|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 23:04 schreef hippy het volgende:We mogen trots zijn op onze jongens...na alle negatieve dingen zo een wedstrijd.....eindelijk weer eens genoten van mijn clubje... Fantastisch.... Daar ben ik het helemaal mee eens |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 22:54 schreef amsterdammer113 het volgende:TROTS OP ONZE PLOEG!!! JAMMER VAN DE UITSCHAKELING, MAAR WE VERLATEN HET TOERNOOI MET OPGEHEVEN HOOFD!!! Mee eens. Hard gewerkt en gevochten en gewoon gewonnen op Old Trafford. Klasse boys en hopelijk zet dit de toon voor het laatste deel van de competitie. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Vertonghen neemt zijn verantwoording....klasse jantje |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 23:01 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Dat hij baalt moet hij zelf weten, maar we gaan niet terugsjokken als United in de aanval is! En als ik dat zie word ik gewoon woedend! Zulke spelers moet je godverdomme niet hebben! Knokken moeten ze!! Ben ik mee eens hoor, maar ik denk dat het ook wel wat met vermoeidheid te maken heeft..
Moet echt zeggen dat hij het op het middenveld heel goed deed vandaag.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 23:05 schreef remco k het volgende:Als Ajax deze discipline en vechtlust voor elkaar iedere week in de ED laat zien, wordt je nu alsnog fluitend kampioen. Hoezo Koppers kan er niks van?? Hij speelt Nani gewoon uit de wedstrijd, Hoezo Alder niet goed??? Hij speelt gewoon Berbatov uit de basis.. Erikssen beter dan het grote talent Cleverly van United.. Ajax begon minder goed te spelen nadat Koppers (blessure???) eraf ging en de omzetting op het middenveld plaatsvond. Voor mij is het middenveld de rest van het seizoen precies zoals het vandaag stond. Voor mij de beste man van de wedstrijd, Araz Ozbiliz.. Gaat steeds beter spelen. Slechtste twee bij Ajax, Jan Vertonghen en Sulejmani. Jantje speelt verder goed vandaag maar op het niveau waar hij vind dat hij zit en de wedstrijd die je vandaag speelt mag hij die fout niet maken... Daar ben ik het helemaal mee eens ;) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 23:06 schreef remco k het volgende:[..] Ben ik mee eens hoor, maar ik denk dat het ook wel wat met vermoeidheid te maken heeft.. Moet echt zeggen dat hij het op het middenveld heel goed deed vandaag.. Vermoeidheid? Volgens mij stond hij nog niet zo lang in het veld toen dat gebeurde! En dat verbaasde mij het allermeest!
Jammer van de fout van Vertonghen, maar daarna heeft hij zich super hersteld en liet hij zien een uitstekende verdediger te zijn! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Frankie moet niet te veel willen |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Niets gestolens aan deze overwinning, integendeel. En eindelijk Özbiliz eens mogen zien met goede acties. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Hehe, wéér geen tijd om te kijken en dan: TADAM WINNEN VAN MANU!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 23:10 schreef Ikke_tikkie het volgende:Niets gestolens aan deze overwinning, integendeel. En eindelijk Özbiliz eens mogen zien met goede acties. Zijn acties vallen gewoon tegen maar hij maakt veel goed met zijn traptechniek. Daarmee maakt hij de goal en trapt hij de vrije trap waaruit de 1-2 valt maar zijn man komt hij niet of nauwelijks voorbij.
MAAR! Hij was wel heel belangrijk vandaag en dat is fijn voor hem.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 februari 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
Pietje P.
|
|
|
als je een beetje beter inspeelt sta je 3 keer vrij voor de keeper, dan je win je met een beetje mazzel. GVD zat meer in.. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Super het was bijna nog gelukt! Complimenten aan de meegereisde boys uit Amsterdam, heel de wedstrijd goed laten horen. Goed voor het imago van de supporters en wat Johan Derksen zegt de goodwill die Ajax heeft gekweekt.
