|
|
Grasmaaier
|
|
|
wat een debiele kneus he.. afschieten RATATATATATATATAAA |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Zat toch een trainer op de tribune voor Vertonghen?? Heb nog een andere speler die hij mag meenemen! Sulejniksie! Pffffffffff komt echt geen ene kloot uit! Alles is halfbakken en een voorzet zit er al helemaal niet in bij hem!!! Inpakken en wegwezen!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Moet zeggen, respect voor de supporters.. die hoor je de hele wedstrijd al |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Lodeiro heeft mazzel dat ie zijn been niet breekt. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 21:33 schreef amsterdammer113 het volgende:Zat toch een trainer op de tribune voor Vertonghen?? Heb nog een andere speler die hij mag meenemen! Sulejniksie! Pffffffffff komt echt geen ene kloot uit! Alles is halfbakken en een voorzet zit er al helemaal niet in bij hem!!! Inpakken en wegwezen!! Volledig mee eens. Gaat helemaal niks van uit. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Ajax probeert in ieder geval te voetballen.. doen veel clubs niet |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
randje buitenspel, maar t geeft hoop |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Eriksen is werkelijk waar niks grasmaaier. |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote: heeft uiteraard met kwaliteit te maken. De hoofd reden is echter dat ajax met de punt naar achter speelt. Ik weer ook niet waarom want we hebben geloof ik 3 nummer 10 in het veld staan. Als we dus met de punt naar voor spelen dan kan Jan inschuiven en krijg je de beroemde ruit. Jan heeft daar de kwaliteiten voor . en je ziet wekelijks hoe gevaarlijk het vaak word .
Dus ik zeg volgende wedstrijd met de punt naar voor |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 21:33 schreef amsterdammer113 het volgende:Zat toch een trainer op de tribune voor Vertonghen?? Heb nog een andere speler die hij mag meenemen! Sulejniksie! Pffffffffff komt echt geen ene kloot uit! Alles is halfbakken en een voorzet zit er al helemaal niet in bij hem!!! Inpakken en wegwezen!! Klopt 113 opflikkeren met die gast . |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Als je nog steeds denkt de we zo goed zijn als in 95 dan help ik je graag uit je dromen, maar voor dit team is Eriksen wel degelijk een meerwaarde |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Smerige vieze overtredingen!! Vieze kut Engelsen!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ik heb nog wel een klein lijstje hoor! ;-)
Maar het vertrek van Sulejniksie zou ik al keihard toejuichen!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Jaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Jaaaaaaaaaaaaaaa. Hij speelt niet slecht, Ozbiliz. En da's niet alleen vanwege die goal. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
He Guytje, we waren toch niks ofwel? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Biertjuhhhhhhhhhhhhhhh.... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Heerlijk grasmaaier ;)helemaal blij.Ga ff biertjuhh opentrekken man. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahaha lekker!! Op kosten van Özbiliz!!!! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Was het maar zo een feest:P. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ja, hij schrijft historie! Dus daar moet voor betaald worden!! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 21:42 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik heb nog wel een klein lijstje hoor! ;-) Maar het vertrek van Sulejniksie zou ik al keihard toejuichen!! Hier nog 1 maar hou ik maar voor me en de meeste die me hier een beetje kennen weten wel over wie ik het heb;). |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Das waar heb je gelijk in. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 21:49 schreef Guyt het volgende:[..] Hier nog 1 maar hou ik maar voor me en de meeste die me hier een beetje kennen weten wel over wie ik het heb;). Hahahaha ik heb wel zo'n idee! 1 ervan is Eriksen? En dan hebben we ook nog Ebecilio! En Anita! En dan hebben we nog Blind! En ook nog Janssen! Whahahahaha ;-) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
pikkies waren het eersre kwartier helemaal nix en misschien wel logisch...maar ik moet zeggen dat ze toch aardig meevoetballen het laatste half uur. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Aardig meevoetballen?? we zijn gewoon op sommige momenten beter heur (: |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Tsja en ManU op sommige momenten fantastisch......neemt niet weg dat Ajax het goed doet. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Als we dit de tweede helft ook kunnen brengen houden onze jongens er een leuke herinnering aan overhouden... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Kunnen overhouden natuurlijk... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Helemaal gelijk, wat ik al eerder zei.. in een counter heeft Ajax 30 seconden nodig en Man U. maar 5 seconden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 21:28 schreef Guyt het volgende:Wat vroeger een feestje was om naar AJAX te kijken dat gevoel ben ik kwijt.Van mij mag bijna heel AJAX vervangen worden . Zit inderdaad ook niet met een feestgevoel op de bank..
Moet wel zeggen dat Ajax prima overeind blijft tegen de tweede garnituur van United..
Als Vertonghen nu eens zou gaan voetballen i.p.v. hard schreeuwen om zo maar op te vallen, dan zou het misschien nog wat kunnen worden ook.. Vertonghen toch echt gewoon fout bezig bij alle drie de goals van United tegen Ajax..
Jantje klaar voor een topteam in Europa??? Echt bij lange na nog niet, al denkt meneer daar zelf wel anders over.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ligt het aan mij of missen we janssen niet... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: daar was iedereen al achter hoor :D |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Whahaha. Dat is in jouw geval een voorzetje voor open doel. Ben het er wel mee eens overigens. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ik heb nu drie wedstrijden zonder janssen gezien....en ik mis hem niet...meer tempo... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maar ff zonder gekheid, ik keek ubehaubt al weinig RTL7
Maar wat een stelletje debielen zeg, negatiever dan deze mensen is bijna niet mogelijk. Ze ontnemen je bijna het plezier om te kijken.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Klaassen erin ben benieuwd |
|
|
|