|
|
Grasmaaier
|
|
|
Ik weet het jongens, ik liep altijd te zeuren over onzinnige topics, maar ik vind dat dit een soort uitzondering mag zijn
Ik ben ongelooflijk trots op:
1. Het team dat zich voor 100% heeft ingezet en geweldig heeft geknokt en er natuurlijk een prachtige prestatie uit heeft gesleept. Voor het eerst hebben we gewonnen op Old Trafford en dat met dit (volgens velen) middelmatige elftal en niet te vergeten zonder onze sterkhouders: Gregory van der Wiel, Derk Boerrigter, Kolbeinn Sightorsson, Nicolai Boilesen en in mindere mate ook Dmitri Bulykin.
2. De meegereisde aanhang die zich vanaf minuut 1 heeft laten horen en die niet zijn gestopt met het steunen van onze ploeg ondanks de achterstand. Ik heb erg veel respect voor deze groep van 3.400 man die zich boven de andere 64.000 supporters uit hebben laten horen!
TROTS DAT IK EEN JOOD BEN!! |
|
|
|
|
corvermeer
|
|
|
helemaal mee eeens hier mogen we gerust heel trots op zijn ik heb genoten en met mij alle ajax supporters |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ze moeten het nu ook laten zien in de Nederlandse competitie, want het is opvallend dat ze Europees stukken beter spelen dan nationaal!! Ben het wel eens met de stelling, maar deze riep ik gisterenavond al dus dat is niet vreemd! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 - 07:51 schreef amsterdammer113 het volgende:Ze moeten het nu ook laten zien in de Nederlandse competitie, want het is opvallend dat ze Europees stukken beter spelen dan nationaal!! Ben het wel eens met de stelling, maar deze riep ik gisterenavond al dus dat is niet vreemd! Helemaal mee eens, laat je komend weekend de punten in Rotterdam liggen, dan is deze overwinning helemaal niks waard.
Knap wat ze gister hebben laten zien al kan ook dat nog stukken beter, maar gister eindelijk weer eens trots op Ajax.. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 - 08:42 schreef remco k het volgende:[..] Helemaal mee eens, laat je komend weekend de punten in Rotterdam liggen, dan is deze overwinning helemaal niks waard. Knap wat ze gister hebben laten zien al kan ook dat nog stukken beter, maar gister eindelijk weer eens trots op Ajax.. Eens.
En misschien nog wel trotser op de supporters die zijn meegereisd. |
|
|
|
|
pioter
|
|
|
is inderdaad knap ,maar vergeet niet dat dit een vereedeld tweede was van man united |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Met de laatste wissel liet De Boer zien dat hij de hoop op een goed resultaat op gaf |
|
|
|
|
corvermeer
|
|
|
als we zo in de competitie ook spelen dan staan we over n paar maanden weer met de schaal |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 - 00:45 schreef Grasmaaier het volgende:Ik weet het jongens, ik liep altijd te zeuren over onzinnige topics, maar ik vind dat dit een soort uitzondering mag zijnIk ben ongelooflijk trots op: 1. Het team dat zich voor 100% heeft ingezet en geweldig heeft geknokt en er natuurlijk een prachtige prestatie uit heeft gesleept. Voor het eerst hebben we gewonnen op Old Trafford en dat met dit (volgens velen) middelmatige elftal en niet te vergeten zonder onze sterkhouders: Gregory van der Wiel, Derk Boerrigter, Kolbeinn Sightorsson, Nicolai Boilesen en in mindere mate ook Dmitri Bulykin. 2. De meegereisde aanhang die zich vanaf minuut 1 heeft laten horen en die niet zijn gestopt met het steunen van onze ploeg ondanks de achterstand. Ik heb erg veel respect voor deze groep van 3.400 man die zich boven de andere 64.000 supporters uit hebben laten horen! TROTS DAT IK EEN JOOD BEN!! Whahahaha overdrijven is ook een gave grassie!!!! Wat heb jij gerookt ouwe????? ;-) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Ja en van ons een veredeld Jong Ajax met; Koppers, Ă–zbiliz, Lodeiro, van Rhijn, Klaassen, Serero |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: hehehehe genoeg pik! ;) |
|
|
|