|
|
Barabas
|
|
|
quote: Die is volgens mij ook geen twee klassen beter dan Michiel.... uiteindelijk moet er wel een spits bij, maar hoop dat MvG niet de portemonnee gaat trekken voor een spits die niet zo heel veel beter is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Waarom doet een elia, die op hetzelfde spoort zat, het dan wel? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eens. Ik zou alleen n uitzondering maken voor echte meerwaarde. Sowieso niet te veel kopen, tenzij je veel kunt slijten , maar dat verwacht ik niet. Prioriteit zou moeten zijn Kongolo Beek Karsdorp opwaarderen . @Barabas
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 juni 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Niemand weet wat hij verdiend ? toch ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Volgens het Algemeen Dagblad zal Eljero Elia een salaris van een miljoen euro krijgen, inclusief bonussen. Daarnaast is Feyenoord bereid om de 28-jarige buitenspeler een deel van de transfersom te geven als hij opnieuw een transfer maakt. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Volgens mij zat Elia nog een spoortje verder van huis. Na 2010 nooit meer een deuk in een pakje boter kunnen trappen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 juni 2016 - 21:10 schreef Barabas het volgende:[..] Volgens mij zat Elia nog een spoortje verder van huis. Na 2010 nooit meer een deuk in een pakje boter kunnen trappen... Dost doet ook weinig hoor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 juni 2016 - 21:08 schreef Stylzz het volgende:[..] Volgens het Algemeen Dagblad zal Eljero Elia een salaris van een miljoen euro krijgen, inclusief bonussen. Daarnaast is Feyenoord bereid om de 28-jarige buitenspeler een deel van de transfersom te geven als hij opnieuw een transfer maakt. Ok , dat zal wel aardig kloppen dan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zie veel verhalen over salarissen, welke door ons als supporters en andere bronnen betaald worden, daar kiezen wij voor wij houden van voetbal en onze club. Echter waar ik in NL nooit iets van hoor is dat tv presentatoren met een zgn rood hart en werken bij de VARA voor 4 miljoen hun jasje pas uittrekken zo hebben wij dhr v Nieuwkerk, en de man die iedereen mag beledigen maar waarvan je geen kritiek mag uiten op homo paren Paul de Leeuw en daar betaald iedereen voor in NL dus tja ikweet het niet meer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er zijn mensen die precies vise versa vinden |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 05 juni 2016 - 09:51 schreef piet de paler het volgende:Ik zie veel verhalen over salarissen, welke door ons als supporters en andere bronnen betaald worden, daar kiezen wij voor wij houden van voetbal en onze club. Echter waar ik in NL nooit iets van hoor is dat tv presentatoren met een zgn rood hart en werken bij de VARA voor 4 miljoen hun jasje pas uittrekken zo hebben wij dhr v Nieuwkerk, en de man die iedereen mag beledigen maar waarvan je geen kritiek mag uiten op homo paren Paul de Leeuw en daar betaald iedereen voor in NL dus tja ikweet het niet meer Hoeveel ze verdienen interesseert me niet zoveel. Zelf zou ik willen voorstellen ze in het vervolg hun geld te geven, maar als tegenprestatie moeten ze wel van de buis blijven.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tis allemaal oneerlijk, en Vara is net zo links als dat Depay intelligent is. Communistisch systeem terug? Net zo oneerlijk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bas weet het nog niet .....dag Bas volgende doelwit v Wolfswinkel |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik denk ook dat hij niet komt. Maar Ricky zie ik net zo min komen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nog andere namen geen Janssen die komt niet niet |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Stilte voor geen storm.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik weet het niet met die Dost. Is eigenlijk een type Kramer, alleen beter. Liever een meer bewegelijke spits, alá Guidetti. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja de spoeling wordt nu al dun, |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Was ie al, blijft ook zo. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zet Stylzz maar in de spits.. Als hij een beetje kan koppen leg hij er 15 in . |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Mits hij goed wordt aangespeeld. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Karsdorp is de enige nog die een voorzet opmaat kan leveren. Die mag dus niet vertrekken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 05 juni 2016 - 14:12 schreef Leon FR1908 het volgende:Zet Stylzz maar in de spits.. Als hij een beetje kan koppen leg hij er 15 in . Ik kan uitstekend koppen. Ben altijd spits geweest. Goed voor 15 a 30 doelpunten per seizoen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 05 juni 2016 - 14:31 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik kan uitstekend koppen. Ben altijd spits geweest. Goed voor 15 a 30 doelpunten per seizoen. 2 ton per jaar is oké? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Van Geel heeft daar geen enkel probleem mee maat. Zeg gewoon 4 ton met wat bonussen; ) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 05 juni 2016 - 14:12 schreef Leon FR1908 het volgende:Zet Stylzz maar in de spits.. Als hij een beetje kan koppen leg hij er 15 in . Ghehe.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Blinker Vos en Houtman zien kwaliteiten die ons goed van pas zouden komen bij Dost.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij wil niet, Jansen wil niet, v Wolfswinkel wil niet dus Kramer is het en Kramer blijft het |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 05 juni 2016 - 12:47 schreef ar het volgende:Ik weet het niet met die Dost. Is eigenlijk een type Kramer, alleen beter. Liever een meer bewegelijke spits, alá Guidetti. Hij lijkt meer op Guidetti dan op Kramer vind ik. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Hij lijkt in niets op Guidetti naar mijn mening. Bas is ook erg afhankelijk van de flanken. Maar hij heeft veel meer gif in z, n donder dan Kramer ja. Dan vindt ik die pool wel weer leuk en verrassend. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 05 juni 2016 - 22:20 schreef ar het volgende:[..] Hij lijkt in niets op Guidetti naar mijn mening. Bas is ook erg afhankelijk van de flanken. Maar hij heeft veel meer gif in z, n donder dan Kramer ja. Dan vindt ik die pool wel weer leuk en verrassend. Kwa inzet meer het type John en rond het doel zeker type Kramer,maar zijn inzet is belangerijker in mijn ogen.Scoren doen ze alle drie maar Bas en John meer. Ja die Pool is verrassend man 👍 |
|
|
|
|
moa
|
|
|
De komst van die Pool sluit een komst van Dost of Janssen nog niet uit, die Pool kan namelijk ook op beide flanken en op de "nummer 10" uit de voeten.
Van Wolfswinkel vind ik te licht, dan kan je beter Kramer houden en door zoeken naar een spits die beduidend beter is dan Wolfswinkel en Kramer. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
V Wolfswinkel te liicht ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
aan dost moet je niet meer aanbeginnen is gewoon veel te duur voor ons kijk nou eens verder die poolse jongen lijkt mij geen verkeerde en dan heb je nog geld over voor anderre spelers zoals een scorende middenvelder en een buitenspeler en dan ben je klaar voor het nieuwe seizoen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens. Niet haalbaar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zoek je ruzie met de topicstarter Lee..(?) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Blij toe. Ik zag het eigenlijk niet zitten met die breedbek kikker |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Was het nou Feyenoord zelf of de media dat het bericht bracht om voor Dost te gaan? Tis onnauwkeurig om dit als club te brengen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Lijk mij niet verstandig ,schiet zo een pijl in me oog! |
|
|
|