land verheugt zich al op een verlies beurt strak bij PSV.
Maar dat gaat niet gebeuren ,alleen moeten we hopen op Clasie.
Winnen we zondag dan gaat het los tot de laatste wedstrijd.14 finales
RobinHood010
 RobinHood010 - dinsdag 21 februari 2012 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 19:20 schreef tomson het volgende:

[..]

Kan je niet van uitgaan he? Dromen is leuk,maar je moet s'morgens weer wakker worden ook.
Het word gewoon de hoogste tijd dat de mogelijkheid eens aan alle kanten word uitgestraald,of is Guidetti echt de enige met verstand?
tomson
 tomson - dinsdag 21 februari 2012 - 19:29   quote  deeplink  
Guidetti is geweldig en een topper,maar gewoon een passant. Dat is gewoon de realiteit
RobinHood010
 RobinHood010 - dinsdag 21 februari 2012 - 19:31   quote  deeplink  
Guidetti is zeker een passant maar wel èèn van 19 met een winnaarsmentaliteit.
@tomsen borst vooruit en kin omhoog wij zijn Feyenoord.
tomson
 tomson - dinsdag 21 februari 2012 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 19:31 schreef RobinHood010 het volgende:
Guidetti is zeker een passant maar wel èèn van 19 met een winnaarsmentaliteit.
@tomsen borst vooruit en kin omhoog wij zijn Feyenoord.
In mijn geval:buik vooruit :)
Els
 Els - dinsdag 21 februari 2012 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 19:23 schreef RobinHood010 het volgende:

[..]

De helft van het land verheugt zich al op een verlies beurt strak bij PSV.
Maar dat gaat niet gebeuren ,alleen moeten we hopen op Clasie.
Winnen we zondag dan gaat het los tot de laatste wedstrijd.14 finales
Was VVV vorig jaar ook. Heb de uitslag maar verdrongen.....
Els
 Els - dinsdag 21 februari 2012 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 19:29 schreef tomson het volgende:
Guidetti is geweldig en een topper,maar gewoon een passant. Dat is gewoon de realiteit
Uiteindelijk is elke speler een passant. En heel diep in mijn hart, en stiekem, hoop ik dat Guidetti nog een jaar een passant blijft.
sevillana
 sevillana - dinsdag 21 februari 2012 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 19:43 schreef Els het volgende:

[..]

Uiteindelijk is elke speler een passant. En heel diep in mijn hart, en stiekem, hoop ik dat Guidetti nog een jaar een passant blijft.
ik begrijp je Els, . . maar vrees dat het bij hopen blijft
tomson
 tomson - dinsdag 21 februari 2012 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 19:43 schreef Els het volgende:

[..]

Uiteindelijk is elke speler een passant. En heel diep in mijn hart, en stiekem, hoop ik dat Guidetti nog een jaar een passant blijft.
Hoop ik ook Els,maar ik zie het niet gebeuren als ik eerlijk ben. Met passant bedoel
ik dus een speler die niet even samen met Feyenoord kan beslissen van:dit bevalt goed,er gaan
nog een poosje samen verder..
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - dinsdag 21 februari 2012 - 20:13   quote  deeplink  
Is het miljoen dat wij bij elkaar gesprokkeld hebben wellicht ook verdampt. Na het ontvangen van de oorkonde nooit meer iets van gehoord, zodat ik na een paar maanden de betaling heb stopgezet
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 21 februari 2012 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 19:15 schreef RobinHood010 het volgende:

[..]

Ik wil niet teveel speculeren maar Feyenoord word 2de in competitie.
Spelen en winnen vervolgens van Anderlecht in de voorronde en ontvangen 10 miljoen.
Vooruitzien is regeren,we zijn groot en moeten ook weer wat groter leren denken.
We kunnen 2de worden, maar we kunnen net zo goed 6de worden, wat Stylzz ook zegt.

