|
|
RobinHood010
|
|
|
Hotjumper Craven FTID OVI Qwerto Pietje MMM Quiroz MR Chriz Stylzz Jappie Rovert KaleCo Rovert Kadavert Bravy Fey-esm Geengelul Hoogvliet F.L.E flh FR girl Vnny FRHan FRRoel Gyan Van Geil Lijdensweg en het neefje van AntonioRijen FR12 de Spot Fey21 detrapstaandervanhetVak deKoihoek trouwehond Jantje1974 Phyxsius Vieze Furr Maximus en onze karper vissert met blow R()b (palinglurker kwakman) Madhopfc Chesz Jozo&Chari Alexman KKL de Beuk sportdwaas moa Daan Boes vanGeil MartinM70 richArnhem
Meld je in dit topic want niemand mag wat mij betreft gemist worden.Ben ik nog iemand vergeten zeg het mij en ik plaats de naam erbij..!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 februari 2012 door RobinHood010 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
mooi lijstje. Jantje1974 mis ik nog.. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Weet alleen niet of de meerderheid hier voor een terugkeer van Lijdensweg is..... |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote: Je moet meerdere hebben om tegen te pissen want nu heb ik alleen Henk en dat is wat weinig |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
oja en Phyxsius natuurlijk! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Maar kan wel opluchtend werken. Voor mij tenminste. |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote: Ik heb er ook 2 gevonden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: yup, ik ziet het. Het zijn er een hoop... al posten sommigen van het lijstje nog wel enigzins regelmatig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Lijdensweg moet terug. Sinds ie weg is is het suffer geworden. En waakzame, en Kwakman, weet ik veel wie. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zet meteen Leon erbij maat :) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hahah, die kwakman. Kwam ook wat onzin posten vaak, om af te sluiten met;
kwak |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 22:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] yup, ik ziet het. Het zijn er een hoop... al posten sommigen van het lijstje nog wel enigzins regelmatig. Ik zie ook dat Rovert dubbel gemist word en daar heb ik wat mee liggen rollebollen hoor pffffffff.Tegen die kan ik echt niet op he,waarschijnlijk heb ik daarom zijn naam dubbel neergezet? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote: Ik heb hem gesproken maar die heeft een centje verdient door zijn account te verkopen... Komt waarschijnlijk nog wel terug onder de naam RobinHood010 ? |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote: Gek maar vond het altijd kort maar krachtig van die kwakman ,kwak |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
Staan genoteerd Els en Bosi |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Ik mis Jozo&Chari nog in de lijst |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Alexmen staat ook niet in de lijst..! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 22:43 schreef RobinHood010 het volgende:[..] Ik heb hem gesproken maar die heeft een centje verdient door zijn account te verkopen... Komt waarschijnlijk nog wel terug onder de naam RobinHood010 ? ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dan moeten andere oude nicknames der ook bij! Randwijk-Achie-Richard L. etc |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote: Babs bezorgt mij nog nachtmeries |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ook die ja. Ik doelde op een andere B, een niet zo populaire... |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Neem aan dat je Boudewijn bedoelt, die heeft de afgelopen 2 weken vaker gepost dan de afgelopen 4 jaar, dus ik begrijp je punt niet zo erg. |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote: Die moet op dat andere forum idd man |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 22:13 schreef RobinHood010 het volgende:Hotjumper Craven FTID OVI Qwerto Pietje MMM Quiroz Stylzz Jappie Rovert KaleCo Rovert Kadavert Bravy Geengelul Hoogvliet F.L.E flh FR girl Vnny FRHan FRRoel Gyan Van Geil Lijdensweg en het neefje van AntonioRijen FR12 de Spot Fey21 detrapstaandervanhetVak deKoihoek trouwehond Jantje1974 Phyxsius Vieze Furr Maximus en onze karper vissert met blow R()b (palinglurker kwakman) Madhopfc Chesz Jozo&Chari Alexman KKL Meld je in dit topic want niemand mag wat mij betreft gemist worden.Ben ik nog iemand vergeten zeg het mij en ik plaats de naam erbij..!! Mooi Man! Goed initiatief!:) Je moet trouwens de groeten hebben van 2 grote negers in een oranje bus...:)^^ |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Freggel en kierewiet mis ik nog |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 22:59 schreef Els het volgende:[..] Neem aan dat je Boudewijn bedoelt, die heeft de afgelopen 2 weken vaker gepost dan de afgelopen 4 jaar, dus ik begrijp je punt niet zo erg. hahaha, weer een andere B. Els! Ik bedoelde een investeerdertje... |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 23:01 schreef Maximus het volgende:[..] Mooi Man! Goed initiatief!:) Je moet trouwens de groeten hebben van 2 grote negers in een oranje bus...:)^^ dat waren geen negers al waren ze wel groot en gek voor snavels hahahaha |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Yeach, je hebt het dus over B. en BB. |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote: De Beuk mis ik nog! |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: hahahaaha ik wist het!!! Welkom man! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
Loopt overigens lekker ,ik zie al een aantal helden en heldin |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote: Dank je OPgeZWOLLe ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Goed topic :) gaat als de brandweer. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Uit de buurt van... |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote: Misschien komen er wat meer terug Tommie,word alleen maar leuker jongen echtwaar ;) |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote: Ik ook maar dan veel en veel erger hahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
Ik ga nu een tukkie doen en hoop echt dat er weer wat mensen terug komen..weltrusten mensen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 februari 2012 door RobinHood010 -- |
|
|
|