|  | 

|  | flipje tiel 
 |  | 

|  |  
						| en gaan wij weer een beetje geld krijgen als salzburg leo definitief overneemt van nac |  |  | 

|  | 

|  | tomson 
 |  | 

|  |  
						| Zag hem zelfs met de aanvoerdersband rondhobbelen! |  |  | 

|  | 

|  | Els 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | de kromme 73 
 |  | 

|  |  
						| leo wie,is dat die sjomp die in een joden shirt liep... |  |  | 

|  | 

|  | Els 
 |  | 

|  |  
						| quote:Dat is die jongen die altijd aangehaald wordt als Feyenoord tegen een Engelse club weer eens over kinderhandel begint. |  |  | 

|  | 

|  | de kromme 73 
 |  | 

|  |  
						| wie de boale koatst kin hom terugge verwachen,of nait.... |  |  | 

|  | 

|  | Henny 
 |  | 

|  |  
						| Als we nog wat aan dat etterjong kunnen verdienen zou dat mooi meegenomen zijn. Is voor mij ongeveer even erg fout als guzman, die heeft alleen nooit dat lelijke rood/wit gedragen wat die Braziliaaanse schurfthond wel heeft gedragen. Off topic. Hoop dat die Engelse vanavond wel op minimaal 70% spelen en niet op 30% zoals vorige week. Ik hoop op een historische nederlaag waar de afscheidswedstrijd van Cruyff (0-8 nederlaag tegen Bayern Munchen, waarbij de aanwezige snavels de Duitsers toejuichten en hun eigen "club" ongenadig uitfloten) bij verbleekt.
 |  |  | 

|  | 

|  | sevillana 
 |  | 

|  |  
						| quote:meen dat hij gratis uit Breda gaat vertrekken, dus . . . |  |  | 

|  | 

|  | RobinHood010 
 |  | 

|  |  
						| quote:Niemand is zo fout als leonardo...zelf leonard is nog een held vergeleken dat graf jong.Op donderdag 23 februari 2012 - 18:18 schreef Henny het volgende:Als we nog wat aan dat etterjong kunnen verdienen zou dat mooi meegenomen zijn. Is voor mij ongeveer even erg fout als guzman, die heeft alleen nooit dat lelijke rood/wit gedragen wat die Braziliaaanse schurfthond wel heeft gedragen. Off topic. Hoop dat die Engelse vanavond wel op minimaal 70% spelen en niet op 30% zoals vorige week. Ik hoop op een historische nederlaag waar de afscheidswedstrijd van Cruyff (0-8 nederlaag tegen Bayern Munchen, waarbij de aanwezige snavels de Duitsers toejuichten en hun eigen "club" ongenadig uitfloten) bij verbleekt. |  |  | 

|  | 

|  | hoogvliet010 
 |  | 

|  |  
						| quote:Wat een held!Op vrijdag 24 februari 2012 - 11:37 schreef RobinHood010 het volgende:[..] Niemand is zo fout als leonardo...zelf leonard is nog een held vergeleken dat graf jong. 

|  |  | 

|  | 

|  | RobinHood010 
 |  | 

|  |  
						| quote:Legendarische///held...! |  |  | 

|  | 

|  | Henny 
 |  | 

|  |  
						| quote:Guzman komt wel erg dicht bij hoor. Die 2 zou ik zonder problemen naast elkaar hangen.Op vrijdag 24 februari 2012 - 11:37 schreef RobinHood010 het volgende:[..] Niemand is zo fout als leonardo...zelf leonard is nog een held vergeleken dat graf jong. |  |  | 

|  | 

|  | tomson 
 |  | 

|  |  
						| quote:Als de touwtjes maar sterk genoeg zijn. |  |  | 

|  | 

|  | feyenoord for life 
 |  | 

|  |  
						| kan ze ook beiden aan elkaar knopen en dan van de brienenoord af |  |  | 

|  | 

|  | lexxie1908 
 |  | 

|  |  
						| laat Pim Blokland nou toevallig in hele sterke sjorbanden handelen |  |  | 

|  | 

|  | T-FeYeN00rD 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | Stylzz 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | RenatoBos 
 |  | 

|  |  
						| Flexxie Lexxie is de bessie.. |  |  | 

|  |