|
|
swennos
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Waarvan? Want het spel is bij vlagen goed! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 22:40 schreef Pietje P. het volgende:JEZUS wat een hoop fouten, ongelofelijk wat leveren ze steeds die bal makkelijk in. superirritant. die de Jong speelt ook met een kratje bier op z'n rug, lopen kreng... al gezien dat we tegen Man Utd spelen? Het op 1 na beste team ter wereld (afgaande op vorig CL - seizoen) |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Ook al zijn we niet door . Ik heb een hele leuke voetbal avond gezien |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: sommige mensen zeiken overal over he |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
Hoezo geen kans hebt? Ajax speelde gewoon goed na rust en een goal hing in de lucht. Na wissels niks meer. Bij 1-2 had alles nog kunnen gebeuren, maar oh nee we moeten naar het sterke excelsior zondag. Wat een lafheid!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
MOTM: Ons Amsterdamse publiek wat zich de hele wedstrijd heeft laten horen!!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 22:43 schreef Gruber het volgende:Hoezo geen kans hebt? Ajax speelde gewoon goed na rust en een goal hing in de lucht. Na wissels niks meer. Bij 1-2 had alles nog kunnen gebeuren, maar oh nee we moeten naar het sterke excelsior zondag. Wat een lafheid!! Knul, met nog 25 minuten te gaan en je moet er nog 2 maken ... dan ben je tegen dit team gewoon kansloos hoor. Als je er 1 maakt dan zetten zij alleen maar meer aan en dan komt die 2-2 vanzelf |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 22:43 schreef Gruber het volgende:Hoezo geen kans hebt? Ajax speelde gewoon goed na rust en een goal hing in de lucht. Na wissels niks meer. Bij 1-2 had alles nog kunnen gebeuren, maar oh nee we moeten naar het sterke excelsior zondag. Wat een lafheid!! Bekijk jij het programma van de komende weken effe van de top 6 in de eredivisie. In dat opzicht is de competitie heeeeel belangrijk nu. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
1-2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
WOOOOOOHOOOOOOOOOOO JOOOODEN |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Whaahahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Ik word gek !!! |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
Goeie instelling grasmaaier! Je hebt de kans om te winnen op old traford!! Die moet je pakken en niet met nog meer dan half uur te spelen eriksen wisselen omdat je zondag naar excelsior moet!! Bij stand van 1-2 is alles mogelijk! Teams als basel en apoel winnen toch ook..? Jaaaaaaaaaaaa!!!!! Toby!!!!! Come on Ajax!!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Let's go Joden, let's go!!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
HELDEN, ookal zouden ze nog verliezen |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Koooooom oooooooop !!!!!!!! |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
Zet jij je tv maar uit grasmaaier want Ajax kan dit volgens jou toch nooit winnen.... |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: nee helemaal niet bal gehakt, maar op dit moment is de comp. belangrijker |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Lijkt wel of Ajax thuis speelt, zoals dat publiek van ons tekeer gaat!! Geweldig gewoon en wat een gevoel geeft dat!!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Tijdrekken in je eigen stadion... zieligheid ten top |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
Kap gewoon met dat gelul van kansloos en comp is belangrijker... Je bent op old traford en kan daar winnen dat is nu het belangrijkst. Ongelooflijk dat men nu al bang is voor excelsior. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
5 wissels de nodige blessure behandelingen en dan maar 2 minuten blessuretijd?? |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 22:52 schreef Gruber het volgende:Kap gewoon met dat gelul van kansloos en comp is belangrijker... Je bent op old traford en kan daar winnen dat is nu het belangrijkst. Ongelooflijk dat men nu al bang is voor excelsior. Okee, dan anders. Was Eriksen zo vreselijk goed dan ? 2E Helft stukken minder hoor. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
jammer jongens.. toch helden voor mij |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
TROTS OP ONZE PLOEG!!!