Trouwens, al we instromen in de voorronde van de Champions League, dan loten we wel een sterkere tegenstander dan Anderlecht, omdat wij jarenlang nauwelijks Europese punten gescoord hebben. Dan praat je over tegenstanders van het kaliber Tottenham/Arsenal.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 21 februari 2012 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 20:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Trouwens, al we instromen in de voorronde van de Champions League, dan loten we wel een sterkere tegenstander dan Anderlecht, omdat wij jarenlang nauwelijks Europese punten gescoord hebben. Dan praat je over tegenstanders van het kaliber Tottenham/Arsenal.
Huh? Dus hoe 'zwakker' je bent, hoe sterker je tegenstander?

Ach, als we CL halen, doen we het gewoon zoals die Cyprioten. ManCity en Shakhtar Donetsk achter ons.

Like a boss.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 21 februari 2012 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 20:23 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Huh? Dus hoe 'zwakker' je bent, hoe sterker je tegenstander?

Ach, als we CL halen, doen we het gewoon zoals die Cyprioten. ManCity en Shakhtar Donetsk achter ons.

Like a boss.
Ja, klopt. Sterke ploegen hebben een beschermde status. Die loten elkaar niet. Doesn't matter. -->
motivate-this-8.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 februari 2012 door T-FeYeN00rD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 21 februari 2012 - 20:40   quote  deeplink  
Wellicht trouwens dat Feyenoord een lijntje kan uitgooien naar Chelsea om Lukaku te huren. Ik lees dat Chelsea hem tijdelijk wil verhuren en wellicht is Feyenoord voor Chelsea interessant, gezien de ontwikkeling van andere talenten van grote Engelse clubs, Ryo en Guidetti.

Feyenoord zal minstens Europees moeten spelen natuurlijk om echt interessant te zijn (zelfde geld bij Guidetti) en eigenlijk Champions League.
RobinHood010
 RobinHood010 - dinsdag 21 februari 2012 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 20:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Wellicht trouwens dat Feyenoord een lijntje kan uitgooien naar Chelsea om Lukaku te huren. Ik lees dat Chelsea hem tijdelijk wil verhuren en wellicht is Feyenoord voor Chelsea interessant, gezien de ontwikkeling van andere talenten van grote Engelse clubs, Ryo en Guidetti.

Feyenoord zal minstens Europees moeten spelen natuurlijk om echt interessant te zijn (zelfde geld bij Guidetti) en eigenlijk Champions League.
Feyenoord mag niet meer dan 50.000 besteden aan een aankoop maar kunnen wel 1.800.000 uitgeven aan bijvoorbeeld 2 jaar huur voor Guidetti.Ik kan dat niet rijmen.
Henny
 Henny - dinsdag 21 februari 2012 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 20:23 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Huh? Dus hoe 'zwakker' je bent, hoe sterker je tegenstander?

Ach, als we CL halen, doen we het gewoon zoals die Cyprioten. ManCity en Shakhtar Donetsk achter ons.

Like a boss.
Volgens mij lieten ze Porto achter zich en niet City.

City werd 3e achter Bayern en Napoli.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 21 februari 2012 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 21:47 schreef Henny het volgende:

[..]

Volgens mij lieten ze Porto achter zich en niet City.

City werd 3e achter Bayern en Napoli.
http://www.bet.nl/voetbal/champions-league/loting-champions-league-2011-2012-ajax-in-poule-d-2100

Poule G: FC Porto, Shakhtar, FC Zenit, FC Apoel

Helemaal goed Henny, bedankt voor de correctie.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 21 februari 2012 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 21:27 schreef RobinHood010 het volgende:

[..]

Feyenoord mag niet meer dan 50.000 besteden aan een aankoop maar kunnen wel 1.800.000 uitgeven aan bijvoorbeeld 2 jaar huur voor Guidetti.Ik kan dat niet rijmen.
tsja, zo zijn de regels van KNVB nu eenmaal. En Feyenoord moest ook een sluitende begroting inleveren en een plan van aanpak bij de KNVB. Dus hele hoge salarissen moesten goed verantwoord kunnen worden.

We hadden nog wat ruimte, omdat bijvoorbeeld De Cler die meer dan 1 miljoen verdiende weg was.
Guidetti's huur is in principe voor 1 jaar trouwens, niet voor 2 jaar. En volgens mij betaald Feyenoord zo'n 6 ton mee aan het salaris van Guidetti, kan me ook niet voorstellen dat dat 9 ton zou zijn op jaarbasis.
tomson
 tomson - dinsdag 21 februari 2012 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 23:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

tsja, zo zijn de regels van KNVB nu eenmaal. En Feyenoord moest ook een sluitende begroting inleveren en een plan van aanpak bij de KNVB. Dus hele hoge salarissen moesten goed verantwoord kunnen worden.