Weinig supporters hadden vertrouwen in Ozbiliz, maar hij begint steeds beter te spelen door het zelfvertrouwen wat hij krijgt. Al met al ben ik zeer tevreden.
Edit: Jammer dat Boerrigter niet fit was, want Sulejmani heeft wederom niets laten zien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 februari 2012 door thomASS -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 23:09 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Vermoeidheid? Volgens mij stond hij nog niet zo lang in het veld toen dat gebeurde! En dat verbaasde mij het allermeest! Jammer van de fout van Vertonghen, maar daarna heeft hij zich super hersteld en liet hij zien een uitstekende verdediger te zijn! Het was zoiezo de tweede helft. Maar je hebt gelijk hoor, dat hoort niet, denk wel dat het komt door de teleurstelling van het weer op zijn niet favoriete plek te spelen.
Wat Vertonghen betreft, die speelt momenten heel erg goed, maar maakt de laatste weken veel fouten en bij de tegengoals ziet hij er zelden goed uit..Heb het idee dat Jantje teveel bezig is met het leider zijn en een transfer afdwingen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 23:10 schreef Ikke_tikkie het volgende:Niets gestolens aan deze overwinning, integendeel. En eindelijk Özbiliz eens mogen zien met goede acties. Het zit er toch wel in bij die jongen, vertrouwen is denk ik het sleutelwoord, en dan niet zozeer alleen maar van de trainer, maar meer nog van het eens een tijd blessurevrij spelen.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 23:12 schreef Pietje P. het volgende:als je een beetje beter inspeelt sta je 3 keer vrij voor de keeper, dan je win je met een beetje mazzel. GVD zat meer in.. Als het schot van nani 10 cm lager was....tja....deze ploeg bij elkaar houden en een paar versterkingen...dan komt het goed |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 23:12 schreef Eide het volgende:[..] Zijn acties vallen gewoon tegen maar hij maakt veel goed met zijn traptechniek. Daarmee maakt hij de goal en trapt hij de vrije trap waaruit de 1-2 valt maar zijn man komt hij niet of nauwelijks voorbij. MAAR! Hij was wel heel belangrijk vandaag en dat is fijn voor hem. Ben ik niet met je eens, hij kwam zijn man een aantal keren prima voorbij en zette een aantal goede acties op waarbij met name de Jong een aantal keren de verkeerde keuze maakt.
Wat betreft zijn traptechniek, die is zeker goed.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik denk dat Sulejmani voor zijn plek moet vrezen als Boerrigter weer fit is, of zal de Boer eigenwijs blijven en hem er weer afhalen?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 23:15 schreef hippy het volgende:[..] Als het schot van nani 10 cm lager was....tja....deze ploeg bij elkaar houden en een paar versterkingen...dan komt het goed Dan had VErmeer hem gehad, die zat er namelijk al met zijn hand bij.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Gewoon een collectieve topprestatie...ik ben trots... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
De Boer is niet tevreden overigens... |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Prima gedaan. Snapte de reactie van De Boer niet zo, maar goed. Komende weken eredivisie kunnen heel leuk worden. De belangrijkste concurrenten hebben er nog Europese en bekerverplichtingen tussendoor en spelen veelal tegen elkaar. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Over Vermeer gesproken, na alle kritiek: Vandaag gewoon heel erg goed, sterk in de duels, goed in de voortzettingen. Mag ook wel een keer gezegd worden. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Nee joh vermeer heeft die bal geeneens gezien...hij dook helemaal verkeerd |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Ajax fans are the best football fans I've ever seen. What an atmosphere & what a game!
#Ajax fans sounded amazing tonight! Only if there were some set of fans like that in England!
I think it's safe to say, Ajax fans will be very welcome at Anfield.
