|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben al bijna 8 jaar lang levenloos zie ik. Niet geheel toevallig ben ik ook 8 jaar getrouwd ;) |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Feli Stylzz, het heeft zijn goede en mindere kanten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Van harte Roony ,
Kinderen een weekendje naar oma en opa . Boek een hotel in Antwerpen en geniet ;)
Oh niks melden maar alles zelf regelen ,ga haar verrassen kerel :☆ |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 - 07:53 schreef Stylzz het volgende:Ik ben al bijna 8 jaar lang levenloos zie ik. Niet geheel toevallig ben ik ook 8 jaar getrouwd ;) Ik ook.. op 10-08..8 jaar. De drukste fase overleeft maat ,haha. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Ik over een maand 25 jaar :-) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Respect Vin. Soms denk ik dat ik de 10 niet eens haal. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Over 10 jaar ben ik 50 jaar getrouwd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mensen, niet vandaag, maar totaal, toch bedankt, ik meld t in januari nog een keer, bij de 9 ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik had ook bijna 25 jaar ,nu voel ik mij al twee jaar genaaid. Maar toch alweer 1 jaar gelukkig met me nieuwe vrouwtje.
Maar nee hoor Vin wat goed is ,is mooi |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 - 12:48 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik had ook bijna 25 jaar ,nu voel ik mij al twee jaar genaaid. Maar toch alweer 1 jaar gelukkig met me nieuwe vrouwtje. Maar nee hoor Vin wat goed is ,is mooi Bijna 25 jaar.... Zou je als buitenstaander denken, da's voor altijd...Maar is het allang niet meer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 - 13:08 schreef FR-Henk het volgende:[..] Bijna 25 jaar.... Zou je als buitenstaander denken, da's voor altijd...Maar is het allang niet meer. Gekozen voor de kids anders had het net zogoed 15 jaar kunnen zijn. Toch ben ik blij dat ik het nog zolang mee heb mogen maken... Kinderen de rest was helemaal niks .... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ken dat, kwakkel de laatste tijd een beetje met me gezondheid, onderzoek in, doktersbezoek uit, bloedprikken zus enzo. Niets te vinden. Ga je nadenken, als t nu iets ernstigs is. Is eigenlijk t ergste dat ik de kinderen dan niet op zou zien groeien. De rest kan daar allemaal niet aan tippen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 - 13:20 schreef Stylzz het volgende:Ik ken dat, kwakkel de laatste tijd een beetje met me gezondheid, onderzoek in, doktersbezoek uit, bloedprikken zus enzo. Niets te vinden. Ga je nadenken, als t nu iets ernstigs is. Is eigenlijk t ergste dat ik de kinderen dan niet op zou zien groeien. De rest kan daar allemaal niet aan tippen. Ik pb jou later Roony.! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 - 13:20 schreef Stylzz het volgende:Ik ken dat, kwakkel de laatste tijd een beetje met me gezondheid, onderzoek in, doktersbezoek uit, bloedprikken zus enzo. Niets te vinden. Ga je nadenken, als t nu iets ernstigs is. Is eigenlijk t ergste dat ik de kinderen dan niet op zou zien groeien. De rest kan daar allemaal niet aan tippen. Nare periode,Stylzz, onzekerheid, onduidelijkheid. En er is geen enkel pasklaar antwoord op. Wens je snelle duidelijkheid toe. Met de allerfijnste diagnose vanzelfsprekend. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Thnx, vandaag nog even wezen bloedprikken. Hopelijk vinden ze iets. Of niets. Want dan zal t wel ergens tussen de oren zitten. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 - 13:20 schreef Stylzz het volgende:Ik ken dat, kwakkel de laatste tijd een beetje met me gezondheid, onderzoek in, doktersbezoek uit, bloedprikken zus enzo. Niets te vinden. Ga je nadenken, als t nu iets ernstigs is. Is eigenlijk t ergste dat ik de kinderen dan niet op zou zien groeien. De rest kan daar allemaal niet aan tippen. Veel snurken? Wordt je moe wakker? Zo ja, laten testen op slaapapneu. Is simpel te verhelpen, maar het moet wel gediagnosticeerd worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 - 13:20 schreef Stylzz het volgende:Ik ken dat, kwakkel de laatste tijd een beetje met me gezondheid, onderzoek in, doktersbezoek uit, bloedprikken zus enzo. Niets te vinden. Ga je nadenken, als t nu iets ernstigs is. Is eigenlijk t ergste dat ik de kinderen dan niet op zou zien groeien. De rest kan daar allemaal niet aan tippen. Pfffff ken het, om gek van te worden maat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 - 14:22 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nare periode,Stylzz, onzekerheid, onduidelijkheid. En er is geen enkel pasklaar antwoord op. Wens je snelle duidelijkheid toe. Met de allerfijnste diagnose vanzelfsprekend. Mooi gezegd Henk.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 - 13:20 schreef Stylzz het volgende:Ik ken dat, kwakkel de laatste tijd een beetje met me gezondheid, onderzoek in, doktersbezoek uit, bloedprikken zus enzo. Niets te vinden. Ga je nadenken, als t nu iets ernstigs is. Is eigenlijk t ergste dat ik de kinderen dan niet op zou zien groeien. De rest kan daar allemaal niet aan tippen. Pfff wij duimen mee voor je Roon |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bedankt mannen. Ik denk dat t allemaal wel goed komt.
Net nog een rondje hardgelopen, zolang dat nog lukt ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Das balen, mijn vrouw zit ook zo te tobben. Verder niets te vinden, alleen de balans helemaal overhoop. Succes en laat het snel weer beter gaan met je. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 - 13:20 schreef Stylzz het volgende:Ik ken dat, kwakkel de laatste tijd een beetje met me gezondheid, onderzoek in, doktersbezoek uit, bloedprikken zus enzo. Niets te vinden. Ga je nadenken, als t nu iets ernstigs is. Is eigenlijk t ergste dat ik de kinderen dan niet op zou zien groeien. De rest kan daar allemaal niet aan tippen. Dat is minder, hopelijk valt t allemaal mee. In ieder geval beterschap! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 - 13:20 schreef Stylzz het volgende:Ik ken dat, kwakkel de laatste tijd een beetje met me gezondheid, onderzoek in, doktersbezoek uit, bloedprikken zus enzo. Niets te vinden. Ga je nadenken, als t nu iets ernstigs is. Is eigenlijk t ergste dat ik de kinderen dan niet op zou zien groeien. De rest kan daar allemaal niet aan tippen. Fucked up kerel. Maar je zult zien dat het mee gaat vallen. Positief blijven, hoe lastig dat soms ook is of lijkt. Sterkte gewenst voor de komende onzekere weken.
Heb al gelezen dat de mensen die jou écht kennen een vinger aan de pols houden en je steunen... you 'll never walk alone! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ene kant opgelucht aan de andere kant WAT IS ER DAN AAN DE HAND.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ga je wel verder kijken wat het zou kunnen zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bedoel je bent wel pijnvrij..? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee, niet echt, maar t is ook niet continu |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En dat waar die pijn zit is dan niet te onderzoeken.????? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Goede bloedwaarden is in ieder geval positief.
Nu nog ff verder uitpluizen. Komt goed. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Bijna vakantie kerel. Knap je van op! |
|
|