We hadden nog wat ruimte, omdat bijvoorbeeld De Cler die meer dan 1 miljoen verdiende weg was.
Guidetti's huur is in principe voor 1 jaar trouwens, niet voor 2 jaar. En volgens mij betaald Feyenoord zo'n 6 ton mee aan het salaris van Guidetti, kan me ook niet voorstellen dat dat 9 ton zou zijn op jaarbasis.
Toen het nog rond moest komen ging het volgens mij over 8 ton.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 21 februari 2012 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 19:27 schreef RobinHood010 het volgende:

[..]

Het word gewoon de hoogste tijd dat de mogelijkheid eens aan alle kanten word uitgestraald,of is Guidetti echt de enige met verstand?
Je hebt het ook over 'groter denken'.
Maak dat nou eens concreet?
michelvakkie v
 michelvakkie v - dinsdag 21 februari 2012 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 20:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Wellicht trouwens dat Feyenoord een lijntje kan uitgooien naar Chelsea om Lukaku te huren. Ik lees dat Chelsea hem tijdelijk wil verhuren en wellicht is Feyenoord voor Chelsea interessant, gezien de ontwikkeling van andere talenten van grote Engelse clubs, Ryo en Guidetti.

Feyenoord zal minstens Europees moeten spelen natuurlijk om echt interessant te zijn (zelfde geld bij Guidetti) en eigenlijk Champions League.
Wat een super idee!! Lukaku is typisch een spits voor Feyenoord, hij zou heel snel uit kunnen groeien tot een publiekslieveling.

Persoonlijk heb ik de hoop op Dirk Kuyt nog niet opgegeven. Ik hoor wel veel mensen zeggen dat als 'ie dit jaar niet komt, dat het dan 'niet meer hoeft'. Dat is belachelijk, want Dirk is zo ongelofelijk fit dat het over anderhalf jaar ook echt nog een versterking zou zijn. Maar het gaat nu effe over aanstaande zomer. Mijn wensen in volgorde van belangrijkheid:

1. Guidetti
2. Kuyt
3. Dost
4. Lukaku
5. een spits die wél haalbaar en betaalbaar is........... (Type Houtman, Guidetti, Kuyt)

Op de 10:

1. Nuri Sahin (huren van Madrid)
2. Djurizic van Heerenveen
3. Martens van AZ
4. Als het niet anders kan dan toch maar Otman Bakkal.....
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 februari 2012 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 18:37 schreef RobinHood010 het volgende:
Op de juiste manier investeren is regeren,maar dat begrijpen de juiste investeerders ook wel Bosifyable.
Regeren is vooruitzien!
Als je er zo over denkt dan gaden ze in december Guidetti al vast moeten leggen. Nu is ie onbetaalbaar geworden destijds was het een win-win-situatie.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 februari 2012 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 18:47 schreef sevillana het volgende:
denk dat de aandacht het meest naar de 9 moet uitgaan, middenveld is goed bezet en ik zie persoonlijk Clasie wel op de 10 spelen
Helemaal met je eens Sevi de 9-positie is het belangrijkste momenteel.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 februari 2012 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 19:03 schreef RobinHood010 het volgende:

[..]

Dat is zeker maar we mogen er wel vanuit gaan dat de investeerders of investeerder nu
wel dat extra miljoen ergens heeft/hebben kunnen opvissen.
En hoezo mogen we daar van uitgaan?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 22 februari 2012 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 23:55 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Als je er zo over denkt dan gaden ze in december Guidetti al vast moeten leggen. Nu is ie onbetaalbaar geworden destijds was het een win-win-situatie.
In december was hij ook al onhaalbaar. Guidetti is trouwens helemaal niet geinteresseerd in een meerjarig contract bij een club op het niveau van Feyenoord. Dat bewees hij wel door zijn contract in te leveren bij FC Twente...

