|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Met alle respect voor NEC... |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Mulder ook niet. Sinds L. weg is presteert Mulder uitstekend! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Als ie er volgend seizoen 37 scoort voor Feyenoord vind ik t geen lul. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: laat die kwijlende eikelt met zijn 020 pyama lekker weg blijven... |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Had/heeft ie een 020 pyama dan????? Pffffff. Dan denk ik er nog even over voor ik mijn goedkeuring geef. |
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
Ik vind het een beetje een stompzinnige opmerking als je zegt: Er is een vijfjaren plan, dus nu bouwen en over 5 jaar misschien weer met de grote jongens meedoen. Dat kan, na dit Guidetti-seizoen niet meer. Het geduld van het Legioen is genoeg op de proef gesteld. Mocht Guidetti weggaan, en we vallen weer terug in de grauwe middenmoot, dan speel je straks voor een leeg stadion, want de mensen blijven het eeuwige gesaneer van Gudde niet accepteren. Je kunt niet doorgaan de seizoenkaarten steeds maar duurdewr te maken en slechter voetbal op de mat te leggen. Gudde, heeft echt wel goed werk gedaan, maar ik heb het idee dat het voetbal op zich hem geen moer kan schelen, dat hij gaat saneren om het saneren. je hoort ook helemaal niets meer van het miljoen dat wij bij elkaar hebben gebracht. Ik verlang naar een voorzitter met voetbalgevoel en een man die zich in kan leven in ons supporters. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 - 22:35 schreef Bosifyable het volgende:[..] En gelukkig hebben we ontzettend goede jeugd, die klaar staan om in het eerste te komen ballen. En de 'wind of change' moedig ik aan, maar niet met miljoenen geleend worden. Want dan hebben ze niets geleerd bij Feyenoord. Maar als het voor de jeugd nog te vroeg komt? Achahbar is een geweldig spelertje, een topper in de dop, maar hij is nog zo iel. Ik denk dat hij nog wel een jaartje langer nodig heeft voor hij ingepast kan worden. Aangezien we wel degelijk een goede spits moeten hebben, anders zijn we kansloos (zie de vorige jaren). Wat dat betreft mag er wat mij betreft dus geinvesteerd worden in een goede spits, indien Guidetti-goal vertrekt en indien het financieel haalbaar is. Anders denk ik nl. dat we volgend jaar weer in het tweede rijtje staan, hoewel we er niet slechter op geworden zijn, ook als ik Guidetti niet mee tel. Enkele jeugdigen zijn wat volwassener en vooral meer ervaren plus dat Cissé er weer is, en Fernandez erbij gehaald is. Kortom, als Guidetti gaat, hoop ik dat er wel een sterke spits voor terugkomt. Wilfred Bony of zo, maar die is niet te betalen haha, dan maar een ander... |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
Bas dost zou een aanwinst kunnen zijn en zijn verleden word snel vergeten als hij schitterd in ons stadion.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 22 februari 2012 - 13:20 schreef RobinHood010 het volgende:Bas dost zou een aanwinst kunnen zijn en zijn verleden word snel vergeten als hij schitterd in ons stadion.. Zijn verleden word niet vergeten, eens een snavel altijd een lelijk persoon! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 22 februari 2012 - 11:38 schreef Henny het volgende:[..] Had/heeft ie een 020 pyama dan????? Pffffff. Dan denk ik er nog even over voor ik mijn goedkeuring geef. Yep, en daarom dost NEE!!! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: +1 en toch wil ik best hypocriet zijn als hij er een stuk of 20 tot 25 per jaar intrapt voor ons.... Ik wil ook wel graag winnen en bij gebrek aan andere spitsen.... |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Dankzij een jood winnen bij de joden zou een mooie jodenstreek zijn toch? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Jodenstreken? Daar doen wij niet aan.... |
|
|
|
|
bode
|
|
|
ik niet geen guidetti en feyenoord type |
|
|
|
|
bode
|
|
|
ik niet geen guidetti en feyenoord type |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: En z'n dekbedje ook... |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Hoe komen jullie aan dit soort informatie trouwens? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Henny, dat was gewoon in het nieuws. Ik geloof in de tijd dat zijn overgang naar dat volk even verderop afketste op het laatste moment... nou ja, iets daarvoor toen het nog leek rond te komen... hij gaf aan dat hij als klein jochie in een 020-pyama sliep, dussszzz snavelachtig.... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Heeft zeker een slechte jeugd gehad. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op woensdag 22 februari 2012 - 16:54 schreef Arie.Klooster het volgende:Henny, dat was gewoon in het nieuws. Ik geloof in de tijd dat zijn overgang naar dat volk even verderop afketste op het laatste moment... nou ja, iets daarvoor toen het nog leek rond te komen... hij gaf aan dat hij als klein jochie in een 020-pyama sliep, dussszzz snavelachtig.... Ik volg de berichten rond "hunnie" niet zo. Alleen als wij van "hunnie" winnen of "hunnie" voor de zoveelste keer verliezen wil ik weleens naar een voetbal praatprogramma kijken. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote: Hoe kan ik ook zo`n plaatje krijgen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Op de knietjes voor Boudewijn |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Je hebt, samen met vele anderen, het epische moment van 100.000 posts gemist. Waarschijnlijk zal de nieuwe 'uitdeelronde' bij 500.000 posts zijn, of 10.000 topics.
Edit: Stylzz heeft ook een punt. En ervaring.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 februari 2012 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Rot toch op met zulke Lucky middenmotor spits, dan heeft g.fernandes meer techniek in huis. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: he dr. XTC eerste keer clean? |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
@Stylzz Boudewijn is de modarator op dit forum? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ken je.Jezus? Boudewijn is zijn vader. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: haha...............
maar dost...... tja dan zal je toch echte buitenspelers moeten hebben..... creeert zelf niets,,,geen type voor ons,,,nu. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Hahah, +1
|
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote: Dan zullen mijn gebeden vast wel snel gehoord worden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik ben bang van niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik ben compleet in de war,,,dacht dat koeman god was.....
anyway,,,drost is n pannekoek |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote: het is geen must en het interesseerd mij ook niet echt maar het lijkt mij wel leuk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 februari 2012 door RobinHood010 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kun je ze niet beter schrijven? Worden ze eerder gezien. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ja, bij Sinterklaas werkt het net zo... Die moet je ook schrijven. 't Schijnt zo te gaan bij heiligen? |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Het is maar goed dat sukkel Wesley haar niet aanviel. Dan had ie het niet overleefd denk ik. Goede foto Bosi! |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
heb je ook een foto van haar zonder broek |
|
|
|