JAMMER VAN DE UITSCHAKELING, MAAR WE VERLATEN HET TOERNOOI MET OPGEHEVEN HOOFD!!! |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Was maar een geintje hoor...doe eens chill |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
NAAST HET FEIT DAT IK TROTS BEN OP ONZE PLOEG, BEN IK OOK TROTS OP ONS PUBLIEK WAT ZICHZELF BEWEES IN MANCHESTER!! GEWELDIGE SFEER, GEMAAKT DOOR AJACIEDEN VOOR AJACIEDEN!!!!
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!!! |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 21:28 schreef Guyt het volgende:Wat vroeger een feestje was om naar AJAX te kijken dat gevoel ben ik kwijt.Van mij mag bijna heel AJAX vervangen worden . Mwah, vind het wel meevallen. ;) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 22:54 schreef amsterdammer113 het volgende:TROTS OP ONZE PLOEG!!!
JAMMER VAN DE UITSCHAKELING, MAAR WE VERLATEN HET TOERNOOI MET OPGEHEVEN HOOFD!!! |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
Eriksen was beter dan serero ja!! |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Klopt. Dat was mijn vraag ook niet. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Toch speelt Ajax 3 klassen beter zonder hem. Janssen is een geweldige voetballer dus ik snap je als je zegt dat je een zwak voor hem hebt, ik vind hem ook heel goed, maar niet voor Ajax, niet voor het voetbal dat wij nastreven. |
|
|
|
|
Herman1983
|
|
|
Knappe team prestatie. Qua ervaring en individuele klasse minder, en dan toch door mentaliteit en discipline zo spelen en winnen! Weliswaar het b-elftal van ManU, maar dan nog! (inprincipe speelt ajax ook met een b-elftal) Petje af voor coach en spelers! Hopelijk een boost voor de competitie! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
WE HEBBEN GEWONNEN...HEERLIJK...als ze nou maar niet verliezen van excelsior |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote: als je dat allemaal van te voren weet kan ik er ook wel gaan zitten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 22:12 schreef amsterdammer113 het volgende:Pffffffffffffffff als ik Anita zich terug sjokken naar zijn eigen helft terwijl United in de aanval is, zou je denken dat we met 5-0 voor staan! Toch speelde hij vanaf het middenveld echt wel goed, blijkbaar baalde hij dat ie weer als back ging spelen.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 22:59 schreef remco k het volgende:[..] Toch speelde hij vanaf het middenveld echt wel goed, blijkbaar baalde hij dat ie weer als back ging spelen.. Dat hij baalt moet hij zelf weten, maar we gaan niet terugsjokken als United in de aanval is! En als ik dat zie word ik gewoon woedend! Zulke spelers moet je godverdomme niet hebben! Knokken moeten ze!! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
We mogen trots zijn op onze jongens...na alle negatieve dingen zo een wedstrijd.....eindelijk weer eens genoten van mijn clubje... Fantastisch.... |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
Het team draaide gewoon lekker. Dan ga je eriksen wisselen en speel je weer wat minder. Blijkbaar is iedereen het er mee eens dat je Ajax kansloos was, terwijl ik zeker de tweede helft er echt in ging geloven. Competitie is belangrijker ok. Maar ik had het toch mooier gevonden united er uit te knikkeren. Van excelsior moet je sowieso winnen ook als eriksen vanavond 20 minuten langer speelt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als Ajax deze discipline en vechtlust voor elkaar iedere week in de ED laat zien, wordt je nu alsnog fluitend kampioen.
Hoezo Koppers kan er niks van?? Hij speelt Nani gewoon uit de wedstrijd, Hoezo Alder niet goed??? Hij speelt gewoon Berbatov uit de basis.. Erikssen beter dan het grote talent Cleverly van United..
Ajax begon minder goed te spelen nadat Koppers (blessure???) eraf ging en de omzetting op het middenveld plaatsvond.
Voor mij is het middenveld de rest van het seizoen precies zoals het vandaag stond.
Voor mij de beste man van de wedstrijd, Araz Ozbiliz.. Gaat steeds beter spelen.
Slechtste twee bij Ajax, Jan Vertonghen en Sulejmani. Jantje speelt verder goed vandaag maar op het niveau waar hij vind dat hij zit en de wedstrijd die je vandaag speelt mag hij die fout niet maken... |
|
|
|