BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Geel: 'Aandachtsposities zijn nummer 9 en 10'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - dinsdag 21 februari 2012 - 10:18
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Van Geel: 'Aandachtsposities zijn nummer 9 en 10' (FR12.nl)

T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 22 februari 2012 - 14:30   quote  deeplink  
Nog een speler die van een grote club verhuurd gaat/wil worden en eventueel interessant zou zijn: Oguzhan Özyakup van Arsenal. Kan CM en CAM spelen voor zover ik weet.

------------
Arsenal-middenvelder Özyakup hoopt op Feyenoord

23/11/2011 11:10

Oguzhan Özyakup (19) heeft van Arsenal groen licht gekregen na de winterstop elders ervaring op te doen. De voorkeur van de middenvelder gaat uit naar Feyenoord.

Het management van de Nederlandse jeugdinternational Özyakup sprak recent met vertegenwoordigers van Anderlecht en RC Genk alsmede drie clubs uit het Championship. Uit Nederland bestaat momenteel geen concrete interesse, hoewel Feyenoord afgelopen zomer dicht bij een overeenkomst was met de jeugdinternational.

Özyakups zaakwaarnemer Armand Doorn sprak vijf keer met technisch directeur Martin van Geel. 'Het verhaal met Feyenoord was heel serieus, we waren heel close', zegt hij. 'Waarom het destijds niet door is gegaan is een beetje onduidelijk, maar wellicht komt het in januari alsnog tot een overgang naar De Kuip. Dat sluit ik niet uit. De voorkeur van Oguzhan zelf gaat in ieder geval uit naar Nederland.'
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 22 februari 2012 - 15:16   quote  deeplink  
Laatste winterstop. Maar dus ook voor komend seizoen?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 22 februari 2012 - 15:25   quote  deeplink  
Özyakup: Je moet je hart volgen, en ik voel dat ik Turks ben

Woensdag, 22 februari 2012 om 13:34

Oguzhan Özyakup heeft het uitstekend naar zijn zin bij de beloften van Arsenal, maar de negentienjarige middenvelder wil graag minuten gaan maken in de hoofdmacht van de Engelse topclub en denkt dat een verhuurperiode bij een andere club hem daarbij kan helpen. De Nederlandse Turk hoopt bovendien dat hij op een dag zijn debuut zal maken voor de nationale ploeg van Turkije.

Ik ben erg tevreden over de wijze waarop ik me ontwikkel bij Arsenal, vertelt Özyakup op de officiële website van the Gunners. Ik heb al een paar keer bij de eerste selectie gezeten en mag ook meetrainen, en dat gaat goed. Hopelijk kan ik verhuurd worden aan een goede club die op dezelfde manier speelt als Arsenal. Maar als dat niet kan, blijf ik mijn best doen bij de beloften, aldus de middenvelder.

De in Zaandam geboren Özyakup liet onlangs weten dat hij definitief heeft gekozen voor een Turkse interlandcarrière, ook al kwam hij eerder uit voor diverse Nederlandse vertegenwoordigende elftallen. Ik zat er al lang mee in mijn hoofd en heb nu de keuze gemaakt. Je moet je hart volgen, en ik voel dat ik Turks ben. Als ik langer gewacht had, was de beslissing alleen maar moeilijker geworden. Ik hoop snel voor Jong Turkije te gaan spelen.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=159585
---------------

Hij heeft dus in november nog aangegeven verhuurd te willen worden aan Feyenoord. En nu herhaalt hij de wens om ergens anders dan bij de beloften ervaring op te doen bij een goede club.

1+1=2 lijkt mij. Als Feyenoord in november een goede keuze was, dan nu nog steeds lijkt mij. Hij zal ook zien hoe Guidetti zich ontwikkeld.
FR-D@@N
 FR-D@@N - woensdag 22 februari 2012 - 17:07   quote  deeplink  
Go Ahead Eagles neemt komende zomer afscheid van acht spelers. De spelers hebben een aflopend contract en dat wordt niet verlengd.

