BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Manchester United - AJAX ( UEFA-CUP, do.23-02-2012 )

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 24 februari 2012 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2012 - 16:05 schreef Pietje het volgende:

[..]

En juist daarom is het dood- en doodzonde, dat Vertonghen zo vroeg in de wedstrijd zo hopeloos in de fout ging bij de 1-0. Dan had er zeker meer in gezeten. Toegegeven: ManU had niet hun sterkste team in het veld staan, maar dat hadden wij -door alle blessures- ook niet!
Inderdaad jammer, maar Vertonghen herstelde zich daarna uitstekend! Fouten zijn menselijk en tis jammer dat die counter zo dodelijk was! Maar wat betreft dat gezeik over B- of C-team van Man Utd, dat vind ik ook grote onzin! Manchester speelt zoveel wedstrijden dat ze het team vaak rouleren! Dus het team wat gisterenavond in actie kwam heeft ook al speelminuten gemaakt in FA Cup, Premier League, League Cup of CL! Ajax heeft eenzelfde probleem en kon ook diverse potentiele vaste krachten niet in de basis zetten wegens blessures!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 februari 2012 door amsterdammer113 --
Pietje
 Pietje - vrijdag 24 februari 2012 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2012 - 16:09 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Inderdaad jammer, maar Vertonghen herstelde zich daarna uitstekend! Fouten zijn menselijk en tis jammer dat die counter zo dodelijk was! Maar wat betreft dat gezeik over B- of C-team van Man Utd, dat vind ik ook grote onzin! Manchester speelt zoveel wedstrijden dat ze het team vaak rouleren! Dus het team wat gisterenavond in actie kwam heeft ook al speelminuten gemaakt in FA Cup, Premier League, League Cup of CL!
Daar heb je zeker gelijk in. Neemt niet weg, dat het doodzonde is.
Daarnaast, op teletekst gisterenavond, de mededeling dat van de Nederlandse clubs, alleen Ajax was uitgeschakeld. Jezus, wat deed dat een pijn :-(
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 24 februari 2012 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2012 - 16:13 schreef Pietje het volgende:

[..]

Daar heb je zeker gelijk in. Neemt niet weg, dat het doodzonde is.
Daarnaast, op teletekst gisterenavond, de mededeling dat van de Nederlandse clubs, alleen Ajax was uitgeschakeld. Jezus, wat deed dat een pijn :-(
Tja natuurlijk deed dat pijn, echter geeft dit wel gelegenheid om ons volledig te richten op de Nederlandse competitie en daar uiteindelijk nog voor te strijden! Komend weekend moet de start worden gegeven voor een mooi uiteinde van het voetbalseizoen!

Tja......sorry, maar mijn blik is al weer naar voren gericht! De wisselvalligheid in de competitie van de diverse clubs geeft reden tot optimisme! Laten we dus daar onze hoop maar opzetten!
Pietje
 Pietje - vrijdag 24 februari 2012 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2012 - 16:16 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Tja natuurlijk deed dat pijn, echter geeft dit wel gelegenheid om ons volledig te richten op de Nederlandse competitie en daar uiteindelijk nog voor te strijden! Komend weekend moet de start worden gegeven voor een mooi uiteinde van het voetbalseizoen!