Fair play to Ajax fans were singing whole game! They all went mental when Bob Marley - Three Little Birds went on
Een paar random tweets, altijd leuk om te lezen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 februari 2012 door thomASS -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Vanavond geen negativiteit...TROTS |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 22:56 schreef amsterdammer113 het volgende:NAAST HET FEIT DAT IK TROTS BEN OP ONZE PLOEG, BEN IK OOK TROTS OP ONS PUBLIEK WAT ZICHZELF BEWEES IN MANCHESTER!! GEWELDIGE SFEER, GEMAAKT DOOR AJACIEDEN VOOR AJACIEDEN!!!! WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!!! HELEMAAL MEE EENS*** wat hebben die jongens zich goed laten horen***
AJAX BEDANKT, maar zeker ook alle supporters die in Manchester aanwezig waren.KLASSE*** |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Biba heb jij die bak bier al gebracht,haha |
|
|
|
|
romano
|
|
|
God, wat zijn we blij dat de kleuters een wedstrijdje hebben gewonnen, tegen het derde van MU. Jammer dat het geen enkele garantie biedt voor de volgende wedstrijd. Mijn prognose Excelsior-Ajax: 2-1. Maar ja, Excelsior is dan ook twee klassen beter dan MU!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Frank en debilimani......... Jullie waren de zwakste schakel!!! TOT ZIENS!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 - 00:44 schreef romano het volgende:God, wat zijn we blij dat de kleuters een wedstrijdje hebben gewonnen, tegen het derde van MU. Jammer dat het geen enkele garantie biedt voor de volgende wedstrijd. Mijn prognose Excelsior-Ajax: 2-1. Maar ja, Excelsior is dan ook twee klassen beter dan MU!!! Jammer...... Je heb gelijk wbt man un.....ook voor zondag kan dat ineens ja.....maar verder vind ik jou gewoon een simpel calimerootje..... Hahaha |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 - 00:44 schreef romano het volgende:God, wat zijn we blij dat de kleuters een wedstrijdje hebben gewonnen, tegen het derde van MU. Jammer dat het geen enkele garantie biedt voor de volgende wedstrijd. Mijn prognose Excelsior-Ajax: 2-1. Maar ja, Excelsior is dan ook twee klassen beter dan MU!!! Beetje slapzinnige reactie van jouw! Met je derde van Man utd.
De basis werd gevormd door De Gea, Rafael, Jones, Smalling, Fabio, Nani, Park, Cleverley, Young, Hernandez, Berbatov.
Daarnaast werden Evans, Welbeck en Scholes nog ingebracht.
Ik noem dit nou niet echt het derde elftal! United speelt namelijk niet echt met een vast elftal. Dit komt door de vele wedstrijden die zij in 1 seizoen spelen en hierdoor wijzigen zij hun opstelling continu. Deze jongens spelen bovendien in een hele sterke competitie!
Het is gewoon een prima prestatie van onze jongens en daar mag ook wel eens trots over gesproken worden! Hopelijk weten zij het komend weekend met eenzelfde mentaliteit de wedstrijd in te gaan! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 - 00:44 schreef romano het volgende:God, wat zijn we blij dat de kleuters een wedstrijdje hebben gewonnen, tegen het derde van MU. Jammer dat het geen enkele garantie biedt voor de volgende wedstrijd. Mijn prognose Excelsior-Ajax: 2-1. Maar ja, Excelsior is dan ook twee klassen beter dan MU!!! Hey oudevandagen,
Er is altijd wat te zeiken, ook gisteren passen die gewoon zonder onder druk te staan in de voeten van de tegenstander werden gespeeld. Maar als er iemand gedwongen wordt om met "het derde team"te spelen, dan zijn wij dat zelf!
Ik heb passie en strijd gezien gekoppeld aan technisch fraaie combninatie(s)/acties.
Ik ben blij en trots. Jammer dat we dit niet in de eredivisie kunnen opbrengen want dan hadden we nu al kampioen geweest!