Freek Heerkens, Michael Jansen, Michal Janota, Glenn Kobussen, Joep van den Ouweland, Patrick Gerritsen,
RobinHood010
 RobinHood010 - woensdag 22 februari 2012 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 13:49 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hey Hovett, welkom op het Feyenoordforum. We hopen je hier nog vaker te zien posten natuurlijk en daarom zouden wij het leuk vinden en op prijs stellen dat je jezelf voor stelt in het nieuwelingentopic. Hebben wij ook gedaan dus je kunt er ook over ons lezen.
Ik heb zojuist de forum regels er op na gelezen maar ik lees nergens dat iemand zichzelf moet voorstellen voordat hij gaat berichten!
Omekees
 Omekees - woensdag 22 februari 2012 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 17:14 schreef RobinHood010 het volgende:

[..]

Ik heb zojuist de forum regels er op na gelezen maar ik lees nergens dat iemand zichzelf moet voorstellen voordat hij gaat berichten!
Jij mag nu echt oprotten met je kuttopics en kutpost....
Je bent nog erger dan Albert en Willem samen.
Henny
 Henny - woensdag 22 februari 2012 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 17:14 schreef RobinHood010 het volgende:

[..]

Ik heb zojuist de forum regels er op na gelezen maar ik lees nergens dat iemand zichzelf moet voorstellen voordat hij gaat berichten!
Dan ben je waarschijnlijk de eerste die ze gelezen heeft. De rest wordt regelmatig op de vingers getikt wegens het (onbewust?) overtreden van de regels. Je bent wel echt een "rolemodel poster" Boudewijn zal trots zijn op zo'n goeie nieuwert als jij!
RobinHood010
 RobinHood010 - woensdag 22 februari 2012 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 17:15 schreef Omekees het volgende:

[..]

Jij mag nu echt oprotten met je kuttopics en kutpost....
Je bent nog erger dan Albert en Willem samen.
Ik vind van Geel een uitstekende TD,Feyenoord word er sterker en sterker door.
Omekees ,nu heb ik best een tijd meegelezen en ik wilde graag in jou trend posten en topics maken.
Jammer dat jij je grootste fan zo afbrand.
Omekees
 Omekees - woensdag 22 februari 2012 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 17:23 schreef RobinHood010 het volgende:

[..]

Ik vind van Geel een uitstekende TD,Feyenoord word er sterker en sterker door.
Omekees ,nu heb ik best een tijd meegelezen en ik wilde graag in jou trend posten en topics maken.
Jammer dat jij je grootste fan zo afbrand.
Ach man, Rot lekker op naar het Pisvee forum ofzo, met al je onzin
Henny
 Henny - woensdag 22 februari 2012 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 17:24 schreef Omekees het volgende:

[..]

Ach man, Rot lekker op naar het Pisvee forum ofzo, met al je onzin
Sorry Omekees, ik vind dat RobinHood hier in 2 dagen tijd een prima indruk achterlaat met zijn posts en zijn topics. Hij heeft echt wel talent om uit te groeien tot een gewaardeerd lid van deze samenleving, Het Feyenoord Forum.
Omekees
 Omekees - woensdag 22 februari 2012 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 17:29 schreef Henny het volgende:

[..]

Sorry Omekees, ik vind dat RobinHood hier in 2 dagen tijd een prima indruk achterlaat met zijn posts en zijn topics. Hij heeft echt wel talent om uit te groeien tot een gewaardeerd lid van deze samenleving, Het Feyenoord Forum.
Nou, ik vind van niet.
2 topics waar gewoon een slot op mag.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 22 februari 2012 - 17:51   quote  deeplink  
Mondt elk topic nou uit in discussies over dat iemand zich moet voorstellen, of dat het zogenaamd onzin is (nota bene wordt zo'n post geplaatst door één van de zgn. onzin-posters) wat diegene post?

Dafuq?! Feyenoord gaat het hier over. Geen forummaatjes maken, dat kan altijd nog. Maar niet bij de eerste post gelijk 'aanvallen' dat diegene zich 'moet' voorstellen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 februari 2012 door Bosifyable --
RobinHood010
 RobinHood010 - woensdag 22 februari 2012 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 17:24 schreef Omekees het volgende:

[..]

Ach man, Rot lekker op naar het Pisvee forum ofzo, met al je onzin
Ik begrijp uit jou reactie dat je mij nog niet op het juiste niveau vind voor dit forum?

@Ontopic ..Als van Geel echt de man is die wij denken dat hij is haald hij Malki niet op uit Limburg..
RobinHood010
 RobinHood010 - woensdag 22 februari 2012 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 17:51 schreef Bosifyable het volgende:
Mondt elk topic nou uit in discussies over dat iemand zich moet voorstellen, of dat het zogenaamd onzin is (nota bene wordt zo'n post geplaatst door één van de zgn. onzin-posters) wat diegene post?

