|
|
EdjeNL
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Hoop dat dat de opmaat is voor het seizoen 2012/2013 waarin hij ook veel zal scoren!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 februari 2012 door Henny -- |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
Voordat de geruchtenstroom begint, nee ik heb niet aan zijn vrouw gezeten. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
ik vind dat vrouwtje van hem zo fout.. altijd in het burbery.. echt.. die twee hebben nul smaak..
Wit huis, waar je je schoenen niet aan durft te houden brrrr |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
boes
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: meen je dat?
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja. Heb 'm toen gelezen, stonden ook leuke foto's van haar in. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Dus jij vindt ze wel mmmmmmmmm? |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 - 09:23 schreef kuipje het volgende:ik vind dat vrouwtje van hem zo fout.. altijd in het burbery.. echt.. die twee hebben nul smaak.. Wit huis, waar je je schoenen niet aan durft te houden brrrr Kijk liever naar haar dan naar 020! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Hoop maar dat het een zoon wordt, direkt lid worden goeie opvolger voor later? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: We zullen zien als ze een klain lelijk kindje baart weet ik genoeg d:-)
Gefeliciteerd Familie Vormer!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
ze mag van mij volgend jaar wel op de Coolsingel in het burbery staan met de schaal
Ha Ha Kuipje |
|
|
|
|
bode
|
|
|
ze mag van mij volgend jaar wel op de Coolsingel in het burbery staan met de schaal
Ha Ha Kuipje |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Ha Ha Kuipje |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Verschrikkelijk, ze praat in slowmotion
Dus toooeeen heebbeen wee daaattt gedaaaan
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heeft ze je ooit afgewezen? Dat je zo zit te zeiken.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ik vind de hond ook leuk. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Het wachten is op van geil. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Die kijkt helemaal nergens naar, die stopt h`m nog wel in de heg!:) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Als ie maar goed speelt... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Lol, beetje tegen die smetteloze, witte tafelpoot aanrijden ;) |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Inderdaad is zij wat "020 georiƫnteerd". Misschien leuk klusje voor Ed/ Van Geil om ze op te voeden?? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ze heeft gestudeerd in Amsterdam..? |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Gewoond in hartje Amsterdam, lekker met vrwiendinnen gesjoppppppt etc. Misschien beter gewoon alleen plaatjes zonder geluid in het vervolg... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ghehe Roosje transfervrij erbij...Kan wel zien wie de broek daar aanheeft. Zakelijke tante zeg,pff...Gelukkig heeft Ruudje meer verstand van voetballen! Toch gefeliciteerd Ruud!Kan Guidetti gelijk dat rompertje weer inpakken als kadootje Goede opvoeding kan niet vroeg genoeg beginnen. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: Nee hoor, vind haar gewoon zo'n stereotype voetbal vrouw... grappig |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 - 15:41 schreef RenatoBos het volgende:[..] We zullen zien als ze een klain lelijk kindje baart weet ik genoeg d:-) Gefeliciteerd Familie Vormer!! Renato//LUL |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Ik vind Renato ook normaal niet grappig, nu toevallig wel Edje. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: tis ook een vrouw.... |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote: En bedankt Henny, aan jou heb ik ook veel..:( |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 - 09:23 schreef kuipje het volgende:ik vind dat vrouwtje van hem zo fout.. altijd in het burbery.. echt.. die twee hebben nul smaak.. Wit huis, waar je je schoenen niet aan durft te houden brrrr Nou, bof jij even dat hij je nog nooit op de koffie heeft gevraagd. Count your blessings. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Ik snap niet "what the fuck" die gozer zich druk over maakt.... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Vind ook, altijd maar die bemoeizucht en iedereen veroordelen. Aan de andere kant. Kuipje heeft mij ook nog nooit op de koffie gevraagd, dus ik zit volkomen tevreden op de bank. Jij? Heeft hij jou weleens gevraagd? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 - 19:56 schreef Els het volgende:[..] Vind ook, altijd maar die bemoeizucht en iedereen veroordelen. Aan de andere kant. Kuipje heeft mij ook nog nooit op de koffie gevraagd, dus ik zit volkomen tevreden op de bank. Jij? Heeft hij jou weleens gevraagd? nee maar ik woon ook in een woonwagenkamp met witte meubels en sierbeelden van pekineesjes gegoten in gips |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Huilend zigeunerjochie aan de muur.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ajjjj,,,die ken ik.... behendig vrouwtje,,,,,,, goed schot "RUUD":) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 - 20:05 schreef craven het volgende:[..] nee maar ik woon ook in een woonwagenkamp met witte meubels en sierbeelden van pekineesjes gegoten in gips Dus jij ook een prachtvrijdag? |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote: Het enige wat mij irriteerd aan haar dat ze studeerde in die graf stad waar ze ook zo`n verschrikkelijk kut accent hebben...Waar woon jij? |
|
|
|