Enneh do not Fuck with Joduh! If jou fuck with him you fuck with a whole lot of us!!! |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Ik vind dat wij trots mogen zijn op de prestaties van ALLE Nederlandse ploegen gisteren! |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 - 09:40 schreef romano het volgende:[..] Wow, je kent iemand niet maar je weet wel precies hoe iemand in elkaar zit. Briljant! Jij bent vast hoogleraar, hersenchirurg of de reïncarnatie van Albert Einstein. Overigens getuigt de vergelijking met een dolle schreeuwende gek op straat weer van heel wat minder analytisch vermogen en is het bovendien een contradictie. Want als je niet naar me luistert, moet je ook niet reageren. Jammer, RoodWit81, hier blijf je toch hopeloos steken op intellectueel sukkeltje-niveau. Jij ook lekker weekend, misschien morgen een kruiswoordpuzzeltje oplossen, dat wil de geest nog weleens wat scherpen. Volgens mij zeg ik nergens dat ik weet hoe iemand in elkaar zit toch? Dat je reactie getuigd van simpelheid lijkt me een duidelijke zaak. Misschien is het gefeinst omdat je aandacht te kort komt? En sinds wanneer is een metaforische vergelijking een analyse?
Maar misschien heb je gelijk wat de vergelijking betreft. Je lijkt misschien meer op een kroegbezoeker met een kwade dronk waarvan iedereen hoopt dat hij snel oprot. Ik ga weer verder met m'n kruiswoordenpuzzel. Adieu. |
|
|
|
|
IdiJoods
|
|
|
Geweldige avond..
Trots op Ajax, trots op de supporters. |
|
|
|
|
romano
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 - 10:21 schreef RoodWit81 het volgende:[..] Volgens mij zeg ik nergens dat ik weet hoe iemand in elkaar zit toch? Dat je reactie getuigd van simpelheid lijkt me een duidelijke zaak. Misschien is het gefeinst omdat je aandacht te kort komt? En sinds wanneer is een metaforische vergelijking een analyse? Maar misschien heb je gelijk wat de vergelijking betreft. Je lijkt misschien meer op een kroegbezoeker met een kwade dronk waarvan iedereen hoopt dat hij snel oprot. Ik ga weer verder met m'n kruiswoordenpuzzel. Adieu. Toe maar, meneer heeft ook nog psychiatrische kwaliteiten. Er is echt een talent aan jou verloren gegaan, hoor. Maar helaas: weer een paar keer de plank misgeslagen. Ik kom in het geheel geen aandacht tekort en voor wat betreft die vermeende kwade dronk: ik drink niet. Maar je kent ongetwijfeld het spreekwoord: kinderen en dronken mensen spreken altijd de waarheid. Tot slot, om je nog een beetje op weg te helpen qua beheersing van de Nederlandse taal: er bestaat niet zoiets als een metaforische vergelijking. Het is of een metafoor of een vergelijking. En het is geveinsd in plaats van gefeinst. Geen dank voor het gratis lesje. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Het spel van Ajax was veelbelovend, zeker de tweede helft. Ze begonnen wat schuchter, maar ik vond toen ze de schroom van zich af hadden gegooid dat het ze goed meekonden en bij vlagen de bovenliggende partij waren. Ferguson moest zelfs ingrijpen door Scholes, Evans en Welbeck in te brengen. Je kan alles zeggen over de opstelling van Manchester, maar ook deze spelers hebben al een hoop Premier League ervaring. Tel daar nog eens bij op dat ook Ajax al tijden niet met z'n sterkste bezetting kan spelen en dan is het gewoon een prestatie van formaat. Ook erg onder de indruk van het optreden van Özbiliz. Begint weer een beetje uit z'n schulp te kruipen. Goed om te zien ook dat we met Koppers en Van Rhijn weer twee goede verdedigende talenten in huis hebben. Ik vond ze allebei beresterk. Als ze nu wat beweeglijker worden voorin (bij sommige passes stonden stonden ze echt apathisch naar de bal te kijken) en wat meer op elkaar ingespeeld raken dan kunnen we het seizoen misschien nog mooi afsluiten. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