Dafuq?! Feyenoord gaat het hier over. Geen forummaatjes maken, dat kan altijd nog. Maar niet bij de eerste post gelijk 'aanvallen' dat diegene zich 'moet' voorstellen.
Dank je wel Bosifyable het enige wat mij leuk lijkt is meepraten over Feyenoord.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 februari 2012 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 17:52 schreef RobinHood010 het volgende:

[..]

Ik begrijp uit jou reactie dat je mij nog niet op het juiste niveau vind voor dit forum?

@Ontopic ..Als van Geel echt de man is die wij denken dat hij is haald hij Malki niet op uit Limburg..
Lekker laten lullen, joh. Dit is een openbaar Forum waar de zorg en liefde voor Feyenoord gedeeld wordt.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 februari 2012 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 17:52 schreef RobinHood010 het volgende:

[..]

Ik begrijp uit jou reactie dat je mij nog niet op het juiste niveau vind voor dit forum?

@Ontopic ..Als van Geel echt de man is die wij denken dat hij is haald hij Malki niet op uit Limburg..
En ontopic: Malki komt echt niet.
tomson
 tomson - woensdag 22 februari 2012 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 17:51 schreef Bosifyable het volgende:
Mondt elk topic nou uit in discussies over dat iemand zich moet voorstellen, of dat het zogenaamd onzin is (nota bene wordt zo'n post geplaatst door één van de zgn. onzin-posters) wat diegene post?

Dafuq?! Feyenoord gaat het hier over. Geen forummaatjes maken, dat kan altijd nog. Maar niet bij de eerste post gelijk 'aanvallen' dat diegene zich 'moet' voorstellen.
Hoi,ik ben Tomson en ik doe miep miep na....
Edit: dit is een onzin post.
sevillana
 sevillana - woensdag 22 februari 2012 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 17:23 schreef RobinHood010 het volgende:

[..]

Ik vind van Geel een uitstekende TD,Feyenoord word er sterker en sterker door.
Omekees ,nu heb ik best een tijd meegelezen en ik wilde graag in jou trend posten en topics maken.
Jammer dat jij je grootste fan zo afbrand.
Whahahahahahahahaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sevillana
 sevillana - woensdag 22 februari 2012 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 23:36 schreef michelvakkie v het volgende:

[..]

Wat een super idee!! Lukaku is typisch een spits voor Feyenoord, hij zou heel snel uit kunnen groeien tot een publiekslieveling.

Persoonlijk heb ik de hoop op Dirk Kuyt nog niet opgegeven. Ik hoor wel veel mensen zeggen dat als 'ie dit jaar niet komt, dat het dan 'niet meer hoeft'. Dat is belachelijk, want Dirk is zo ongelofelijk fit dat het over anderhalf jaar ook echt nog een versterking zou zijn. Maar het gaat nu effe over aanstaande zomer. Mijn wensen in volgorde van belangrijkheid:

1. Guidetti
2. Kuyt
3. Dost
4. Lukaku
5. een spits die wél haalbaar en betaalbaar is........... (Type Houtman, Guidetti, Kuyt)

Op de 10:

1. Nuri Sahin (huren van Madrid)
2. Djurizic van Heerenveen
3. Martens van AZ
4. Als het niet anders kan dan toch maar Otman Bakkal.....
That's all? . .
tomson
 tomson - woensdag 22 februari 2012 - 18:50   quote  deeplink  
Leuk verlanglijstje..:)
willem v G
 willem v G - woensdag 22 februari 2012 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 17:15 schreef Omekees het volgende:

[..]

Jij mag nu echt oprotten met je kuttopics en kutpost....
Je bent nog erger dan Albert en Willem samen.
Hou mij er ff buiten wil je ik heb me juist al een aantal weken rustig gehouden en me verbaast over containers vol onzin wat hier soms op de topics verschijnt, en dan over jou maar even te zwijgen!!
van geil
 van geil - woensdag 22 februari 2012 - 19:16   quote  deeplink  
elm......of
honda...

spits john of luc...
willem v G
 willem v G - woensdag 22 februari 2012 - 19:21   quote  deeplink  
el Hamdaoui huren haha..
Els
 Els - woensdag 22 februari 2012 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 17:15 schreef Omekees het volgende:

[..]