Tja......sorry, maar mijn blik is al weer naar voren gericht! De wisselvalligheid in de competitie van de diverse clubs geeft reden tot optimisme! Laten we dus daar onze hoop maar opzetten!
Klopt, dat schreef ik in mijn allereerste post (gisteren) in dit topic ook. We kunnen ons nu volledig concentreren op de competitie. Veel ploegen gaan nog wel punten verspelen, maar ook wij hebben natuurlijk nog wat lastige uitwedstrijden (Heerenveen, Twente, Vitesse) en ontvangen we PSV nog in de ArenA. Die wedstrijden gaan we toch echt niet allemaal winnen. Maar ja, het is een rare competitie dit jaar. Wie het weet mag het zeggen!
Ach en wat de uitschakeling gisteren betreft, Manchester United is toch wel even een ander verhaal dan Anderlecht, Trabzonspor of Steaua Boekarest...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 24 februari 2012 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2012 - 16:26 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt, dat schreef ik in mijn allereerste post (gisteren) in dit topic ook. We kunnen ons nu volledig concentreren op de competitie. Veel ploegen gaan nog wel punten verspelen, maar ook wij hebben natuurlijk nog wat lastige uitwedstrijden (Heerenveen, Twente, Vitesse) en ontvangen we PSV nog in de ArenA. Die wedstrijden gaan we toch echt niet allemaal winnen. Maar ja, het is een rare competitie dit jaar. Wie het weet mag het zeggen!
Ach en wat de uitschakeling gisteren betreft, Manchester United is toch wel even een ander verhaal dan Anderlecht, Trabzonspor of Steaua Boekarest...
Helemaal eens en verder laat ik het hierbij in dit topic! Tijd om vooruit te kijken!!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 24 februari 2012 - 16:46   quote  deeplink  
Ik heb genoten al liggen we eruit...
RoodWit81
 RoodWit81 - vrijdag 24 februari 2012 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2012 - 16:26 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een kleine pleister op de wonde Pietje. Maar het is inderdaad toch telkens weer even slikken als je leest dat alle clubs door zijn behalve ons aller Ajax. We zullen zien hoe ze het gaan doen tegen de iets betere buitenlandse clubs. Maar wat Ajax betreft is het inderdaad vol op de competitie richten, een zo goed mogelijk eind resultaat behalen en volgend jaar weer een nieuw begin met (hopelijk) een fitte selectie.

Maar eerst Woudestein zondag. Wie weet loopt het nog uit op een spannend slot en spelen we weer Champions League volgend jaar (en dan hopelijk weer eens met dat ouderwetse Ajax geluk).
Pietje
 Pietje - vrijdag 24 februari 2012 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2012 - 17:15 schreef RoodWit81 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een kleine pleister op de wonde Pietje. Maar het is inderdaad toch telkens weer even slikken als je leest dat alle clubs door zijn behalve ons aller Ajax. We zullen zien hoe ze het gaan doen tegen de iets betere buitenlandse clubs. Maar wat Ajax betreft is het inderdaad vol op de competitie richten, een zo goed mogelijk eind resultaat behalen en volgend jaar weer een nieuw begin met (hopelijk) een fitte selectie.

Maar eerst Woudestein zondag. Wie weet loopt het nog uit op een spannend slot en spelen we weer Champions League volgend jaar (en dan hopelijk weer eens met dat ouderwetse Ajax geluk).
Ajax geluk? Ajax klasse zul je bedoelen? ;-) Hahaha
RoodWit81
 RoodWit81 - vrijdag 24 februari 2012 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2012 - 17:20 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ajax geluk? Ajax klasse zul je bedoelen? ;-) Hahaha
Haha, je hebt gelijk. Geluk dwing je af niet?
Pietje
 Pietje - vrijdag 24 februari 2012 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2012 - 17:28 schreef RoodWit81 het volgende:

[..]

Haha, je hebt gelijk. Geluk dwing je af niet?
Haha, zeker weten RoodWit81 ;)
remco k
 remco k - vrijdag 24 februari 2012 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2012 - 23:28 schreef Eide het volgende:

[..]