romano, je kan ook kiritsch zijn zijn steeds de confrontatie aan te willen gaa. Voor iemand die volgens jou zelf nogal wat jaartjes mee loopt mag je dat ook best wel eens gaan tonen in je reacties. Zou je sieren. |
|
|
|
|
romano
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 - 10:50 schreef Eide het volgende:romano, je kan ook kiritsch zijn zijn steeds de confrontatie aan te willen gaa. Voor iemand die volgens jou zelf nogal wat jaartjes mee loopt mag je dat ook best wel eens gaan tonen in je reacties. Zou je sieren. Reactie roept tegenreactien uit (zeker als ze inhoudelijk zo zawk zijn), oude natuurkunde wet. Maar je hebt gelijk: ik zal me verder gedragen. And for the record: natuurlijk was ook ik tevreden met de prestatie gisteren. Snap alleen niet waarom dat niet wekelijks kan worden opgebracht in de competitie. Dat ergert me als seizoenkaarthouder nog het meeste. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 23:28 schreef Eide het volgende:[..] Over Vermeer gesproken, na alle kritiek: Vandaag gewoon heel erg goed, sterk in de duels, goed in de voortzettingen. Mag ook wel een keer gezegd worden. Zeker maar vond dat hij bij de tegengoal veels te ver uit zn doel was. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Zelf blijkbaar ook niet, want het is toch echt romano met een kleine r!! Exact hoe jij jezelf heb genoemd! Dus kap eens met je irritante gedrag en het verbeteren van anderen en begin eerst eens zelf normaal Nederlands te schrijven en goed te leren lezen! |
|
|
|
|
romano
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 - 14:38 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Zelf blijkbaar ook niet, want het is toch echt romano met een kleine r!! Exact hoe jij jezelf heb genoemd! Dus kap eens met je irritante gedrag en het verbeteren van anderen en begin eerst eens zelf normaal Nederlands te schrijven en goed te leren lezen! En wat versta jij dan wel onder normaal Nederlands, mierenneuker? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Wie loopt hier nu te mierenneuken? Heb nu al diverse posts van jouw gezien waarin jij anderen op hun Nederlands aanspreekt, terwijl je zelf ook niet alles foutloos schrijft! Daarnaast is dit forum niet bedoeld om Nederlandse les te geven! |
|
|
|
|
romano
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 - 15:15 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Wie loopt hier nu te mierenneuken? Heb nu al diverse posts van jouw gezien waarin jij anderen op hun Nederlands aanspreekt, terwijl je zelf ook niet alles foutloos schrijft! Daarnaast is dit forum niet bedoeld om Nederlandse les te geven! Er is een verschil tussen foutloos Nederlands schrijven en een tikfout. Dat laatste overkomt ook mij weleens. En verder mag ik graag mensen helpen die het qua taalbeheersing niet zo goed getroffen hebben in hun bovenkamer. Maar je hebt volkomen gelijk: dit forum gaat over Ajax, dus klaar met dit geneuzel! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ik had liever gezien dat hij de joker had ingezet op 1-3! ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Eens, man! Dan waren we door geweest! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Inderdaad, was uiteindelijk het onmogelijke toch nog mogelijk gebleken!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: En juist daarom is het dood- en doodzonde, dat Vertonghen zo vroeg in de wedstrijd zo hopeloos in de fout ging bij de 1-0. Dan had er zeker meer in gezeten. Toegegeven: ManU had niet hun sterkste team in het veld staan, maar dat hadden wij -door alle blessures- ook niet! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 - 14:38 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Zelf blijkbaar ook niet, want het is toch echt romano met een kleine r!! Exact hoe jij jezelf heb genoemd! Dus kap eens met je irritante gedrag en het verbeteren van anderen en begin eerst eens zelf normaal Nederlands te schrijven en goed te leren lezen! hahahahahah ik dacht dat je mij had gequote ;p ik schrok al |
|
|
|