Jij mag nu echt oprotten met je kuttopics en kutpost....
Je bent nog erger dan Albert en Willem samen.
tssssss.
willem v G
 willem v G - woensdag 22 februari 2012 - 19:33   quote  deeplink  
Dacht dat we gingen brainstormen over de posities 9 en 10 maar er zitten weer een aantal figuren zich zelf belangrijk te vinden. Het gaat over alles behalve voetbal.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 februari 2012 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 19:33 schreef willem v G het volgende:
Dacht dat we gingen brainstormen over de posities 9 en 10 maar er zitten weer een aantal figuren zich zelf belangrijk te vinden. Het gaat over alles behalve voetbal.
Ik zie het...
FR-D@@N
 FR-D@@N - woensdag 22 februari 2012 - 20:03   quote  deeplink  
wat een gezellig topic weer
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 22 februari 2012 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 19:33 schreef willem v G het volgende:
Dacht dat we gingen brainstormen over de posities 9 en 10 maar er zitten weer een aantal figuren zich zelf belangrijk te vinden. Het gaat over alles behalve voetbal.
Gewoon negeren. Zijn voldoende posts die wel on-topic zijn.
Omekees
 Omekees - woensdag 22 februari 2012 - 20:26   quote  deeplink  
.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 22 februari 2012 - 20:28   quote  deeplink  
Tot nu is toch alles speculatie. Want wie dacht er aan het einde van de transferperiode afgelopen zomer dat Bakkal bij ons zou komen?
Ik verwacht, en misschien hoop ik het juist, dat er gewoon een aantal verrassingen komen.

Verder ken ik geen transfervrije spelers, die ik graag zou willen zien. Eventueel Schöne, al twijfel ik daar ook soms over als ik die zie spelen. Maar wellicht ligt dat ook aan de spelers om hem heen bij NEC.
RobinHood010
 RobinHood010 - woensdag 22 februari 2012 - 20:59   quote  deeplink  
@Bosifyable
Ook ik had het niet verwacht dat Bakkal de afgelopen transferperiode zou komen maar eerlijk gezegt ook niet gehoopt.Hij heeft een behoorlijk overzicht en wil hard werken alleen ondanks dat blijft hij zo traag als dikke poep door een theezeefje.
sevillana
 sevillana - woensdag 22 februari 2012 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 19:12 schreef willem v G het volgende:

[..]

Hou mij er ff buiten wil je ik heb me juist al een aantal weken rustig gehouden en me verbaast over containers vol onzin wat hier soms op de topics verschijnt, en dan over jou maar even te zwijgen!!
lucht wel op zeker?
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 22 februari 2012 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 20:59 schreef RobinHood010 het volgende:
@Bosifyable
Ook ik had het niet verwacht dat Bakkal de afgelopen transferperiode zou komen maar eerlijk gezegt ook niet gehoopt.Hij heeft een behoorlijk overzicht en wil hard werken alleen ondanks dat blijft hij zo traag als dikke poep door een theezeefje.
Hij is onzichtbaar, en soms ook positief onzichtbaar. Laatste tijd loopt het niet altijd even lekker, maar wordt ook niet echt goed aangespeeld. Huidige Feyenoord spelers zien zijn zetten niet, de manier hoe hij vooruit denkt. Clasie en El Ahmadi zien dat vaak wel, en daarom is ons middenveld vaak ook zo sterk.

Hopen dat ze het laten zien zondag! Revanche voor 24 oktober 2010, en Bakkal persoonlijke revanche richting Rutten.
sevillana
 sevillana - woensdag 22 februari 2012 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 21:04 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Hij is onzichtbaar, en soms ook positief onzichtbaar. Laatste tijd loopt het niet altijd even lekker, maar wordt ook niet echt goed aangespeeld. Huidige Feyenoord spelers zien zijn zetten niet, de manier hoe hij vooruit denkt. Clasie en El Ahmadi zien dat vaak wel, en daarom is ons middenveld vaak ook zo sterk.