Over Vermeer gesproken, na alle kritiek: Vandaag gewoon heel erg goed, sterk in de duels, goed in de voortzettingen. Mag ook wel een keer gezegd worden.
Helemaal waar...
remco k
 remco k - vrijdag 24 februari 2012 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2012 - 07:56 schreef joduh het volgende:
Frank en debilimani......... Jullie waren de zwakste schakel!!! TOT ZIENS!!!!!
Wat heeft Frank niet goed gedaan dan??
Davidben
 Davidben - vrijdag 24 februari 2012 - 19:37   quote  deeplink  
JongenS bedankt! Dan bedoel ik natuurlijk niet alleen die gasten op het veld. De Ajax fans hebben zich getoond en de liefde van alle Engelsen gewonnen/ VAN ALLE VOETBALFANS. Ik heb genoten van jullie aanmoediging.....de hele wedstrijd. FANTASTISCH!!!
romano
 romano - vrijdag 24 februari 2012 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2012 - 19:37 schreef Davidben het volgende:
JongenS bedankt! Dan bedoel ik natuurlijk niet alleen die gasten op het veld. De Ajax fans hebben zich getoond en de liefde van alle Engelsen gewonnen/ VAN ALLE VOETBALFANS. Ik heb genoten van jullie aanmoediging.....de hele wedstrijd. FANTASTISCH!!!
Ja, ze hebben zich werkelijk voorbeeldig gedragen! Er zijn er maar 15 gearresteerd wegens het aanrichten van vernielingen. Lekker visitekaartje weer voor Ajax.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 24 februari 2012 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2012 - 10:08 schreef Stanley het volgende:

[..]

Hey oudevandagen,

Er is altijd wat te zeiken, ook gisteren passen die gewoon zonder onder druk te staan in de voeten van de tegenstander werden gespeeld. Maar als er iemand gedwongen wordt om met "het derde team"te spelen, dan zijn wij dat zelf!

Ik heb passie en strijd gezien gekoppeld aan technisch fraaie combninatie(s)/acties.

Ik ben blij en trots. Jammer dat we dit niet in de eredivisie kunnen opbrengen want dan hadden we nu al kampioen geweest!

Enneh do not Fuck with Joduh! If jou fuck with him you fuck with a whole lot of us!!!
Helemaal mee eens ouwe.......vooral die laatste zin spreekt mijn enorm aan!!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 24 februari 2012 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2012 - 16:46 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik heb genoten al liggen we eruit...
Ik lees hier bijna alleen hosanna....vond dat we met fases goed speelden maar niet altijd....we hebben gewoon iets meer als ons niveau gehaald...vond in principe Manchester zwaar tegen vallen...we hadden zelfs nog te veel eerbied voor Manchester...terwijl aan de andere kant ook allemaal jonge spelertjes stonden...leuk dat we daar hebben gewonnen...maar toch had ik het gevoel dat we voor een echte verrassing hadden moeten zorgen....dat had een injectie van jewelste gegeven voor de komende jaren....we hadden echt naam kunnen maken net als Basel...ik vond het wel vreemd dat de Boer halverwege de 2e helft zoveel x ging wisselen....net alsof hij zelf de winst niet zag zitten...
Ik hoop dat we nu elke x wat beter worden en dat Sigthorsson en Boerrigter snel aansluiten....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 24 februari 2012 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2012 - 16:05 schreef Pietje het volgende:

[..]

En juist daarom is het dood- en doodzonde, dat Vertonghen zo vroeg in de wedstrijd zo hopeloos in de fout ging bij de 1-0. Dan had er zeker meer in gezeten. Toegegeven: ManU had niet hun sterkste team in het veld staan, maar dat hadden wij -door alle blessures- ook niet!
Ook na dat doelpunt was het nog niet best, maar het heeft wel als een rode lap op een stier gewerkt. Niet veel later ging ONS AJAX echt knokken voor elke bal en duels winnen Die vroege tegengoal heeft uiteindelijk voor een ommekeer gezorgd.
Helaas kwamen we wat tijd tekort, maar we nemen met opgeheven hoofd afscheid van Europeech voetbal voor dit seizoen. Nu alsjeblieft niet te ver terug vallen en aankomende zondag de ingezette weg voortzetten. Dan kan het best nog een 'aardig' slot van het huidige seizoen worden.