Guidetti gaat voor het hoogst haalbare en dat is voor hem hoger dan de NL'se competitie. We moeten maar genieten zolang hij er is. Hopelijk komt daar nog 1 seizoen bij, maar die kans is heel klein.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 februari 2012 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 00:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

In december was hij ook al onhaalbaar. Guidetti is trouwens helemaal niet geinteresseerd in een meerjarig contract bij een club op het niveau van Feyenoord. Dat bewees hij wel door zijn contract in te leveren bij FC Twente...

Guidetti gaat voor het hoogst haalbare en dat is voor hem hoger dan de NL'se competitie. We moeten maar genieten zolang hij er is. Hopelijk komt daar nog 1 seizoen bij, maar die kans is heel klein.
Eens, maar als je een slimme investeerder had kunnen vinden die in hem geloofde had je er bakken geld aan kunnen verdienen. Had je hem nog 1 of 2 jaar kunnen behouden en dan met winst kunnen verkopen. Voor Guidetti is de Nederlandse competitie erg makkelijk om jezelf zo in de kijker te spelen kijk maar naar het aantal geïnteresseerde clubs nu.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 februari 2012 - 00:09   quote  deeplink  
Misschien dat scout J. Boskamp nog een leuk spitsie in het vlaamse land vindt?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 februari 2012 - 00:10   quote  deeplink  
Wie weet alleen ik zou zo niet weten wie daar?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 22 februari 2012 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 00:08 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Eens, maar als je een slimme investeerder had kunnen vinden die in hem geloofde had je er bakken geld aan kunnen verdienen. Had je hem nog 1 of 2 jaar kunnen behouden en dan met winst kunnen verkopen. Voor Guidetti is de Nederlandse competitie erg makkelijk om jezelf zo in de kijker te spelen kijk maar naar het aantal geïnteresseerde clubs nu.
tsja, maar wisten we van tevoren dat hij zich zo goed zou gaan ontwikkelen? Ik kan me nog goed de kritiek herinneren die hij kreeg na zijn eerste paar optredens. Die verhalen dat hij alleen uit penalties zou kunnen scoren etc.
bode
 bode - woensdag 22 februari 2012 - 00:28   quote  deeplink  
Ik lees nergens de naam van Armenteros van Heracles is ook een Zweed maar
heeft nog wel een contrakt tot 30-06-2012
bode
 bode - woensdag 22 februari 2012 - 00:41   quote  deeplink  
Renatobos: wie is eigenlijk Omekees?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 22 februari 2012 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 00:28 schreef bode het volgende:
Ik lees nergens de naam van Armenteros van Heracles is ook een Zweed maar
heeft nog wel een contrakt tot 30-06-2012
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 17:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Malki is zeer waarschijnlijk niet transfervrij... Roda heeft een eenzijdige optie op hem.

Kuyt zou de ideale keuze zijn voor de spits, maar dat zal hem wel niet worden. Als Kuyt in 2013 terugkomt, dan kan hij nog 1-2 jaar eerste spits zijn. En hopelijk kloppen dan Achahbar en Manu ook nadrukkelijker aan de deur. Voor volgend jaar zouden we weer een spits kunnen huren. Guidetti gaat het voor 95% zeker niet worden. Ik acht die mogelijkheid alleen enigzins haalbaar als we Champions League zouden halen.

Nemeth zou een goede keuze zijn inderdaad, iemand anders opperde het ook al. Doelgericht, goede met de bal aan de voet en ik heb hem ook heel technisch zien koppen. Goede allround aanvaller. Minder een aanspeelpunt dan Guidetti en een ander karakter, maar ik vind hem wel een interessante optie.

Verder zie ik in Nederland eigenlijk geen echt alternatief. Spelers als Everton en Armenteros zijn bij lange na niet goed genoeg in mijn ogen.