Hopen dat ze het laten zien zondag! Revanche voor 24 oktober 2010, en Bakkal persoonlijke revanche richting Rutten.
eens, en hoop met je mee :)
RobinHood010
 RobinHood010 - woensdag 22 februari 2012 - 21:08   quote  deeplink  
@Bosifyable
Dat klopt als El Ahmadi en Clasie er niet bij lopen valt zijn talent volledig weg.Hij is dan ook geen dragende speler maar ik hoop en gun hem wel zijn revanche tegen Rutte
bode
 bode - woensdag 22 februari 2012 - 21:24   quote  deeplink  
Ik ben het met Hovett eens, haal Malki en op 10 Overtoom als hij haalbaar is en ook Armenteros en probeer Schaken of Fernandez richting Almelo doen
bode
 bode - woensdag 22 februari 2012 - 21:24   quote  deeplink  
Ik ben het met Hovett eens, haal Malki en op 10 Overtoom als hij haalbaar is en ook Armenteros en probeer Schaken of Fernandez richting Almelo doen
Els
 Els - woensdag 22 februari 2012 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 21:08 schreef RobinHood010 het volgende:
@Bosifyable
Dat klopt als El Ahmadi en Clasie er niet bij lopen valt zijn talent volledig weg.Hij is dan ook geen dragende speler maar ik hoop en gun hem wel zijn revanche tegen Rutte
Het zou wel leesbaarder zijn als je de 'quote'knop ging waarderen.
sevillana
 sevillana - woensdag 22 februari 2012 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 21:24 schreef bode het volgende:
Ik ben het met Hovett eens, haal Malki en op 10 Overtoom als hij haalbaar is en ook Armenteros en probeer Schaken of Fernandez richting Almelo doen
. . . . . ?
RobinHood010
 RobinHood010 - woensdag 22 februari 2012 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 21:34 schreef Els het volgende:

[..]

Het zou wel leesbaarder zijn als je de 'quote'knop ging waarderen.
Oh sorry Els,mag ik Els zeggen?
Maar dat qouteknopje is even wennen voor mij.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 februari 2012 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 21:41 schreef RobinHood010 het volgende:

[..]

Oh sorry Els,mag ik Els zeggen?
Maar dat qouteknopje is even wennen voor mij.
Wat wou je anders zeggen? Dirk?
RobinHood010
 RobinHood010 - woensdag 22 februari 2012 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 21:43 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Wat wou je anders zeggen? Dirk?
haha ja een beetje dom van mij
Els
 Els - woensdag 22 februari 2012 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 21:43 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Wat wou je anders zeggen? Dirk?
Hahaha, ik luister overal naar hoor, 'hé' doet het bij mij ook goed.
sevillana
 sevillana - woensdag 22 februari 2012 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 21:45 schreef Els het volgende:

[..]

Hahaha, ik luister overal naar hoor, 'hé' doet het bij mij ook goed.
hé, jij daar?
Els
 Els - woensdag 22 februari 2012 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 21:48 schreef sevillana het volgende:

[..]

hé, jij daar?
Ja, wat is er Sevi?
melrdam010
 melrdam010 - woensdag 22 februari 2012 - 21:59   quote  deeplink  
voor 10 lijkt me schone de man.. maar dacht dat ie naar Duitsland ging. op 9 hoop ik op Dirk, en anders zou ik een gokje wagen op Benschop, heeft onlangs aangegeven graag voor Feyenoord uit te willen komen.
RobinHood010
 RobinHood010 - woensdag 22 februari 2012 - 22:03   quote  deeplink  
Benschop zou ook graag naar Psv gaan en dan hebben we het nog niet gehad over de transfersom.Schöne is niet slecht maar ook ik heb ergens gelezen dat hij naar Duitsland vertrekt
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 februari 2012 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 14:22 schreef Henny het volgende:

[..]

Kijk... zo kennen we je weer. Er gaat te veel tijd en energie op aan dat Cobelfret. Toen je niet werkte was je stukken leuker en alerter.
d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 februari 2012 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 17:14 schreef RobinHood010 het volgende:

[..]

Ik heb zojuist de forum regels er op na gelezen maar ik lees nergens dat iemand zichzelf moet voorstellen voordat hij gaat berichten!
Helemaal gelijk, dat moet ook niet. Je weet nu in ieder geval de regels hier en wat vond je daarvan ?
dr love
 dr love - donderdag 23 februari 2012 - 01:48   quote  deeplink  
Rot toch is op met die bas dost die jongen heeft geluk dat de eredivisie niveau heel laag is, en al zijn doelpunten zijn frommel goals.

Feyenoord moet malki en Everton snel halen, en als het mogelijk is l.podolski past perfect bij Feyenoord.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Geel: 'Aandachtsposities zijn nummer 9 en 10'









0.0096290