AJAX FOREVER***
Subaru
 Subaru - zaterdag 25 februari 2012 - 01:58   quote  deeplink  
net terug vanuit manchester was geweldige ervaring in het uitvak
remco k
 remco k - zaterdag 25 februari 2012 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2012 - 01:26 schreef Hasjkoph het volgende:
Bannetje ole ole!
Vraag me sterk af voor wie allemaal...
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 25 februari 2012 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2012 - 08:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Vraag me sterk af voor wie allemaal...
Hangt er vanaf wat Boudewijn 'banwaardig' vindt..
baco74
 baco74 - zaterdag 25 februari 2012 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2012 - 01:58 schreef Subaru het volgende:
net terug vanuit manchester was geweldige ervaring in het uitvak
Jullie waren fantastisch....ik heb ervan genoten....bedankt.......AFCA....CBS.....
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 25 februari 2012 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2012 - 09:22 schreef baco74 het volgende:

[..]

Jullie waren fantastisch....ik heb ervan genoten....bedankt.......AFCA....CBS.....
Ik ook! Fantastisch publiek en ze zongen met ongeveer 4000 man voor een heel stadion!! Diep respect voor deze jongens!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 25 februari 2012 - 09:35   quote  deeplink  
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 25 februari 2012 - 09:36   quote  deeplink  
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 25 februari 2012 - 09:37   quote  deeplink  
Subaru
 Subaru - zaterdag 25 februari 2012 - 11:47   quote  deeplink  
ik zal straks mijn filmpjes op youtube zetten net ff lekker in me eigen bedje geslapen
was echt onwijs ook door de sfeer wedstrijd en de reacties van de vele engelse fans
dennis s
 dennis s - zaterdag 25 februari 2012 - 12:49   quote  deeplink  
ik vond het geweldig dat de ajax suporters zo luidruchtig waren in het stadium het zou mooi zijn als de fans dit voorbeeld gaan volgen inde arena want net als de laatste wedstrijd van vorig seizoen dan worden de tegenstanders gewoon bang om naar de arena tekomen net als vroeger inde meer
thomASS
 thomASS - zaterdag 25 februari 2012 - 16:39   quote  deeplink  
Mooie filmpjes @ amsterdammer113

Rapie960 maakt altijd hele leuke filmpjes, sfeer impressie van de hele dag.

Zeker een kijktip!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 februari 2012 door thomASS --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 25 februari 2012 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2012 - 16:39 schreef thomASS het volgende:
Mooie filmpjes @ amsterdammer113

Rapie960 maakt altijd hele leuke filmpjes, sfeer impressie van de hele dag.

Zeker een kijktip!

[ filmpje ]
Dat filmpje wat jij heb gepost vind ik ook geweldig! Prachtige impressie van een sfeervolle dag en hulde voor de filmer!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 25 februari 2012 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2012 - 12:49 schreef dennis s het volgende:
ik vond het geweldig dat de ajax suporters zo luidruchtig waren in het stadium het zou mooi zijn als de fans dit voorbeeld gaan volgen inde arena want net als de laatste wedstrijd van vorig seizoen dan worden de tegenstanders gewoon bang om naar de arena tekomen net als vroeger inde meer
Klopt...graag ook z'n sfeer in de ArenA supporters!!!
Jack van Gelder zijn mond snoeren....
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 25 februari 2012 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2012 - 20:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt...graag ook z'n sfeer in de ArenA supporters!!!
Jack van Gelder zijn mond snoeren....
In de Arena heeft men het drukker met te zingen voor JC. ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 25 februari 2012 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2012 - 20:52 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Ja en terecht toch?
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zondag 26 februari 2012 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2012 - 20:54 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja en terecht toch?
Dat moet nog maar blijken, niet?
joduh
 joduh - zondag 26 februari 2012 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2012 - 20:52 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Weer zo'n cynische opmerking van de grootste randdebiel van her forum.....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 26 februari 2012 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2012 - 00:24 schreef joduh het volgende:

[..]

Weer zo'n cynische opmerking van de grootste randdebiel van her forum.....
Vindt het niet eens cynisch gap....het slaat nergens op
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zondag 26 februari 2012 - 00:34   quote  deeplink  
Da's jouw goed recht. Maar is het niet vreemd dat "je" in Manchester vol achter het team gaat staan en in de Arena niet eens oog hebt voor diezelfde ploeg? Laat staan voor de wedstrijd.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Manchester United - AJAX ( UEFA-CUP, do.23-02-2012 )

0.0113451