|
|
Henny
|
|
|
quote: Maar als er weer eens een hardloopwedstrijd bij een wegrestaurant is dan kan jij er wel als de kippen bij zijn haha. |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
dat dan weer wel .latersss |
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
Sportdwaas met zijn "goede" voorspellingen |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Rust maar lekker uit voor de volgende strooptocht ouwe rebel with a cause. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
DE KOI..............HELD.................((((((((KOIHOEK))))))) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Laat die gozer man. |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote: Is saai zonder Leon! anders heb ik niemand om tegen aan te zeiken..:( |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Leon is, zoals een onpartijdige poster/nieuweling al aangaf, een beetje een zeikstraal geworden.. |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 - 07:49 schreef Bosifyable het volgende:[..] Leon is, zoals een onpartijdige poster/nieuweling al aangaf, een beetje een zeikstraal geworden.. misschien door de spanningen op t fora.. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
EdjeNL zie je ook nauwelijks meer. Is ook een goeie gozer. |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote: Eindelijk een post waar ik mee eens ben..;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zelfs als je met m' op het vak zit zie je die nauwelijks. |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote: Hahaha, moet je gelijk geven!
Wel een beetje jammer dat je niet even tegen Dave hebt gezegt, dat ik even langs was gekomen. Maar ik heb je t vergeven ;-) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Leuk idee! Het zal alleen niet helpen! Denk dat de meesten opgesloten zijn in een donker hol door Boudestalin! Of misschien heeft hij wel de hele familie laten vermoorden net als bij de tsaar! |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 - 09:01 schreef Feyenoord till i die het volgende:Leuk idee! Het zal alleen niet helpen! Denk dat de meesten opgesloten zijn in een donker hol door Boudestalin! Of misschien heeft hij wel de hele familie laten vermoorden net als bij de tsaar! Ook niet als je jezelf alleen op de Feyenoord topics richt? |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote: Ik ben een ferfent volger van die leon geweest he maar als hij dat had geweten Dan piste hij jou schoenen sneller vol als zijn schaduw Edje :) 100% +1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 februari 2012 door RobinHood010 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: ? Voor de meesten is dit forum al een gepasseerd station en de laatste van die oude groep zijn al langzaam aan het verdwijnen en zijn binnenkort helemaal verdwenen. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Serieus.. lijdensweg staat erbij.. en ik niet?.. snif. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Don't be hating. Jij laat je nog wel eens zien ;) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Revolutionair! Hoe staat het met de revolutie? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: moeilijk medestanders te vinden man |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Heb al t shirts laten drukken met mijn kop als che... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, goeie zaak! Che Craven... klinkt prima! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tsja, veel meningen, geen consensus. Killing voor een revolutie... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: verkoopt alleen als crap! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Jij weet het, iedereen wilt verandering maar niemand wil er mee beginnen...
;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
kut oudjes, NIEUWELINGEN!! |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: Wanneer ga je weer zeggen dat je niet meer op het forum mag.. ? Of krijg je genoeg aandacht? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
niet ouwehoeren ACHIE//HELD!!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Hé ei! Aan de studie! De schade beperken. |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: al lang man, wel op blijven letten ouwe hoogvlietert! |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote: Vond dat maar een misselijk mannetje,ik heb hem wel in die lijst gezet maar wat mij betreft blijft tie gozer weg. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 - 22:58 schreef RobinHood010 het volgende:[..] Vond dat maar een misselijk mannetje,ik heb hem wel in die lijst gezet maar wat mij betreft blijft tie gozer weg. Ik zie hem er nog niet tussen staan hoor struikrovert! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 - 22:58 schreef RobinHood010 het volgende:[..] Vond dat maar een misselijk mannetje,ik heb hem wel in die lijst gezet maar wat mij betreft blijft tie gozer weg. Dat wel, maar jij ook! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Blablabla! Keiharde revolutie! |
|
|
|
|
stray
|
|
|
quote: heb je tegenwoordig in de vakantie geen huiswerk meer ????????? verklaard een hoop |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 - 12:15 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] ? Voor de meesten is dit forum al een gepasseerd station en de laatste van die oude groep zijn al langzaam aan het verdwijnen en zijn binnenkort helemaal verdwenen. of nemen gewoon een nieuwe nickname... |
|
|
|