|
|
hippy
|
|
|
quote: Ben ik zo traag joh... |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 22:06 schreef remco k het volgende:Maar ff zonder gekheid, ik keek ubehaubt al weinig RTL7 Maar wat een stelletje debielen zeg, negatiever dan deze mensen is bijna niet mogelijk. Ze ontnemen je bijna het plezier om te kijken.. helemaal eens |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 22:06 schreef remco k het volgende:Maar ff zonder gekheid, ik keek ubehaubt al weinig RTL7 Maar wat een stelletje debielen zeg, negatiever dan deze mensen is bijna niet mogelijk. Ze ontnemen je bijna het plezier om te kijken.. Geloof me, het commentaar is heeeeeel positief vandaag. Viel me gewoon op. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Ben ik zo traag joh.... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 21:51 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hahahaha ik heb wel zo'n idee! 1 ervan is Eriksen? En dan hebben we ook nog Ebecilio! En Anita! En dan hebben we nog Blind! En ook nog Janssen! Whahahahaha ;-) Je komt aardig in de buurt. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Zat nog op pagina twee hahhhahahahahhha sulletje...ik ga maar een biertje hslen |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Niet gecharmeerd tot nu toe. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Weet niet wat het is maar blijf een zwak houden voor Theo. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ik begin er steeds meer in te geloven |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Hij is je bar buddy zeker |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Pffffffffffffffff als ik Anita zich terug sjokken naar zijn eigen helft terwijl United in de aanval is, zou je denken dat we met 5-0 voor staan! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Slaat werkelijk nergens op. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
|
|
|
ajaxfan lol
|
|
|
|
|
|
ajaxfan lol
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
wauw hoor die Ajacieden ff tekeer gaan........geweldig!! |
|
|
|
|
ajaxfan lol
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Ajax kan wel voetballen.. laten ze nu wel zien |
|
|
|
|
ajaxfan lol
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Serero erin en Eriksen eruit |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Omdat je Eriksen nog nodig hebt.. heeft Frankie van tevoren nog aangegeven |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Eriksen ??? Zal met oog op zondag zijn. Is de 2e helft lang niet zo aanwezig dan de 1e overigens. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Heeft hij ook al aangegeven he.. begrijpelijk |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Vind Vertonghen toch wel sterk in de duels hoor.. alleen dat doelpunt was zijn fout maar voor de rest wel erg sterk |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Sulejmani is echt verschrikkelijk wat mij betreft. Wat een drama. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Hebben we niet nog een wissel over voor Sulejniksie? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Ja klopt, maar dat is ie al weken |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Ojee ebicillio gaat warmlopen |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Helemaal eens, maar dat had ik eerder al geroepen! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Ebecilio voor SUlejmani denk ik dan |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Sulejmani ook weer veel te ver naar binnen gelopen.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Trainingspotje op positiespel?? Whahahahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 februari 2012 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
swennos
|
|
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
Kunnen allemaal wel zeggen dat Eriksen wordt gewisseld met oog op zondag, maar we spelen GVD zondag tegen excelsior en staan nu tegen United waar we van kunnen winnen!!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Klaassen snap ik wel hoor, eerste grote wedstrijd vor die knul (Lyon-uit) niet meegerekend.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Begint allemaal een beetje zenuwachtig over te komen van Ajax-zijde!
O nee en dan ook nog Blind erin! Pffffffffffff |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Hhahaga moet niet gekker worden hoor |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 22:38 schreef Gruber het volgende:Kunnen allemaal wel zeggen dat Eriksen wordt gewisseld met oog op zondag, maar we spelen GVD zondag tegen excelsior en staan nu tegen United waar we van kunnen winnen!!! Ja als je toch geen kans meer hebt, dan forceer je toch geen extra blessures ofwel |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Begin dr aardig ziek van te worden mensen. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 22:38 schreef amsterdammer113 het volgende:Begint allemaal een beetje zenuwachtig over te komen van Ajax-zijde! O nee en dan ook nog Blind erin! Pffffffffffff Denk dat ze op 2 gedachten hinken. Of risico nemen met als gevolg meer ruimte voor ManU of gewoon blijven ballen. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Blind is in europese wedstrijden niet zo slecht hoor.. in de Eredivisie weten ze dat hij onder druk niet goed is |
|
|
|
|
Pietje P.
|
|
|
JEZUS wat een hoop fouten, ongelofelijk wat leveren ze steeds die bal makkelijk in. superirritant. die de Jong speelt ook met een kratje bier op z'n rug, lopen kreng... |
|
|
|