Op tien lijkt binnen Nederland Schöne de enige echte optie, mocht Bakkal vertrekken. Het is wel een goede speler, bovendien transfervrij, al vraag ik me toch af of hij de kwaliteiten heeft om spelmaker te kunnen zijn bij Feyenoord. Maar zeker een optie.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 februari 2012 - 01:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 00:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

tsja, maar wisten we van tevoren dat hij zich zo goed zou gaan ontwikkelen? Ik kan me nog goed de kritiek herinneren die hij kreeg na zijn eerste paar optredens. Die verhalen dat hij alleen uit penalties zou kunnen scoren etc.
Wel, daar stond vanaf het begin al een leider in het veld. Was enkel een kwestie van wachten op zijn doelpunten. Die jongen leeft voetbal. Ik vond het gelijk een geweldige voetballer. Ja en het zijn die verhalen die mogelijke investeerders mogelijk tegen hield. Als ik het geld had had ik het gedaan in ieder geval.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 februari 2012 - 01:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 00:41 schreef bode het volgende:
Renatobos: wie is eigenlijk Omekees?
Hoe bedoel je? Je gaat me toch niet vertellen dat hij zich nog niet netjes heeft voorgesteld in het nieuwelingen topic?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 22 februari 2012 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 21:27 schreef RobinHood010 het volgende:

[..]

Feyenoord mag niet meer dan 50.000 besteden aan een aankoop maar kunnen wel 1.800.000 uitgeven aan bijvoorbeeld 2 jaar huur voor Guidetti.Ik kan dat niet rijmen.
Over een halfjaar gaan we naar categorie 2! Dus dan geldt dat niet meer, want dan staan we toch niet meer onder curatele!!
flipje tiel
 flipje tiel - woensdag 22 februari 2012 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 19:18 schreef Hovett het volgende:
Haal Malki en laat Overtoom van Heracles op 10 maar vergeet niet dat we nog een 2de spits moeten aantrekken nl Armenteros
waarom deze twee spelers aantrekken die doen het goed bij heracles maar de stap na de kuip is voor hun te groot kijk liever voor een goede spits en voor op 10 dat kan vormer ook wel alleen maar spelers kopen die we echt nodig hebben maar eerst is in de jeugd kijken
Henny
 Henny - woensdag 22 februari 2012 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 01:33 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Je gaat me toch niet vertellen dat hij zich nog niet netjes heeft voorgesteld in het nieuwelingen topic?
En Hovet heb je ook over het hoofd gezien. En dat terwijl en met Tomson er mij al vrij veel vet aanwezig is alhier.... Ga jij je werk weer eens goed uitvoeren RB.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 februari 2012 door Henny --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 februari 2012 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 13:35 schreef Henny het volgende:

[..]

En Hovet heb je ook over het hoofd gezien. En dat terwijl en met Tomson er mij al vrij veel vet aanwezig is alhier.... Ga jij je werk weer eens goed uitvoeren RB.
sorry.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 februari 2012 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 februari 2012 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 19:18 schreef Hovett het volgende:
Haal Malki en laat Overtoom van Heracles op 10 maar vergeet niet dat we nog een 2de spits moeten aantrekken nl Armenteros
Politie-Badge-Embleem-Police_3302A.jpg

Hey Hovett, welkom op het Feyenoordforum. We hopen je hier nog vaker te zien posten natuurlijk en daarom zouden wij het leuk vinden en op prijs stellen dat je jezelf voor stelt in het nieuwelingentopic. Hebben wij ook gedaan dus je kunt er ook over ons lezen.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 22 februari 2012 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 13:49 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hey Hovett, welkom op het Feyenoordforum. We hopen je hier nog vaker te zien posten natuurlijk en daarom zouden wij het leuk vinden en op prijs stellen dat je jezelf voor stelt in het nieuwelingentopic. Hebben wij ook gedaan dus je kunt er ook over ons lezen.
Ik zou doodsbang worden!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 februari 2012 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 13:51 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Ik zou doodsbang worden!
Dan heb je wat te verbergen (??????)
Henny
 Henny - woensdag 22 februari 2012 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 13:49 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hey Hovett, welkom op het Feyenoordforum. We hopen je hier nog vaker te zien posten natuurlijk en daarom zouden wij het leuk vinden en op prijs stellen dat je jezelf voor stelt in het nieuwelingentopic. Hebben wij ook gedaan dus je kunt er ook over ons lezen.
Kijk... zo kennen we je weer. Er gaat te veel tijd en energie op aan dat Cobelfret. Toen je niet werkte was je stukken leuker en alerter.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Geel: 'Aandachtsposities zijn nummer 9 en 10'









0.0082538